קריירה בדיגיטל: 5 כישורים שמעסיקים יחפשו אצלכם

מערכת Digitalent

מרצה ב

הביקוש למשרות בתחום השיווק הדיגיטלי ממשיך לגדול במהירות שיא, והחיפוש אחר טאלנטים איכותיים עדיין מעסיק לא מעט מגייסים בעולמות הדיגיטל.
אז איך תוכלו לבדל את עצמכם בין כל המועמדים? על מה מעסיקים הכי מסתכלים? גייסנו את מרכז הקריירה של בית הספר כדי לענות על השאלה – אילו 5 תכונות וכישורים מעסיקים יחפשו הכי הרבה בעובדים חדשים למחלקת הדיגיטל?

1. הדרייב להישאר מעודכן ורעב לחדשנות טכנולוגית– מעסיקים יתלהבו ממועמד שרעב ללמוד דברים חדשים, ושמקפיד להישאר מעודכן בעולמות השיווק הדיגיטלי כל הזמן, מתוך הבנה שהעולם מתקדם באופן מהיר. למשל מעקב אחר מובילי דיעה בתחום, קריאת מאמרים, הצטרפות לקבוצות רלוונטיות ברשתות החברתיות- הכל כחלק משגרה יומיומית שהכרחית כדי להישאר רלוונטיים בתעשייה.


2. שילוב בין אנליטיות ליצירתיות
 – בעולם הדיגיטל קיימים תפקידים הדורשים יכולות אנליטיות מחד, וגם קריאטיביות מאידך. אין ספק שהמתכון המנצח הוא השילוב בין השניים. לדוגמא, ניתן לציין בקורות חיים שיש לכם תואר הומני (תקשורת, קולנוע, היסטוריה…) אבל מן הצד השני יש לכם יכולת טובה בהסקת מסקנות ממספרים. או להפך, תואר אנליטי (כלכלה, מנהל עסקים..) אבל יכולות כתיבה ויצירתיות גבוהות.

3. גמישות מחשבתית– עולם הדיגיטל משתנה במהירות שיא, ולכן אחת התכונות החשובות היא גמישות מחשבתית. דברים שלא עבדו אתמול יתכן ויעבדו מחר, טרנדים שחלפו יכולים לחזור שוב וכן הלאה. חשוב מאוד לשים את הקיבעון בצד, להיות עם ראש פתוח, לנסות דברים וכלים חדשים, ולא לצעוד במקום.

4. ידע בניהול צוות או ספק דיגיטל ברמה מעמיקה – כדי למקסם את ביצועי השיווק בדיגיטל העבודה מול הספקים צריכה להיות מקצועית. חייבים להיות בעלי ידע בכל הביטס והבייטס ברמת הידע הכי קרובה שאפשר לזו של הספק או צוות הדיגיטל מתחתיכם, כדי לבקר את העבודה שלהם בצורה האחראית והמקצועית ביותר, וכדי להוביל את הדיגיטל בחברה-ולא להיות מובלים על ידם או על ידי אחרים.


5. יציבות תעסוקתית שמעידה על רצינות, עקביות וקשר לטווח ארוך
. כבר ברפרוף ראשוני בקורות החיים שלכם, המעסיקים ידעו להבחין האם קיימת אצלכם יציבות תעסוקתית. כלומר האם אתם מתחילים מקום עבודה ונשארים בו? או שאתם נוטים לברוח ולזגזג בין מקומות עבודה? יציבות תעסוקתית טובה נחשבת למינימום שנה-שנתיים בכל מקום עבודה.

אז עכשיו כשאתם יודעים מהם הדברים החשובים ביותר לקריירה בתחום הדיגיטל והשיווק, אנחנו מזמינים אתכם לעדכן את קורות החיים, לעקוב אחר מובילי דיעה בתחום, ולהמשיך להצעיד את הקריירה שלכם קדימה.

שתפו את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

הגיבו

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

חמש דרכים להמציא את עצמכם מחדש בשוק העבודה

 במקרה של חוסר ודאות אנחנו נוטים להתנהג בצורה שמרנית – וקשה לנו להתחיל בדרך חדשה. למרות זאת, ניתן לאזן בין הצורך לשרוד לבין הצורך להגשים חלום. אירועים לא צפויים נוטים …

הסעיף האחרון בכל מודעת דרושים הוא זה שמעכב אתכם בקריירה

בטור זה אני רוצה לעסוק בסעיף האחרון בכל מודעת דרושים. סעיף שעל פניו מקבל פחות מקום ומופיע תמיד אחרון, אחרי רשימה מאוד מפורטת של מיומנויות מקצועיות, דרישות וניסיון. אבל, הסעיף …

זהירות קריאייטיב דיגיטלי לפניך

המדיה החברתית ממשיכה לצבור תאוצה ולקבל יותר ויותר תקציבי פרסום. על פי התחזיות של משרדי הפרסום המובילים בישראל, בעוד הדיגיטל יהווה כ-60% מתקציבי הפרסום, התקציבים במדיה המסורתית ילכו ויתמעטו. בהתאם …

מה הקשר בין שיווק דיגיטלי ליחסי ציבור?

הרשתות החברתיות, המהוות חלק בלתי נפרד מהשיווק של מותג, מנוהלות בישראל כמעט לחלוטין על ידי משרדי הפרסום, שניכסו לעצמם את העבודה במדיה החברתית. משרדי הפרסום שהיו אמונים על רכש המדיה, …

נגישות

אנחנו כאן לתת לך את כל הכלים להצליח בתחום!

כמה פרטים ואנחנו איתך.