רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס Recruitment Marketing Specialist

קורס לניהול גיוס בערוצים דיגיטליים

10:00-15:00 | 12 מפגשים | רחוב הלח"י 31 (סמוך לקניון איילון)

ניהול מקצועי: רז מצנע

מומחה למיתוג מעסיק המייעץ ומלווה את החברות הגדולות בישראל (רפאל, תנובה, 888, דלתא גליל, בזק בינלאומי, Gigya, yes , צ'קפוינט, מכון ויצמן, ועוד) על איך למשוך ולשמר עובדים בעולם החדש. בעברו סמנכ"ל השיווק והתוכן של AllJobs במשך 6 שנים, ומנהל שיווק לצעירים ב Orange . בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.

מוכנים לאתגרי הגיוס של העולם החדש?

לגייס עובדים נהייתה אחת מהמשימות הקשות לכל ארגון. בעוד שקורות חיים בינוניים יש מספק לכולם, ארגונים שרוצים את הטובים ביותר חייבים להטמיע חשיבה וכלים שיווקיים על מנת למשוך תשומת לב ועניין.

יותר ויותר חברות מאמצות גישה שיווקית לגיוס עובדים על מנת לעורר מודעות בקרב קהלי היעד ולגרום להם להתעניין ולהגיש מועמדות למשרות הפתוחות בחברה. הזירות דיגיטליות הן כר הפעולה, ורשתות חברתיות מהוות את מרכז הכובד שם ישנה הזדמנות לכל חברה להגיע באופן ישיר לקהל היעד ולעניין אותו בתוכן ובמשרות באופן מפולח ואפקטיבי.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקורס מקיף, מקצועי ופרקטי המיועד לאנשי גיוס שרוצים ליישם אסטרטגיות וכלים שיווקיים-דיגיטליים ליצירת יתרון תחרותי בגיוס.

נבחרת המרצים בקורס

יעקב רוזן

יעקב רוזן

HRD

אילן צינמן

אילן צינמן

Grey Content מקבוצת אדלר חומסקי

יואבי שני

יואבי שני

ארכיטקסט

תומר צוקר

תומר צוקר

IBM ישראל

גלית מנקין

גלית מנקין

SimilarWeb

דימה קגנוביץ

דימה קגנוביץ

יזמניק

אירה חרקובסקי

אירה חרקובסקי

מומחית אינסטגרם לעסקים

שרון זיו

שרון זיו

888

נושאי הלימוד העיקריים

  • גיבוש מסר שיווקי: יצירת הצעת ערך לעובד מבוססת נכסים תעסוקתיים – Employee Value Proposition
  • קהלי יעד: ניתוח וסגמנטציה של הקהלים השונים והתאמת מסר ומדיה
  • תיאורי משרה: אפיון תיאורי משרה וסדנת כתיבה שיווקית אפקטיבית שמניעה לפעולה
  • אתר קריירה: אפיון והקמת עמוד קריירה – אתר הבית של הגיוס
  • Facebook: ניהול הנוכחות שלכם בפייסבוק ליצירת לידים ומיתוג מעסיק כולל יצירת תכנים וסדנת קידום ממומן
  • LinkedIn+: מיתוג ובניית נוכחות, קידום ממומן של משרות, ניהול בניית אסטרטגיית סורסינג
  • תמונות: סדנת ניהול ופרסום בחשבון Instagram, יצירת תמונות מעוצבות בכלים טכנולוגיים, גדלים והתאמה לפלטפורמות עבודה עם מאגרי תמונות וזכויות יוצרים
  • וידיאו: גיבוש וכתיבת בריף לסרטון לגיוס עובדים, ניהול ההפקה ועלויות, השראה מהפעילות של חברות שעושות את זה נכון
  • מקורות גיוס: מפת מקורות הגיוס וכלים לבחירת זירות פעולה, בחינת אפקטיביות והחזר על השקעה (roi) בגיוסי מאסה וגיוסים טכנולוגיים
  • אופליין – אונליין: ניהול חווית מועמד דיגיטלית, בניית קמפיין חבר מביא חבר, איך בונים קיט שיווקי לכנסים מקצועיים, מיטאפס וירידי תעסוקה

למי הקורס מיועד?

  • מנהלי שיווק שמעוניינים להוביל את הארגון ממנו הם באים לחוד החנית של עולם השיווק ולהביא ערך אמיתי לשולחן הדיונים.
  • בוגרי תואר ראשון, בעלי רקע אנליטי, המעוניינים לרכוש מקצוע חם ונדרש בתעשיית הפרסום הדיגיטלי

מידע כללי

  • היקף הקורס: 60 שעות אקדמיות פרונטאליות
  • שעות הלימוד: קורס בוקר ממוקד, 3 חודשים, 12 מפגשים חד שבועיים בין השעות 10:00-15:00
  • מיקום: רחוב הלח"י 31 בני ברק, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל או הגיוס המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה

  • ל-Digitalent מרכז השמה המאושר על-ידי משרד התמ"ת ומתמחה בהשמת עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • התלמידים בקורס יהנו ממפגש עם מנהלת מרכז ההשמה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה
  • Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 150 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.
יובל לוי

יובל לוי

Taboola

מיכל שמרת

מיכל שמרת

eBay

מיכל פיינגבוים

מיכל פיינגבוים

YES

חוה רסט

חוה רסט

רפאל

ליטל פריינה

ליטל פריינה

פרטנר

מור בסון

מור בסון

Intuit

נטע ברנר

נטע ברנר

חברת טנדם

נטע פיס

נטע פיס

Gigya

יונית לנדוי

יונית לנדוי

קבוצת שטראוס

אסף שניידרמן

אסף שניידרמן

cliper

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים