רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועצת תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס ניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים ובמדיה החברתית

16:30-21:30 | 13 מפגשים

רחוב הלח"י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

לירון אברהם

לירון אברהם

Outbrain

.

יעל שפריר

יעל שפריר

PlayBuzz

אורי אינדורסקי

אורי אינדורסקי

Hippocampus

יואב פרידור

יואב פרידור

Buzzila

שחר בר דוד

שחר בר דוד

שרוטונים

אלירן בן יהודה

אלירן בן יהודה

Taboola

111

גיל לדרר

גיל לדרר

Outbrain

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

Loom Systems

גלי ברגר

גלי ברגר

סופר-פארם

אילן צינמן

אילן צינמן

Grey Content

מה נלמד?

מבלי לשים לב, נכנס התוכן לתוך חיינו והוא מקיף אותנו 24/7. לא משנה אם ברשתות חברתיות או בגלישה באתרים, התוכן נמצא מסביבנו ואנו צורכים אותו ללא הפסקה. עם זאת, תוכן טוב הוא תוכן שמכוון לתוצאות העסקיות של הארגון. אז איך עושים את זה בצורה הנכונה? באיזה סוגי תוכן נשתמש? כיצד נבנה אסטרטגיית תוכן מתאימה? ובאילו פלטפורמות נפיץ את התוכן שלנו?

זהו הקורס המעודכן, המקיף והמעמיק ביותר להכשרת מנהלי תוכן בערוצים הדיגיטליים ובמדיה החברתית. במסגרת הקורס יוכשרו התלמידים לבניית אסטרטגיית תוכן וקישורה למטרות העסקיות של הארגון, יצירת תוכן בפורמטים השונים, כלים לניהול נכון של תוכן בפלטפורמות העומדות לרשותנו, הפצת התוכן ומדידה בפלטפורמות הרבות וכל זה תוך ניהול תוכן עבור מותג אמיתי והתנסות מעשית לאורך כל הקורס בליווי מתרגל. הקורס כולל תרגולים בכיתת מחשבים. מפגש סיום חגיגי יתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /Walla ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור.

נושאי הלימוד העיקריים

  • בניית אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
  • ניהול תוכן בנכסים דיגיטליים של מותג
  • Facebook- קידום ממומן וניהול תוכן
  •  Instagram- קידום ממומן ואסטרטגיית תוכן
  • E-mail Marketing- שיווק באמצעות דיוורים
  • שיווק באמצעות וידאו
  • LinkedIn- המדריך השלם לפעילות תוכן בלינקדאין
  • פלטפורמות ממומנות להפצת תוכן: Taboola, Outbrain, Playbuzz
  • כתיבת תוכן, מיקרו קופי וסדנת סטוריטלינג
  • מדידת תוכן ב-Google Analytics
  • ניהול קהילות
  • ניטור וניתוח השיחה ברשת

למי הקורס מיועד?

  • בוגרי תואר ראשון המעוניינים לרכוש מקצוע חם בתעשיית הפרסום הדיגיטלי ובעלי זיקה לכתיבה
  • אנשי שיווק שצריכים לקבל כלים בתחום התוכן וניהולו, על מנת לקחת את הארגון צעד קדימה
  • יזמים ובעלי עסקים עם נוכחות דיגיטלית המעוניינים ליצור מערכות יחסים בעלות ערך ומשמעות עם הלקוחות שלהם

מידע כללי

  • היקף הקורס: 95 שעות אקדמיות (65 שעות אקדמיות, 30 שעות פרויקט מעשי בליווי מתרגל)
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 13 מפגשים חד שבועיים, בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם Digitalent
  • מיקום: רחוב הלח"י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: חשיבה יצירתית, יכולת התנסחות ברמה גבוהה בעברית, תינתן עדיפות לבעלי אנגלית ברמת שפת אם
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס יגישו פרוייקט מעשי
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Outbrain /Taboola/ Playbuzz ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה

  • ל-Digitalent מרכז השמה המאושר על-ידי משרד התמ"ת ומתמחה בהשמת עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • התלמידים בקורס יהנו ממפגש עם מנהלת מרכז ההשמה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה
  • Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 100 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-100 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.
דנה קול

דנה קול

דיבור מדיה

אמיר שניידר

אמיר שניידר

מנהלי שיווק מצייצים

לירן פורמן

לירן פורמן

מנהלי שיווק מצייצים

טל ספיבק

טל ספיבק

מנהלי שיווק מצייצים

ענבר זך

ענבר זך

כללית

רעות ראובני

רעות ראובני

CMO at dayzz

זיו שינפלד

זיו שינפלד

Z Digital House

000

עו"ד רווית כהן שיינר

עו"ד רווית כהן שיינר

בעלים של משרד עורכי דין

ענבר דותן

ענבר דותן

BO- Business Online ומנהלת מקצועית של הקורס

אסף דותן

אסף דותן

BO- Business Online ומנהל מקצועי של הקורס

000

עמרי אסטל

עמרי אסטל

ASTELO

כיתת הלימוד