תנופת החידושים של Google ממשיכה

ברוך אנגל

ברוך אנגל

Head of digital & eCommerce department, Bakara

תנופת החידושים של גוגל לאחר אירוע Google Marketing Live  שהתקיים במאי האחרון ממשיכה וגוגל הכריזו במהלך החודשיים האחרונים על מגוון חידושים מעניינים מאד: עוד מודעות חדשות, שינויים בהגדרות קמפיינים, מודעות לידים ביוטיוב ועוד.

מודעות בתלת מימד – Swirl
למעלה משנה מאז שפייסבוק שילבו מודעות תלת מימד גם גוגל משלבת את הטכנולוגיה במודעה חדשה שנקראת Swirl, על שם קומפוננטת Swirl בה משתמשים ב Google Web Design. המודעה תשולב במיקומי GDN (באנרים ברשת המדיה) ועריכה של הקבצים מתאפשרת באמצעות אדיטור חדש שהושק בשם Poly (https://poly.google.com). ע”פ גוגל המודעות יתחילו להתגלגל לחשבונות הפרסום במהלך חודשי הקיץ. מודעות ה- D3 מאפשרות למפרסמים לייצר מודעות בעלות מעורבות גבוהה יותר ולייצר מודעות שיחשפו מידע בצורה מדורגת.

הגדרות ברמת הקמפיינים
מאז השקת מערכת הפרסום של Google Ads ההמרות הוגדרו ברמת החשבון, המשמעות היא כי כל ההמרות שנוצרו בחשבון הוחלו באופן אוטומטי על כל הקמפיינים הקיימים בחשבון הפרסום. השינוי שהגיע החודש לחשבונות הפרסום מאפשר למפרסמים להגדיר לכל קמפיין את ההמרות הרלוונטיות אליו כך שנוכל לדייק בצורה משמעותית את כל המרה לקמפיין הספציפי הרלוונטי לה.

מפרסמים שעושים שימוש במגוון מוצרים יוכלו ליצור קוד המרה שונה לכל השלמה של יעד עסקי ולהתאים את ההמרה הרלוונטית עבור כל קמפיין שהם מריצים.

שילוב תמונות צרכנים וביקורות במודעות קמפיין Shopping
עד היום מודעות בקמפיינים של קניות התמקדו במוצר והצגתו לגולש, אחד החידושים (שכבר פעיל במשך תקופה כניסיון) יאפשר למפרסמים לשלב בתמונות של מודעות הקניות תמונות שגולשים פרסמו הכוללים גם ביקורות גולשים, את התמונות והביקורות ניתן למשוך מאחת ממערכות Social Prof הקיימות בשוק, המערכות הראשונות שנכללות בפיילוט הן: Yotpo, PowerReviews, Bazaarvoice ו Influenster . חשוב לציין כי עדיין אסור למפרסמים לעשות שימוש בתמונות דוגמנים או פרזנטורים, אלא רק שימוש בתמונות גולשים שהעלו במערכות הדירוג.

שתי בטאות חדשות בYoutube
וידאו לייב ביוטיוב שהיה מנת חלקם של רבים בעולמות הגיימינג ושאר עולמות של צעירים מקבל תפנית מעניינת ומאפשר למפרסמים לקדם וידאו שמשודר בלייב. כך מפרסמים שמייצרים תכנים שמועברים בשידור חי יוכלו לייצר חשיפה משמעותית יותר לתוכן אותו הם מייצרים ולקדם את הוידאו בזמן שהוא משודר.

הפרסום מתבצע במיקומי הבאנרים של גוגל במגוון ואתרים ואפליקציות שמאפשרים שילוב של וידאו במיקומי הבאנרים. הפרסום בבאנרים יאפשר לגולשים בלחיצה אחת להרחיב את הבאנר ולצפות בוידאו המשודר או לחלופין לעבור ישירות לוידאו בתוך יוטיוב להמשך צפייה.

חידוש שני שעדיין לא הוכרז באופן רשמי בגוגל אך ניתן היה לראות לאחרונה ניצנים ראשונים שלו הוא פרסום וידאו Instream של יוטיוב המשלב טפסים של לידים. גוגל מחקה את טפסי הלידים של פייסבוק ומנסה לייצר ערך מוסף לפרסום ביוטיוב. טפסי הלידים עדיין נמצאים בבטא ומספר חברות ישראליות כבר קיבלו גישה אליהם, ההערכה היא כי המוצר ייפתח בצורה רחבה יותר במהלך החודשים הקרובים.

רוצה ללמוד עוד על Google?

שתפו את הפוסט:

הגיבו

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

5 שאלות שצריך לשאול לפני שבוחרים ספק לניהול קמפיינים PPC

1. האם הספק עבד על מותגים בקטגוריה שלך? ניסיון של ספק בעולמות התוכן שלך יקל את הלמידה והכניסה שלו לעבודה השוטפת על המותג שלך, ויאפשר לך לקבל ממנו בנצ’מרק בתחום. 2. …

איסוף מידע דרך המסנג’ר של פייסבוק

איסוף לידים דרך פייסבוק התחלק במשך זמן רב בין שתי אפשרויות: להוציא משתמשים לדף נחיתה חיצוני של החברה או לעבוד עם הכלים ה”טבעיים” (native) של פייסבוק. אופציה נוספת שהתווספה בשנה …

5 כללי אצבע על ה-GDPR שכדאי לכם לזכור

יורם ליכטנשטיין, עו”ד; מוסמך הגנת הפרטיות באירופה CIPP/E. תאריך פרסום: 30.5.2019 – – –  רגולציית הגנת הפרטיות באירופה (ה-GDPR) כבר אינה דבר מה סודי שאיש אינו יודע מה משמעותו. מדובר ברגולציה …

נגישות