רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועצת תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס Data Driven Marketing

16:30-21:30 | 15 מפגשים

רחוב הלח"י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

מיכאל מיטרני

מיכאל מיטרני

סופר-פארם

מעיין טירנגל

מעיין טירנגל

DOTS. Marketing Technology

עינת שמעוני

עינת שמעוני

STKI

אדיר רון

אדיר רון

Microsoft

ערן שיאון

ערן שיאון

2Do!

ירון כהן

ירון כהן

NessPRO

מיכל בורנשטיין

מיכל בורנשטיין

נסטלה ישראל

רני ארגוב

רני ארגוב

Deloitte Digital

יעל קנדר

יעל קנדר

Microsoft, MEA

ארז בן משה

ארז בן משה

שטראוס

הדס גרוסמן

הדס גרוסמן

Mint

כפיר לוי

כפיר לוי

Yoyo

עדי ברזילי – כהן

עדי ברזילי – כהן

לאומי קארד

תמר רשף

תמר רשף

Datorama israel

גיא עמיעד

גיא עמיעד

אינסופ

צביקה ג'רבי

צביקה ג'רבי

SWC Consulting

מה נלמד?

קורס מעשי להכשרת מנהלי שיווק לעולם ה- Big Data ואנליסטים שיווקיים דיגיטליים. בקורס נלמד להכיר ולמדוד את מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך המערכות הפנים ארגוניות, האוספות מידע על לקוחות החברה, ולקבל תמונה שלמה המאפשרת לנו להסיק מסקנות אופרטיביות ולמקסם את ביצועי השיווק.

הקורס היחיד שמחבר בין Data מעולמות המדיה (לא מזוהה) ל- Data מזוהה של צרכנים ממערכות ניהול הלקוחות (CRM)

מערכות מדידה של מדיה, קמפיינים ונכסים דיגיטליים: נלמד לעבוד על מערכות ה- Google Analytics (כולל הגשה להסמכה) וה- CrazyEgg ולהפוך אותן לכלי עבודה מעשי. בין היתר נלמד: Web Master Tools, הכנה וניתוח דו"חות, מעקב אחר קמפיינים וביצוע אופטימיזציה מבוססת יעדים, בניית משפכי גלישה, בניית רשימות רה-מרקטינג ושימוש ב- Google Tag Manager. כל הכלים הללו הכרחיים לקריאת נתונים שיווקיים והפיכתם לתובנות שיאפשרו למקסם את הביצועים ותקציבי המדיה, הגדרת יעדים ובניית משפכים.

מערכות פנים ארגוניות האוספות מידע על לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים: היכרות עם עולם ה- Big & Small data לרבות Machine Learning וחיזוי התנהגות צרכנים (Predictive analytics, Data analysis) באמצעות שימוש בכלי Excel מתקדמים, לימוד סגמנטציה, אופטימיזציה ובניית מודלים לחיזוי התנהגות לקוח, מבוא למערכות יחסים עם הצרכן וסקירת יסודות ה-CRM, כיצד מקימים, מנהלים ומתחזקים Data base. נלמד על חשיבות חווית הלקוח כתפיסה ועל בניית מסע צרכן. היכרות עם מגוון מערכות Marketing automation, שימושים מתקדמים בדאטה (IOT, GIS, Cognitive) ועוד.

נושאי הלימוד העיקריים

מבוא

  • עולם הפרסום הדיגיטלי: סקירת מערכות פרסום, הגשה ומדידה
  • שינויים, טרנדים ומגמות בתחום Data Driven Marketing

מערכות מדידה של מדיה ונכסים דיגיטליים

  • Google Analytics: מושגים, פרופילים, חיבור האתר, ניהול מעקב אחר קמפיינים ואופטימיזציה, ניתוח נתיבי גלישה, סגמנטים, בניית פילטרים ברמת דו"חות וברמת חשבון, הוצאה וניתוח תובנות
  • מתודולוגיית עבודה מבוססת יעדים: הגדרת יעדים של קמפיין ומשפכי גלישה, בניית רשימות Re-Marketing
  • הכרת מערכות מדידה ואופטימיזציה מתקדמות: CrazyEgg, Hotjar, VWO- המשמשות לביצוע ניסויי A/B Testing, ניתוח מפות חום, תכנון ובניית עמודי נחיתה וניתוח ואופטימיזציה של אחוזי המרה
  • מתודולוגיית עבודה עם Tag Manager

אנליזה של Data ו- Data Mining

  • Customer Analytics- סגמנטציה של לקוחות באמצעות RFM ו- Cohort Analysis, חישוב ערך לקוח- Life Time Value
  • אנליזה, ניתוח והסקת מסקנות מתוך Data מזוהה – Predictive Analytics, שימוש ב- Cluster Analysis לסגמנטציה של לקוחות, בניית מודל חיזוי נטישה, אופטימיזציה של קשרי לקוחות
  • Data Analytics and Visualization- שימוש בכלי אקסל מתקדמים לניתוח מהיר ומקיף של נתונים, כלים וכללים לוויזואליזציה של נתונים
  • Machine Learning – גילוי וחיזוי של שאלות מהותיות מתוך מסדי נתונים

איסוף, טיפול, תחזוקה וניהול לקוחות ב- Data warehouse

  • בניית מסלול צרכן (consumer journey) עבור מותג / חברה
  • הקמה, תחזוקה וניהול Data base ושימוש בכלים מתקדמים
  • בניית תוכנית שיווק ממוקדת consumer experience ומתודולוגיית עבודה עם מערכות Marketing Automation

למי הקורס מיועד?

  • מנהלי שיווק שמעוניינים להוביל את הארגון ממנו הם באים לחוד החנית של עולם השיווק ולהביא ערך אמיתי לשולחן הדיונים.
  • בוגרי תואר ראשון, בעלי רקע אנליטי, המעוניינים לרכוש מקצוע חם ונדרש בתעשיית הפרסום הדיגיטלי

מידע כללי

  • היקף הקורס: 75 שעות אקדמיות פרונטאליות+ 30 שעות פרויקט מעשי מודרך
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 15 מפגשים חד שבועיים בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות :תעודת גמר מטעם Digitalent והסמכה בילנאומית של Google Analytics (בכפוף לציון מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח"י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: יכולת אנליטית ברמה גבוהה, אנגלית ברמה גבוהה (בדגש על קריאה וכתיבה), ידע בתוכנת ה-Excel. המועמדים יפגשו עם יועצת קריירה לראיון בכדי לבדוק את התאמתם לתחום.
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס יקימו וינהלו תהליך מדידה של אתר אינטרנט במהלך הקורס
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה

  • ל-Digitalent מרכז השמה המאושר על-ידי משרד התמ"ת ומתמחה בהשמת עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • התלמידים בקורס יהנו ממפגש עם מנהלת מרכז ההשמה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה
  • Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 100 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-100 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.
ניב קנטור

ניב קנטור

יועץ לטכנולוגיה שיווקית

ליאור שבו

ליאור שבו

Universal McCann Digital

עמית שגיא

עמית שגיא

Zap group

דני צ'רניאק

דני צ'רניאק

GO interaction marketing

כיתת הלימוד