למי זה מתאים?

סדנאות קיץ המיועדות לאנשי PPC ודיגיטל, המגיעים עם ניסיון מעשי בתחום ומעוניינים להעמיק את הידע בפלטפורמות ולהתעדכן בכלים חדשים.

אז אם אתם:

  • מתעסקים במערכות קידום ואנליזה בדיגיטל
  • רוצים להישאר מעודכנים על כל השינויים במערכות והאפשרויות החדשות
  • רוצים לייעל את העבודה שלכם ולהגיע לקהלים הרלוונטיים ביותר
  • שואפים להישאר עם יד על הדופק- ולדעת להציע ללקוחות בזמן אמת את כל האפשרויות שהמערכות מאפשרות

מקומכם איתנו, בסדנאות הקיץ הממוקדות והייעודיות עבורכם.

סדנאות קיץ ממוקדות

סדנת ניהול קמפיינים למתקדמים | סדנת אנליטיקס Hands-On

סדנת אנליטיקס Hands-On

נושאי הלימוד:
יסודות ה-Google Analytics ודוחות- הכרת המושגים, פתיחת ומבנה חשבון, הבנת צורת המדידה של הכלי, סוגי דוחות מסוגים שונים: Audience, Acquisition, Behavior, תיוג קישורים למעקב קמפיינים והסקת תובנות מהנתונים השונים.

הגדרות מתקדמות- Segments, filters, remarketing,lists and audiences, dashboards, email reports custom reports, user id reports.

דוחות מתקדמים- Conversion reports, goals, funnels, multi channel, attribution, enhanced ecommerce.

מתי מתחילים: 27/7/2018 למשך 2 מפגשים בין השעות 9:00-15:00

עלות: 1,500 ש"ח כולל מע"מ, קפה ועוגה 🙂

סדנת ניהול קמפיינים למתקדמים

נושאי הלימוד:
Facebook למתקדמים- רימרקטינג דינאמי, אופטימיזציה מתקדמת לקמפיינים, הטמעת מסנג'ר פייסבוק לאתר, Offline Conversion, חוקים אוטומטיים, קהל LTV, ועוד….

Google Adwords למתקדמים- הקמה וניהול Google Merchant Center, טעינת Data Feed ואופטימיזציה Data Feed, הקמה וניהול קמפיין קניות ב-Google Adwords, רימרקטינג דינאמי ב-Google Adwords, אופטימיזציה מתקדמת לקמפיינים ב-Google, ועוד…

מתי מתחילים: 5/7/2018 למשך 4 מפגשים בין השעות 15:00-19:00

עלות: 2,400 ש"ח כולל מע"מ, קפה ועוגה 🙂

נבחרת המרצים

דני צ'רניאק, עובד בחברת בקרה (Bakara) בתור מנהל מחלקת אנליזה ואופטימיזציה.
‎בין הלקוחות עליהם עבד באופן אישי: ‎סלקום, פלאפון, בנק לאומי, בנק הפועלים, בזק, מכבי שירותי בריאות, מלונות דן, לובינסקי (יבואנים של סיטרואן ופיג׳ו), לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית), גרופון, סופר פארם ועוד.

רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועצת תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

נבחרת המרצים

יאן יאנקו קוטליארסקי, יועץ ומרצה בתחום השיווק הדיגיטלי, ההתמקצעות העיקרית שלו היא בפייסבוק – ניהול עמודים עסקיים, ניהול קהילות, תוכן, קמפיינים ממומנים, אסטרטגיה ועוד. ממייסדי קהילת "מקצועני פרסום בפייסבוק" המונה למעל 20,000 חברים ומנהל אתר תוכן המכיל מדריכים רבים ומשמש לעדכונים בכל מה שקשור לפייסבוק.

ברוך אנגל, מנהל מקצועי בסוכנות השיווק הדיגיטלית Ninety Nine. מתכנן ומנהל מגוון קמפיינים עבור חברות בארץ ובעולם, בין הלקוחות: רנואר, סיאט, קראון פלזה, נספרסו, אירופלקס, הולנדיה ועוד. אחראי על ניהול הקמפיינים משלב בניית האסטרטגיה, תכנון מדיה, אישורי קריאייטיב, ניהול הקמפיין בפועל, אופטימיזציית קמפיינים וניתוחי תוצאות קמפיינים.

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים