60 שניות על קריירה בתעשיית הדיגיטל

המקצועות והתחומים הקיימים בתעשיית השיווק ובפרט בעולמות הדיגיטל הם אינסופיים ולעיתים גם מאוד מבלבלים. מה עושה מי שאחראי על רשתות חברתיות? והאם הוא צריך לדעת גוגל אדוורדס? ומה השכר? אז אני רוצה לעשות קצת סדר בבלאגן ולהתמקד בשני תפקידים התחלתיים ומבוקשים מאוד בתעשייה-...

קראו עוד

קריירה בעולם הדיגיטל

"אני מאמינה שלכל אדם בעולם יש שליחות ושמחה שמצאתי את השליחות שלי- למצוא לאנשים פרנסה מספקת ולהגשים להם חלומות". תכירו את אנה שוורץ, מנהלת מרכז ההשמה ב-Digitalent, בית הספר של תעשיית הדיגיטל. אנה היא בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ועוסקת בעולמות ההשמה, גיוס, יעוץ ארגוני...

קראו עוד

איך להשאר רלבנטי בעולמות השיווק

מסלול הקריירה של רבים מקרב אנשי השיווק דומה. שגרת היום יום גם היא בעלת מאפיינים דומים. את זה למדתי לדעת לאחר למעלה מ-7 שנים בהן אני עוסקת בתחום השיווק והפרסום ובעיקר בתחום הדיגיטל ומתוך מאות פגישות שאני מקיימת עם אנשי השיווק בארץ במהלך החודשים האחרונים. חלק גדול מעיד...

קראו עוד

בוגרי תואר ראשון? מרגישים שהמעסיקים לא מחבקים אתכם? יש פתרון!

סיימתם תואר ראשון, חשבתם שקיבלתם כלים שיאפשרו לכם לעלות על הנתיב המהיר של קריירה מצליחה, התחלתם לחפש עבודה ואז הבנתם שאתם עומדים בפני שוקת שבורה. המעסיקים לא מחכים לכם. אין עבודה וגם כשיש השכר נמוך מאוד. עשרות אלפים כמוכם יוצאים לשוק התעסוקה מידיי שנה והתורים של...

קראו עוד

מה הקשר בין שיווק דיגיטלי ליחסי ציבור ?

נתח התקציב השיווקי המוקדש לרשתות חברתיות הולך וגדל ואיתו חברות יחסי הציבור המבינות את הפוטנציאל. אנשי יחסי הציבור, שהם במהותם אנשי תוכן, יכולים למצוא בה את הזירה הביתית שלהם, כל עוד ידעו כיצד להשתמש בהן בצורה שתוכל למנף את עבודתם ולהזניק את הקריירה שלהם.

קראו עוד

זהירות קריאייטיב דיגיטלי לפניך

המדיה החברתית ממשיכה לצבור תאוצה ולקבל יותר ויותר תקציבי פרסום. בהתאם לכך, אנשי הקריאייטיב ייאלצו להתאים את עצמם לשינויים והתמורות של הענף ולהיות בעלי הבנה עמוקה בהתנהגות הצרכן הדיגיטלי. עליהם לרכוש את הכלים שישמשו אותם ביצירת קמפיינים למדיה הדיגיטלית ויובילו לצמיחת הקריירה שלהם

קראו עוד
מאמרים מקצועיים

חושבים שאתם יודעים הכל על Content Marketing?

קרן מוססקו קריאל | דיגיטאלנט היום יותר מתמיד, אנחנו מבינים שדיגיטל הוא ערוץ תקשורת מבין החשובים שיש אל מול צרכנים, גולשים, וקהל לקוחות פוטנציאלי. האתגר הגדול הוא לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים הנכונים, לגרום להם לייצר אינטרקציה עם המותג, ולייצר נאמנות והעדפה מותגית....

קראו עוד

7 דברים שלא ידעתם- ושכדאי שתדעו- על שיווק מבוסס תוכן

את המשפט Content Is The  King שטבע ביל גייטס ב-1996(!) כולנו מכירים, ועל חשיבות התוכן ככלי שיווק המניע ומשפיע על התנהגויות צרכנים אין עוררין. שימוש חכם ונכון בתוכן יכול להניב תוצאות אפקטיביות, ברות מדידה וקולעות למטרה. אז רגע לפני שמתיישבים לכתוב תוכנית שיווק (או...

קראו עוד

הבלוגים שישאירו אתכם מעודכנים

 עולם הדיגיטל ממשיך להתפתח בכל יום ודואג להשאיר את כולנו עסוקים. גוגל מוציאה כל יומיים פיצ'ר חדש, פייסבוק משנה חוקים, פלטפורמות חדשות מגיחות לאוויר העולם וטרנדים חדשים צצים כל הזמן. בין אם רק נכנסתם לתחום או בין אם אתם נמצאים כבר כמה שנים בתעשייה: קריירה בדיגיטל...

קראו עוד

מתחילים לאגור: 7 טיפים יעילים ל-Data Driven Marketing

עולם ה- Data Driven Marketing ממשיך להתפתח ואיתו הולכת וגוברת הדרישה מאנשי שיווק ו-IT להכיר את התחום ולדעת כיצד לשפר את מערך ה- DATA של הארגון. במיוחד בשביל זה איגדנו עבורכם 7 טיפים שאפשר להתחיל ליישם כבר ממחר. 1. האם יש לך אסטרטגיית שיווק? דבר ראשון, לפני שמקימים...

קראו עוד

5 שאלות שצריך לשאול לפני שבוחרים ספק לניהול קמפיינים PPC

כמנהלי שיווק תצטרכו לא פעם להפשיל שרוולים, "לגעת בברזלים" ולהתקרב ככל שניתן לעולמם של הספקים, זאת על מנת לפתח קריירה מצויינת בעולמות השיווק. קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הספק הנכון עבורכם ויעזרו לכם להצעיד את הארגון שלכם ואת הקריירה שלכם קדימה.

קראו עוד

eCommerce בישראל – ללמוד מהשוק הבינלאומי עם פתרון לבידול המקומי

שוק ה-E-commerce בישראל ממשיך להתפתח. חברות ישראליות כבר מבינות שהתחרות שלהם היא לא רק בשוק המקומי וצרכנות כבר פרצה את הגבולות הגיאוגרפים של מדינת ישראל. סט הכלים של מכירות באמצעות הדיגיטל ומסחר אלקטרוני הוא רלוונטי וחובה לכל חברה.

קראו עוד

למה לי אינסטגרם ופינטרסט עכשיו – צמיחתן של הרשתות החברתיות הויזואליות

החדירה המאסיבית של הטלפונים החכמים לעולמנו הביאה עמה את הקמתן של רשתות חברתיות השמות דגש על השפה הויזואלית. ברשתות אלה טמון פוטנציאל גבוה עבור חברות מתחומים כגון האופנה והלייף סטייל. אלה יכולות להשתמש ברשתות הויזואליות לקידום המוצרים ולהגיע לקהל יעד נוסף ורלוונטי במיוחד.

קראו עוד

Content Marketing- לא מה שחשבתם

תחום השיווק באמצעות תוכן ממשיך להתפתח ועסקים רבים מבינים את החשיבות והיתרונות הרבים שהוא טומן בחובו. עם זאת, ישנם הבדלים מהותיים בין שני המושגים: תוכן שיווקי ו Content Marketing- שיווק תוכני. על מנת לעשות סדר במונחים כינסנו שלושה מרצים בכירים שלנו בעלי ניסיון רב בתעשיית הדיגיטל.

קראו עוד