זהירות קריאייטיב דיגיטלי לפניך

על ידי | אוק 30, 2015 | קריירה | אפס תגובות

Confident and successful.המדיה החברתית ממשיכה לצבור תאוצה ולקבל יותר ויותר תקציבי פרסום. על פי התחזיות של משרדי הפרסום המובילים בישראל, בעוד הדיגיטל יהווה כ-60% מתקציבי הפרסום, התקציבים במדיה המסורתית ילכו ויתמעטו. בהתאם לכך, אנשי הקריאייטיב, המהווים בעולם הפרסום הקלאסי את אחד מעמודי התווך של קמפיין הפרסום, ייאלצו להתאים את עצמם לשינויים והתמורות של הענף. אם עד השנים האחרונות הושקעו בחברות הפרסום כספים רבים על יצירת והפקת קמפיינים בטלוויזיה ובמדיות מסורתיות נוספות, כיום, מבינים עסקים רבים את היתרונות ברשתות חברתיות.

עסקים אלה מתחילים להשקיע יותר בתוכן המוגש לקהל ובכך מגדילים את הפעילות השיווקית והפרסום במדיה הדיגיטלית. הלקוחות מבקשים למדוד את יעילות הקמפיינים ורוצים להשקיע בקמפיינים אפקטיביים שמניבים תוצאות למותג שלהם. חברות מבינות שכדי להגיע לקהל היעד שלהם, בעולם מוצף ורווי בתכנים, חייבים למשוך את הלקוחות עם מסרים ותכנים רלוונטים שיקנו ללקוח ערך מוסף. בשל ריבוי תכנים ומסרים הצרכנים קצרים בסבלנות ולכן המסרים צריכים להיות מאוד מדויקים וחכמים, אחרת הם פשוט עוברים למתחרים או עוברים לצרוך תוכן אחר.

 

רוצים לדעת עוד פרטים?
הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועצת תחזור אליכם
מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

אנשי הקריאיטיב חייבים להתאים את עצמם לשינוי ולדרישות השוק, כללי המשחק משתנים ואיתם גם הדרישות של הלקוחות. איש הקריאייטיב נדרש להבנה עמוקה בהתנהגות הצרכן הדיגיטלי. כלומר רעיונות קריאייטיבים טובים תמיד יהיו הכרחיים, אך בעידן הדיגיטלי זה לא מספיק. קרייאיטיב שמתאים לשיווק הדיגיטלי הוא כזה שמשלב מסרים מותאמים לקהל היעד עם תוכן איכותי ויצירתי. לא עוד מסרים בדחיפה, אלא שיח ומתן ערך לקהל הקוראים. תוכן בולט וחשיבה שיווקית יכולים להביא להצלחת קמפיין הפרסום במדיה הדיגיטלית.

איש קריאייטיב טוב לוקח בחשבון מגוון רחב של גרסאות במדיה החברתית, כל פלטפורמה ואופן העברת המסר המתאים לה. מספר סוכניות הדיגיטל בישראל גדל מיום ליום ואלה זקוקות לאנשי קריאייטיב המבינים דיגיטל. תפקידם של אנשי הקריאייטיב היא יצירת מסר והנגשתו לקהל כפי שהייתה תמיד, אך עם זאת הגישה והדרך בה המסר מועבר משתנה.

לאנשי הקריאייטיב יש את כל היכולות הנדרשות על מנת להיות אנשי קריאייטיב דיגיטלי. מה שחסר זו הבנה מעמיקה של הרשתות החברתיות. אנשי הקריאייטיב צריכים לרכוש את הכלים שישמשו אותם ביצירת קמפיינים למדיה הדיגיטלית ויובילו לצמיחת הקריירה שלהם. אם אלו ישכילו להתאים את עצמם למציאות המשתנה הם יוכלו למנף את הקריירה שלהם ולהישאר רלוונטים בעולם שהולך ומשתנה.