זהירות קריאייטיב דיגיטלי לפניך

מערכת Digitalent

מרצה ב

המדיה החברתית ממשיכה לצבור תאוצה ולקבל יותר ויותר תקציבי פרסום. על פי התחזיות של משרדי הפרסום המובילים בישראל, בעוד הדיגיטל יהווה כ-60% מתקציבי הפרסום, התקציבים במדיה המסורתית ילכו ויתמעטו. בהתאם לכך, אנשי הקריאייטיב, המהווים בעולם הפרסום הקלאסי את אחד מעמודי התווך של קמפיין הפרסום, ייאלצו להתאים את עצמם לשינויים והתמורות של הענף. אם עד השנים האחרונות הושקעו בחברות הפרסום כספים רבים על יצירת והפקת קמפיינים בטלוויזיה ובמדיות מסורתיות נוספות, כיום, מבינים עסקים רבים את היתרונות ברשתות חברתיות.

 

עסקים אלה מתחילים להשקיע יותר בתוכן המוגש לקהל ובכך מגדילים את הפעילות השיווקית והפרסום במדיה הדיגיטלית. הלקוחות מבקשים למדוד את יעילות הקמפיינים ורוצים להשקיע בקמפיינים אפקטיביים שמניבים תוצאות למותג שלהם. חברות מבינות שכדי להגיע לקהל היעד שלהם, בעולם מוצף ורווי בתכנים, חייבים למשוך את הלקוחות עם מסרים ותכנים רלוונטים שיקנו ללקוח ערך מוסף. בשל ריבוי תכנים ומסרים הצרכנים קצרים בסבלנות ולכן המסרים צריכים להיות מאוד מדויקים וחכמים, אחרת הם פשוט עוברים למתחרים או עוברים לצרוך תוכן אחר.

אנשי הקריאיטיב חייבים להתאים את עצמם לשינוי ולדרישות השוק, כללי המשחק משתנים ואיתם גם הדרישות של הלקוחות. איש הקריאייטיב נדרש להבנה עמוקה בהתנהגות הצרכן הדיגיטלי. כלומר רעיונות קריאייטיבים טובים תמיד יהיו הכרחיים, אך בעידן הדיגיטלי זה לא מספיק. קרייאיטיב שמתאים לשיווק הדיגיטלי הוא כזה שמשלב מסרים מותאמים לקהל היעד עם תוכן איכותי ויצירתי. לא עוד מסרים בדחיפה, אלא שיח ומתן ערך לקהל הקוראים. תוכן בולט וחשיבה שיווקית יכולים להביא להצלחת קמפיין הפרסום במדיה הדיגיטלית.

 

איש קריאייטיב טוב לוקח בחשבון מגוון רחב של גרסאות במדיה החברתית, כל פלטפורמה ואופן העברת המסר המתאים לה. מספר סוכניות הדיגיטל בישראל גדל מיום ליום ואלה זקוקות לאנשי קריאייטיב המבינים דיגיטל. תפקידם של אנשי הקריאייטיב היא יצירת מסר והנגשתו לקהל כפי שהייתה תמיד, אך עם זאת הגישה והדרך בה המסר מועבר משתנה.

לאנשי הקריאייטיב יש את כל היכולות הנדרשות על מנת להיות אנשי קריאייטיב דיגיטלי. מה שחסר זו הבנה מעמיקה של הרשתות החברתיות. אנשי הקריאייטיב צריכים לרכוש את הכלים שישמשו אותם ביצירת קמפיינים למדיה הדיגיטלית ויובילו לצמיחת הקריירה שלהם. אם אלו ישכילו להתאים את עצמם למציאות המשתנה הם יוכלו למנף את הקריירה שלהם ולהישאר רלוונטים בעולם שהולך ומשתנה.

שתפו את הפוסט:

הגיבו

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כך תדעו אם ניהול תוכן ומדיה חברתית זה בדיוק בשבילכם

כדי לשבור את הרעש הפרסומי וליצור מודעות איכותיות שיהיו מכוונות לרגש הלקוח, ויביאו תוצאות טובות, תצטרכו להיות יצירתיים מאוד, לקבוע את קהל היעד שאליו יופנה התוכן ולכתוב את התוכן בהתאם …

מה הקשר בין שיווק דיגיטלי ליחסי ציבור?

הרשתות החברתיות, המהוות חלק בלתי נפרד מהשיווק של מותג, מנוהלות בישראל כמעט לחלוטין על ידי משרדי הפרסום, שניכסו לעצמם את העבודה במדיה החברתית. משרדי הפרסום שהיו אמונים על רכש המדיה, …

Content Marketing- לא מה שחשבתם

תחום השיווק באמצעות תוכן ממשיך להתפתח ועסקים רבים מבינים את החשיבות והיתרונות שהוא טומן בחובו. עם זאת, תוכן שיווקי בדיגיטל, של העולם הישן, שונה מאוד מהמושג Content Marketing-  שיווק תוכני. אז …

למה לי אינסטגרם ופינטרסט עכשיו – צמיחתן של הרשתות החברתיות הויזואליות

החדירה המאסיבית של הטלפונים החכמים לעולמנו הביאה עמה את הקמתן של רשתות חברתיות השמות דגש על השפה הויזואלית ושימוש בתמונות המצולמות בנייד. בכך, התרחבו גם אפשרויות השיתוף האישיות והפכו ליותר …

נגישות