קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC
אופיר כהן | Universal Maccann Digital

משנה למנכ"ל, מרצה בבית הספר על התנהגות הצרכן בעידן הדיגיטלי

בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ומערכות מידע, המסלול האקדמי המכללה למנהל. בעל ניסיון של 12 שנים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי, מחלוצי ענף ה- SEO/SEM בישראל. נבחר לרשימת 50 המשפיעים באינטרנט הישראלי (2006), ולרשימת 40 מקצועני האינטרנט  (2008) של מגזין The Marker.

כדי שתוכלו להכיר את המרצה באופן קצת יותר אישי, הצגנו בפניו שאלות. הנה התשובות

מה היו הקשיים שבהם נתקלת במהלך הדרך? קשה יש בלחם, וגם אותו אוכלים.

 

מה אתה אוהב לעשות מעבר לשעות העבודה? עיקר הזמן שלי מעבר לעבודה הוא עם אשתי וילדיי שהם הבסיס והבית והעוגן והמטרה לשמה קמים בבוקר. במעט שנשאר אני מחלק בין האהבה לאוכל (גם צריכה וגם הייצור שלו…) מנגן בגיטרה, הולך למשחקים של הפועל תל אביב בכדורסל, ומשתדל לצאת להפוגות קצרות עם אשתי בחו"ל כמה שיותר.

 

מה התכונה הכי חשובה בעובד בעיניך? ראשית, לא חייב להיות עובד, יכולה גם להיות עובדת באותה מידה… לא מאמין בתכונה אחת כחשובה ביותר, אבל יש לנו כמה ערכים על הקיר, ואני מוצא עצמי לא פעם מסתכל בהם אחרי ראיון עבודה. בעיני הקריטיים ביותר הם תשוקה אמיתית לתחום המקצועי ולהיות הכי טוב בעולם בכל מה שתעשה, והערך השני הוא אחריות שזה אומר להתייחס לעבודה ולמשימות כאילו היו עבור העסק הפרטי שלך, ולא עבור איזו חברה שנשלטת ע"י תאגיד בחו"ל. שני אלה עושים את ההבדל בין עובד בינוני למעולה.

 

מה הדבר האהוב עליך ביותר בעיסוק שלך? אף יום לא דומה לקודמו, זה התחום הכי מעניין, מאתגר, מתקדם, משתנה. הראש כל הזמן עובד, לומד, נחשפים למגוון תחומי עיסוק, מקצועות, ענפים, שווקים – אף אחד לא יודע מה תהיה הפייסבוק הבאה, וזה לא אומר שלא צריכים לחפש אותה.

 

ולסיום, יש לך טיפ עבור מי שמתחיל את דרכו היום בעולם הדיגיטל? טכניקות, כלים, פיקסלים זה טוב ויפה, אנחנו בעסק של שיווק. תבינו שיווק וצרכן, כל השאר יבוא יותר בקלות.

 

מה היה החלום שלך כילד, ומה בסוף מצאת את עצמך עושה? בילדותי שיחקתי כדורסל בקבוצה השכונתית, סניף של "הפועל תל אביב" המיתולוגית של שנות ה 90'. אמא שלי טוענת שהחלום שלי היה לקנות את הקבוצה כשאהיה גדול… כיום אני משנה למנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, קבוצת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל, עם מגוון פעילויות דיגיטליות בישראל ובחו"ל בכל הפורמטים והמודלים, שמטרתה להוביל, לחדש וליצור פתרונות דיגיטליים פורצי דרך וניצחונות עסקיים ללקוחותינו.

 

איך הגעת לתחום שבו אתה עוסק כיום? הגעתי לתחום די בטעות, לפני כ – 15 שנה. פיתחתי אתר אי-קומרס שהציע למכירה מוצרי יודאיקה, ותוך כדי העבודה, הגעתי לשלב הזה שיש לך אתר אינטרנט עומד עם עגלת קניות ומערכת סליקה (רק מזכיר שאנחנו בשנת 1999 וזה ממש לא טריוויאלי..), והכל מוכן אבל הלקוחות לא באים.. לא היה דבר כזה אז שנקרא שיווק דיגיטלי, גוגל עוד היה סטרטאפ שמעטים הכירו… למדתי בדרך הקשה איך מביאים טראפיק, איך מקדמים אתר, מה עובד, מה לא וכך נכנסתי לתחום מעט אח"כ הקמתי את קומפיוקול וגדלתי יחד עם החברה והענף לטפל במפרסמים מגוונים בישראל ובחו"ל, השתמשנו בטכניקות הכי מתקדמות לשיווק דיגיטלי שהיו בנמצא ועזרנו ללקוחות שלנו להשיג תשואה מעולה על ההשקעה שלהם באינטרנט במגוון תחומים בארץ ובחו"ל. בשנת 2010 אחרי כמה פגישות מצאתי את עצמי עמוק בעסקה שתהיה השלב המשמעותי ביותר בקריירה שלי – הקמת יוניברסל מקאן סרץ' (בקיצור – Usearch), בשנים אלה הטמענו את הידע ושיטות העבודה שלנו בקרב לקוחות קבוצת יוניברסל מקאן עד להטמעה מלאה, ובשנת 2014 החלטנו שנכון יותר יהיה לחבר את היחידות העסקיות הנפרדות ליישום דיגיטלית רחבה וחזקה שתיתן פתרון דיגיטלי מלא בכל הדיסציפלינות. מאז, לקוחותינו זוכים לטיפול המעמיק ביותר גם בזירות הפרסום המסורתיות, גם בזירות מבוססות חיפוש וסושיאל, גם באנליטיקה- ומשם אנחנו צומחים למחוזות חדשים, ברמה מקצועית מהגבוהות ביותר הקיימות בעולם.

 

רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועצת תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent
קורסים שבהם מלמד