קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC

לירון אברהם | Outbrain

country manager, מרצה בבית הספר בנושא ה- Native Advertising, כשתוכן הופך לאסטרטגיה עסקית

לירון מתמחה בתוכן כבר 15 שנים, התחיל את הקריירה ברדיו תל-אביב שם עבד במשך כשבע שנים וניהל את מחלקת התוכן השיווקי. לאחר מכן כיהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת אתרי הארץ ו- The Marker ובהמשך כמנכ"ל של "עכבר העיר". כיהן מספר שנים כמשנה למנכ"ל ב- Saloona והיום מכהן כ-country manager ב- Outbrain ואבא במשרה מלאה.

 

כדי שתוכלו להכיר את המרצה באופן קצת יותר אישי, הצגנו בפניו שאלות. הנה התשובות

מה אתה אוהב לעשות מעבר לשעות העבודה? מעבר לזמן איכות עם אשתי ושלושת הילדים אני רץ למרחקים ארוכים ומשתדל למצוא את הזמן לחברים הקרובים.

 

מה התכונה הכי חשובה בעובד בעיניך? נאמנות

 

מה הדבר האהוב עליך ביותר בעיסוק שלך? לדעתי זו זכות גדולה להתעסק במה שמביא ערך מוסף לקהל , אני אוהב את עבודת הצוות ובעיקר לתכנן ולהגיע למקום אליו תכננת להגיע.

 

ולסיום, יש לך טיפ עבור מי שמתחיל את דרכו היום בעולם הדיגיטל? תמיד תסתכלו דרך העיניים של הצרכן. אל תתבלבלו מכל מיני מושגים חדשים שכל הזמן צצים, תחליטו בעצמכם מה  מביא ערך ומה יכול לחולל שינוי דרך העיניים של מי שאתם פונים אליו.

 

מה היה החלום שלך כילד, ומה בסוף מצאת את עצמך עושה? חלמתי להיות מאלף כלבים ואף הגשמתי את החלום לתקופה מסוימת. משיקולים כלכליים עברתי לעולם הפרסום והדיגיטל. מאמין שעוד אחזור לתחום.

 

מה הייתה העבודה הראשונה שלך? חילקתי לחמניות חמות מבית לבית במטרה לשווק בית קפה משולב מאפייה שנפתח באזור מגוריי.

 

איך הגעת לתחום שבו אתה עוסק כיום? ממש במקרה, ידידה שלי עבדה בתחנת רדיו, חיברה אותי לתחנה המתחרה וכך נכנסתי לתחום הפרסום והמדיה.

 

מה היו הקשיים שבהם נתקלת במהלך הדרך? כל דרך חדשה מלווה בקשיים, בהתחלה ההיכרות עם עולם המחשבים הפחידה אותי ולקח לי רבע שעה להקליד את השם. מאוחר יותר למדתי  פרסום באיגוד השיווק ואני זוכר פחד במה משתק.

 

רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועצת תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent