אנשי תוכן- Wake Up!

קרן מוססקו קריאל | דיגיטלנט

כבר קראתם את סקר השכר של תעשיה.קום? כאנשי תוכן, הנתונים בטח לא מחדשים לכם הרבה, ועדיין, לראותם שחור על גבי פיקסל לא עושה נעים בעין, אם אתם נמנים על 25% מכותבי התוכן שמשתכרים פחות מ-5000 ₪ בחודש. אם אתם פרילאנסרים, סיכוי טוב שאתם חלק מ-85 האחוזים שלא חשים ביטחון תעסוקתי, ומ-78 האחוזים של אלה שצריכים לחכות חודשיים או יותר כדי לקבל תשלום על העבודה. ומה בעניין פנסיה? מפרישים? לא? גם כאן אתם לא לבד; 46 אחוזים מהפרילאנסרים לא מפרישים לחיסכון פנסיוני. לא מפתיע בהתחשב בעובדה שצורכי הקיום בהווה דוחקים יותר, אבל בסופו של דבר הצורך בפנסיה פוגש אותנו בסיבוב וככל שעובר הזמן, כך כפות המאזניים נוטות פחות ופחות לטובתנו.


רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועצת תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

אז מה עושים כדי לשפר את המצב?
בין אם השאיפה היא להתחיל לעבוד כשכירים, על כל היתרונות שבעבודה סדירה – תלוש משכורת קבוע, הפרשה פנסיונית, חופשות בתשלום ואפילו שי לחג – ובין אם השאיפה היא להמשיך ליהנות מהחופש שעבודת פרילאנס מספקת – שעות גמישות, ניידות, הזדמנות להתפרש על פני תחומים שונים (ואל לנו לשכוח את האפשרות ללבוש פיג’מה כל היום, פלוס ענק בחורף) –
ככל שסט הכלים המקצועי שלכם יגדל, כך תשפרו את מעמדכם ואת יכולת המיקוח שלכם, כספקים או כמועמדים לעבודה.

אולי זה מובן מאליו, אבל נציין בכל זאת,
שלקוחות ומעסיקים שזקוקים לעריכת תוכן, ליצירת וידאו, לצילום ולכתיבה מחפשים בראש ובראשונה כשרון. לשם כך יש לכם תיק עבודות, תצוגת תכלית של היצירתיות והפוטנציאל הטמון בכם. עם זאת, כדי להתמקצע בתחום, חשוב לראות בכשרון חלק מעולם שלם, שפועל בכפוף לאסטרטגיה שיווקית כוללת, ובהתאמה לפורמטים הדיגיטליים השונים והמשתנים ללא הרף: איך כותבים בפייסבוק? איך דואגים שהתוכן היפה והמושקע יגיע לקהל הנכון? איך מתאימים פורמט לאינסטגרם? איך בונים קהילת עוקבים ומתחזקים אותה? איך יודעים מה מותר ומה אסור ואיך לוקחים את כל התשובות לשאלות הללו ואחרות ובונים מהלך תוכן הוליסטי שמתאים ללקוחות? הרבה שאלות, נכון?

בקורס ניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים ובמדיה החברתית במכללת דיגיטלנט עושים סדר בעניינים. בצורה מתודית, בהדרכתם של המובילים בתחומם בתעשיה ועם אוזן קשובה לכל רחש וטרנד שמתחיל לבעבע מתחת לפני השטח, מלמדים מ-א’ ועד ת’ כיצד בונים אסטרטגיית תוכן רב ערוצית, מתנסים ומתרגלים בפורמטים השונים, תוך הקפדה על מדידה כמותית ואיכותנית של התכנים המופקים במסגרת הקורס. ארגז הכלים עמו תצאו מקורס ניהול התוכן בדיגיטלנט יקנה לכם ראיה כוללת של הדברים: תדעו מה האורך האידיאלי של הסרטון אותו התבקשתם ליצור ואיפה בדיוק כדאי לשתול את המסרים העיקריים של המותג; תבינו איזה משני הפוסטים הנהדרים שכתבתם עובד טוב יותר ותלמדו מה מניע את הלקוחות לעבר המטרה הרצויה;
ויותר מהכל, תבססו את עצמכם לא רק כיצרני תוכן, אלא כאוטוריטות בתחומכם. זהו צעד משמעותי לטובת שיפור השכר והתנאים, בין אם כפרילאנסרים ובין אם כעצמאים.

בהמשך לפסקה הראשונה ולנתונים הלא-קלים שהתקבלו מסקר השכר, מועמדים רציניים, שמוכנים לעשות את הצעד ולתת מעצמם – להשקיע בלימודים על כל המשתמע מכך – כדי להקפיץ את הקריירה שלהם, עשויים להיות מועמדים מתאימים להשתתפות בקורס, עזרה ממחלקת ההשמה או בפרויקט חממת Fly- ליזמים ועצמאיים בתחום השיווק הדיגיטלי. חושבים שאתם מתאימים? השאירו פרטים.

הכתבה פורסמה לראשונה באתר התעשייה. למעבר לאתר הקליקו >>

שינוי גודל גופנים