5 שאלות שצריך לשאול לפני שבוחרים ספק לניהול קמפיינים PPC

מערכת Digitalent

מרצה ב

1. האם הספק עבד על מותגים בקטגוריה שלך? ניסיון של ספק בעולמות התוכן שלך יקל את הלמידה והכניסה שלו לעבודה השוטפת על המותג שלך, ויאפשר לך לקבל ממנו בנצ’מרק בתחום.

2. מי נותן למי הרשאות? שני עקרונות שצריכים להנחות אותך בבחירת ספק הם שקיפות וגמישות. חשבונות פרסום שמוחזקים “בידיים שלך” יאפשרו לך “לנדוד” בין ספקים בקלות במקרה של אי שביעות רצון ומבלי לאבד את כל העבודה שנעשתה. ספק המאפשר לך לפתוח באופן עצמאי את החשבונות ולהעניק לו הרשאות לעבודה הוא ספק שאינו חושש למעמדו וסביר להניח שיעשה עבודה טובה יותר.

3. האם יש לספק תכנית יעדים ושיפור יעדים? בעבודה נכונה גם הספק וגם אתם צריכים לשאוף לשיפור תוצאות מתמיד.

4. האם הספק מבין שיווק? צריכים לזכור שמערכות פרסומיות טכנולוגיות הן בסופו של דבר מערכות טכנולוגיות שצריך לנסוך בהן את השכל השיווקי.

5. האם הלקוחות מרוצים? והפעם לשם שינוי הכוונה לא ללקוחות שלכם. קבלו המלצות מלקוחות שהולכים דרך ארוכה עם הספק והתרשמו ממידת המקצועיות אך גם מרמת השירות והזמינות. והכי חשוב – דעו והכירו את המערכות עליהן עובד הספק לפחות כמוהו – דיאלוג מקצועי בין ספק ללקוח הוא המפתח לתוצאות מצויינות!

שתפו את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

הגיבו

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

חמש דרכים להמציא את עצמכם מחדש בשוק העבודה

 במקרה של חוסר ודאות אנחנו נוטים להתנהג בצורה שמרנית – וקשה לנו להתחיל בדרך חדשה. למרות זאת, ניתן לאזן בין הצורך לשרוד לבין הצורך להגשים חלום. אירועים לא צפויים נוטים …

הסעיף האחרון בכל מודעת דרושים הוא זה שמעכב אתכם בקריירה

בטור זה אני רוצה לעסוק בסעיף האחרון בכל מודעת דרושים. סעיף שעל פניו מקבל פחות מקום ומופיע תמיד אחרון, אחרי רשימה מאוד מפורטת של מיומנויות מקצועיות, דרישות וניסיון. אבל, הסעיף …

זהירות קריאייטיב דיגיטלי לפניך

המדיה החברתית ממשיכה לצבור תאוצה ולקבל יותר ויותר תקציבי פרסום. על פי התחזיות של משרדי הפרסום המובילים בישראל, בעוד הדיגיטל יהווה כ-60% מתקציבי הפרסום, התקציבים במדיה המסורתית ילכו ויתמעטו. בהתאם …

מה הקשר בין שיווק דיגיטלי ליחסי ציבור?

הרשתות החברתיות, המהוות חלק בלתי נפרד מהשיווק של מותג, מנוהלות בישראל כמעט לחלוטין על ידי משרדי הפרסום, שניכסו לעצמם את העבודה במדיה החברתית. משרדי הפרסום שהיו אמונים על רכש המדיה, …

נגישות

אנחנו כאן לתת לך את כל הכלים להצליח בתחום!

כמה פרטים ואנחנו איתך.