הבלוגים שישאירו אתכם מעודכנים

מערכת Digitalent

מרצה ב

עולם הדיגיטל ממשיך להתפתח בכל יום ודואג להשאיר את כולנו עסוקים. גוגל מוציאה כל יומיים פיצ’ר חדש, פייסבוק משנה חוקים, פלטפורמות חדשות מגיחות לאוויר העולם וטרנדים חדשים צצים כל הזמן. בין אם רק נכנסתם לתחום או בין אם אתם נמצאים כבר כמה שנים בתעשייה: קריירה בדיגיטל מחייבת את כולנו לעקוב אחר שינויים המתרחשים ברמה היומית ולהיות במצב של למידה מתמדת.

 

אז כדי לעזור לכם ריכזנו 7 בלוגים של מקצוענים אמיתיים מתחומים שונים בתעשיית הדיגיטל, שיעשו לכם סדר בעולם הדיגיטלי האינסופי, ויעזרו גם לכם להיות עם יד על הדופק על כל מה שמתרחש בתעשיית הדיגיטל.

  1. זהר אוריין- אוריין חיה, נושמת וחושבת דיגיטל 24/7, ומזלנו שהיא החליטה לפתוח בלוג ולשתף את כולנו בידע שלה. בבלוג המעודכן מספר פעמים בשבוע ניתן לקרוא על עדכונים חדשים בפלטפורמות דיגיטליות שונות, מגמות המתרחשות בעולם הדיגיטל וסקירות מכנסים חשובים בארץ ובעולם. ניתן להבין מהר מאוד שבמאמרים השונים אוריין מביאה רבות מעצמה: את הניסיון, הרקע והידע העשיר שמהווים ערך מוסף אדיר לקוראים.

למי זה מתאים? מי שכבר נמצא עם כמה שנות נסיון בתעשייה, ורוצה לעקוב אחר כל הדברים הכי חדשניים בעולם הדיגיטל מנקודת מבט של מקצוענית אמיתית.

2. יאן יאנקו Yanko- חשוב לכם לעקוב אחרי השינויים התכופים במערכת הפרסום של פייסבוק ובפלטפורמה בכלל? מזל שיש את הבלוג של יאן קוטליארסקי שמקפיד לעדכן באופן עקבי אחר כל פיצ’ר, חוק או עדכון שפייסבוק מוציאה, ומקפיד שכל המדריכים והמאמרים יהיו פרקטיים.

 

למי זה מתאים? מתאים מאוד למנהלי קמפיינים ומי שמתעסק עם המערכת של פייסבוק יום יום, וגם למנהלי תוכן שאחראיים על הקידום בפייסבוק.

3. BO- Business Online ברגע שתקליקו על הקישור לבלוג, תצללו לעולם שכולו תוכן. למה לייצר תוכן? ואיך בונים אמון בין מותג לצרכן? בעידן בו מעט מאוד חברות בישראל מבינות את החשיבות של כתיבת תוכן בעל ערך לקהל הגולשים, כזה שהוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של המותג, BO תתן לכם את כל הסיבות למה אתם חייבים להתחיל לדבר עם קהל הגולשים שלכם והכי חשוב- איך עושים זאת.

 למי זה מתאים? מנהל/ת שיווק או מנהל/ת תוכן שעדיין לא עושים עבודה מובנית של תוכן בדיגיטל, ורוצים לדעת איך מתחילים.

4. הבלוגריסטית- בבלוג של יונית צוק תמצאו את כל הסיבות למה אתם חייבים להתחיל לשווק את המותג שלכם באמצעות בלוג. תוכלו למצוא ראיונות, מדריכים, כלים חינמיים ותשובות לכל השאלות שכנראה יצוצו לכם בנושא- מאיפה מתחילים? על מה כותבים? מה מעניין את קהל היעד שלי? ואיך זה בכלל יתרום למותג שלי?

למי זה מתאים? מנהל/ת שיווק או מנהל/ת תוכן שנמצאים בתהליך להרחיב את פעילות התוכן הדיגיטלית של המותג שלהם, ורוצים לדעת צעד אחרי צעד איך עושים את זה באמצעות בלוג.

5. פיאלקוב דיגיטל- חושבים שאתם יודעים מספיק? תחשבו שוב. בבלוג של אור פיאלקוב תוכלו למצוא המון מדריכים בשיווק בדיגיטל ובדגש על קידום בפייסבוק. הייחודיות של הבלוג היא שלאורך כל המדריכים הרבים שנמצאים באתר, מביאים פיאלקוב והצוות שלו גם את הטיפים היחודיים שלהם מהנסיון הרב שצברו לאורך השנים.

למי זה מתאים? בעיקר למנהלי קמפיינים שרוצים להרחיב את הידע שלהם או למצוא מדריכים פרקטיים לשיווק בפייסבוק ובניית אסטרטגיה בדיגיטל.

6. התוכניסט עוד בלוג מצויין שעוסק בחשיבות של התוכן בערוצים הדיגיטליים כחלק בלתי נפרד מעבודת שיווק יומיומית. הבלוג מאגד בתוכו המון כתבות ומאמרים שכל מנהל תוכן שרוצה להישאר מעודכן-חייב לדעת: אילו כלים חשובים לתפקיד, סקירת פלטפורמות תוכן חדשות שיצאו, איך חושבים על אסטרטגיית תוכן וכלים שיעזרו לעבודה היומיומית.

למי זה מתאים? מנהלי תוכן שרוצים לקבל כלים נוספים לעבודה עם תוכן.

7. יזמניק- בבלוג של דימה קגנוביץ’ תמצאו תשובות לכל השאלות שעולות במהלך העבודה היומיומית בדיגיטל- איך לגרום לגולשים לשתף את הפוסט שלי? ואיך לגרום לאלפי קוראים להגיע לאתר שלי? בבלוג קיימים מדריכים מעולים ושימושיים בנושאים כמו שיווק באמצעות תוכן בדיגיטל, פרסום בפייסבוק, אסטרטגיית שיווק דיגיטלית ועוד.

למי זה מתאים? כל מי שמנהל ומתעסק בדיגיטל באופן יומיומי- מנהלי/ות שיווק, מנהלי/ות תוכן, מנהלי/ות קמפיינים וכדומה. אתם תמצאו כאן מידע חשוב, סמכו עלינו.

שתפו את הפוסט:

הגיבו

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

איך להתקבל לתפקידי שיווק דיגיטלי בהייטק?

אין ספק שעבודת השיווק הדיגיטלי בהייטק זו חיה אחרת לגמרי, שכוללת בתוכה עולם עשיר של מונחים ותהליכי שיווק שלא מוכרים למי שעובד בחברות לואוטק. אלו השואפים לעבוד בתפקידי שיווק דיגיטלי …

כל מה שצריך לדעת על PPC

וודאי יצא לכם להיכנס לפייסבוק, לגלול בדף הבית, ולהיחשף לפרסומות למוצרים או שירותים שונים. אם המודעה מספיק מעניינת, כנראה שתצרו מעורבות על-ידי לייק, תגובה או הקלקה על המודעה. ברגע שאתם …

חמש דרכים להמציא את עצמכם מחדש בשוק העבודה

 במקרה של חוסר ודאות אנחנו נוטים להתנהג בצורה שמרנית – וקשה לנו להתחיל בדרך חדשה. למרות זאת, ניתן לאזן בין הצורך לשרוד לבין הצורך להגשים חלום. אירועים לא צפויים נוטים …

הסעיף האחרון בכל מודעת דרושים הוא זה שמעכב אתכם בקריירה

בטור זה אני רוצה לעסוק בסעיף האחרון בכל מודעת דרושים. סעיף שעל פניו מקבל פחות מקום ומופיע תמיד אחרון, אחרי רשימה מאוד מפורטת של מיומנויות מקצועיות, דרישות וניסיון. אבל, הסעיף …

נגישות