קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC
עדי זיו-אב | Google ישראל, יוון ואפריקה

Performance Marketing and Activation Lead, Israel & Africa, מרצה בבית הספר על טרנדים וחדשנות בפרסום מבוסס תוצאות 

בין השנים 2006-2010  אנליסטית ופלנרית דיגיטלית בכירה במשרד הפרסום מקאן אריקסון. מאז 2010 ועד היום, מנהלת תחום וידאו ו-performance ב-Google ישראל, יוון ואפריקה. כמו כן, עדי היא בוגרת תואר במנהל עסקים וקולנוע מאוניברסיטת ת"א.

כדי שתוכלו להכיר את המרצה באופן קצת יותר אישי, הצגנו בפניו שאלות. הנה התשובות

מה את אוהבת לעשות מעבר לשעות העבודה? לבלות עם הבת שלי ועם המשפחה. לצאת לטיולים.

 

מה התכונה הכי חשובה בעובד בעיניך? יש שתי תכונות כאלו. האחת היא אמינות – מישהו שאני יכולה לסמוך עליו ויודעת שיעשה דברים מצוין גם בלי שאתערב. והשנייה היא התלהבות (passion).

 

מה הדבר האהוב עליך ביותר בעיסוק שלך? להיות בלב השינויים הטכנולוגיים, העובדה שהעבודה דינמית וכל הזמן משתנה וכמנהלת -האפשרות להדריך את העובדים שלי ולעזור להם לצמוח.

 

ולסיום, יש לך טיפ עבור מי שמתחיל את דרכו היום בעולם הדיגיטל? להיות סקרן.

 

מה היה החלום שלך כילדה, ומה בסוף מצאת את עצמך עושה? חלמתי להופיע בברודווי (אבל מפאת חוסר כישרון זה לא הצליח)

 

איך הגעת לתחום שבו את עוסקת כיום? למדתי מינהל עסקים וקולנוע באוניברסיטת ת"א ומשם התחלתי לעבוד בהפקות של טלוויזיה וסרטים. מהר מאוד הבנתי שזה לא מספיק לי ואני רוצה יותר ומצאתי את עצמי כאנליסטית במשרד פרסום. לשמחתי הרבה נכנסתי לתחום הדיגיטל (עוד הרבה לפני שזה היה כל-כך גדול) והתאהבתי בתחום. משם צמחתי להיות "פלנרית דיגיטלית" ואחרי שלוש וחצי שנים עברתי ל-Google ובין לבין גם לימדתי קורס על פרסום דיגיטלי במרכז הבינתחומי.

 

מה היו הקשיים שבהם נתקלת במהלך הדרך? עולם פרסום שרגיל לטלוויזיה ועיתונות היה קשה אי שם ב-2006 לשכנע מפרסמים שאינטרנט זה חשוב. קושי נוסף, היה מקובעות של מפרסמים לנסות דברים חדשים.

 

רוצים לדעת עוד פרטים?
הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועצת תחזור אליכם
מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent