Digitalent
Digitalent בית ספר למקצועות חדשניים בעולם הדיגיטל
הפועל בשיתוף עם חברות הדיגיטל המובילות

סדנאות קריירה, ייעוץ וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה
מסלולי השמה
בחברות דיגיטל מובילות

מפגשי דיגיטל
עם מומחים
מחברות מובילות
העוסקים בשיווק 24/7

הקניית כלים מקצועיים לצד
התנסות וסדנאות מעשיות
והגשה לבחינות
הסמכה בינלאומיות

תכניות לימוד חדשניות
המתעדכנות בהתאם לצרכי התעשייה
Google, Facebook, Outbrain, Taboola, Instagram, Youtube

המרצים

  • אלון מוליאן
    אלון מוליאן
    Twisted
    אלון מוליאן
    מייסד ומנכ"ל
    Twisted

    פרסום דיגיטלי פורץ דרך
  • אילן סיגל
    אילן סיגל
    בזק
    אילן סיגל
    מנהל אגף שיווק מגזר פרטי ועסקים קטנים
    בזק

    פעילות תוכן מנצחת
  • עדי זיו אב
    עדי זיו אב
    Google
    עדי זיו אב
    Team Lead Performance Media Solutions
    Google

    טרנדים וחדשנות בפרסום מבוסס תוצאות
  • אופיר כהן
    אופיר כהן
    Universal Mccann Digital
    אופיר כהן
    משנה למנכ"ל
    Universal Mccann Digital

    התנהגות צרכנים במדיה הדיגיטלית
  • זיו שיינר
    זיו שיינר
    Clickon
    זיו שיינר
    מנכ"ל
    Clickon

    ניהול Performance באמצעות רשתות שותפים (Affiliates)
  • רחל ליפשיץ
    רחל ליפשיץ
    Google
    רחל ליפשיץ
    Brand lead expert
    Google

    מיתוג ופרסום תדמיתי ב-YouTube ו-Google
  • אסף דותן
    אסף דותן
    BO
    אסף דותן
    מייסד ומנכ"ל
    BO

    איך מחברים תוכן ליעדים? בניית אסטרטגיית וניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים
  • עמרי רויטר
    עמרי רויטר
    Netcraft
    עמרי רויטר
    מנכ"ל
    Netcraft

    User Experience - חווית משתמש במנוף עסקי
  • יואב פרידור
    יואב פרידור
    Buzzilla
    יואב פרידור
    מנכ"ל
    Buzzilla

    השיחה ברשת - ים של הזדמנויות
  • גל מור
    גל מור
    חורים ברשת
    גל מור
    עורך ראשי ומייסד
    חורים ברשת

    סדנה מעשית: Facebook - הקמת עמוד אוהדים, מיתוג, שירות וניהול מערכת יחסים
  • דני אביץ
    דני אביץ
    iCommerce
    דני אביץ
    מייסד ומנכ"ל משותף
    iCommerce

    E-commerce: עשרה צעדים בהקמת עסק מקוון
  • יונתן ריפתין
    יונתן ריפתין
    Google
    יונתן ריפתין
    Industry Manager
    Google

    לבנות קמפיין Google מנצח, שלב אחרי שלב
  • נילי נאור
    נילי נאור
    HOT
    נילי נאור
    מנהלת אגף דיגיטל
    HOT

    ניהול מותג ושירות לקוחות ברשתות החברתיות
  • יסמין לוי
    יסמין לוי
    חורים ברשת
    יסמין לוי
    סגנית עורך ראשי
    חורים ברשת
    בעלת מיס טומורו

    סדנה מעשית: Facebook - הקמת עמוד אוהדים, מיתוג, שירות וניהול מערכת יחסים
  • ערן שיאון
    ערן שיאון
    .EMEA, Kimberly-Clark Corp
    ערן שיאון
    eCommerce Director
    EMEA, Kimberly-Clark Corporation

    It's all about the money - איך תוכן מוכר עבור קימברלי-קלארק
  • לירון אברהם
    לירון אברהם
    Saloona
    לירון אברהם
    משנה למנכ"ל
    Saloona

    Native Advertising - הרצאות, סיפור והשראה
  • זיו שיינפלד
    זיו שיינפלד
    Z Digital House
    זיו שיינפלד
    מנכ"ל ובעלים
    Z Digital House

    שיווק ופרסום ב- Linkedin Ads
  • אלדד בן תורה
    אלדד בן תורה
    KIDOZ
    אלדד בן תורה
    מנכ"ל משותף
    KIDOZ

    מהגראז' לסטארט אפ מצליח - יזמות בעולם של סטארט-אפים
  • עמית סנדיק
    עמית סנדיק
    סנדיק קומיוניקיישן
    עמית סנדיק
    מנכ"ל
    סנדיק קומיוניקיישן

    יחסי ציבור וניהול משברים און ליין
  • דרור לוי
    דרור לוי
    TV Format Fund
    דרור לוי
    מנהל תוכן
    TV Format Fund

    חי בסרט... ויראלי - ז'אנרים, מושגים וטיפים לוידאו מנצח!
  • אלירן בן יהודה
    אלירן בן יהודה
    Taboola
    אלירן בן יהודה
    מנהל פיתוח עסקי
    Taboola

    מערכות להפצת תוכן: Taboola
  • דנה קול
    דנה קול
    דיבור מדיה
    דנה קול
    מנכ"ל
    דיבור מדיה

    רשתות חברתיות: צוללים ל-LinkedIn, Pinterest, Twitter, Instagram, Youtube
  • אור פיאלקוב
    אור פיאלקוב
    Fialkov Digital
    אור פיאלקוב
    מנכ"ל ובעלים
    Fialkov Digital

    שיווק ופרסום ב- Facebook Ads
  • שי ברונשטיין-רגב
    שי ברונשטיין-רגב
    Maple Digital Marketing
    שי ברונשטיין-רגב
    סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ופיתוח עסקי
    Maple Digital Marketing

    סטודיו להמרה - קופירייטינג ועיצוב מניעים לפעולה
  • שרון הרמן
    שרון הרמן
    מיקסרמדיה
    שרון הרמן
    מנכ"ל משותף ובעלים
    מיקסרמדיה

    סדנה מעשית: תמונה ששווה אלף הקלקות - שימוש ויצירת אימג'ים בדיגיטל
  • אתגר שפיבק
    אתגר שפיבק
    Web Results
    אתגר שפיבק
    מנכ"ל
    Web Results

    שיווק ופרסום ב- Outbrain
  • יונית צוק
    יונית צוק
    הבלוגריסטית
    יונית צוק
    מנכ"ל ובעלים
    הבלוגריסטית

    סדנה מעשית: על מה כותבים? סדנה בכתיבה שיווקית
  • רז מצנע
    רז מצנע
    Attract & Retain
    רז מצנע
    מנכ"ל ובעלים
    Attract & Retain

    פרסונליזציה בשיווק. מי הפרסונות של המותג וכיצד להניע אותן לפעולה?
  • זהר עמיהוד
    זהר עמיהוד
    SEOreport
    זהר עמיהוד
    מייסד ומנכ"ל
    SEOreport

    סודות ה-SEO - קידום אתרים אורגני
  • קובי טריקי
    קובי טריקי
    טלקו-טק
    קובי טריקי
    יזם אינטרנט ומנכ"ל
    טלקו-טק

    RTB - Real Time Bidding
  • אביחי בליצקי
    אביחי בליצקי
    Inneractive
    אביחי בליצקי
    Managing director International
    Inneractive

    פרסום במובייל - Location Based Advertising
  • מירן פחמן
    מירן פחמן
    מירן פחמן
    מנהל קריאייטיב דיגיטל

    קופירייטינג ו-"קול" המותג
  • עו"ד רווית כהן שיינר
    עו"ד רווית כהן שיינר
    עו"ד רווית כהן שיינר

    עשה ואל תעשה בדיגיטל - היבטים משפטיים ביצירה, ניהול והפצת תוכן
  • סלעית גרניט
    סלעית גרניט
    Adkit
    סלעית גרניט
    מנכ"ל
    Adkit

    מיתוג אישי ונטוורקינג - סדנה מעשית
  • רן רבינוביץ'
    רן רבינוביץ'
    ActiveTrail
    רן רבינוביץ'
    מנהל שיווק
    ActiveTrail

    סדנה מעשית E-mail Marketing - להרים את כסף מהרצפה! אפיון ובניית מערך ניוזלטרים מנצח: תוכן, טקטיקה ובקרה
  • שני באר
    שני באר
    Tapuz
    שני באר
    מנהלת מחלקת פיתוח תוכן
    Tapuz

    שיחה ברשת
  • מאשה דשקוב
    מאשה דשקוב
    מייסדת ומנכ"לית
    Digitalent
    מאשה דשקוב
    Digitalent

    מייסדת ומנכ"לית
  • אבישי פרוינד
    אבישי פרוינד
    מנהל מקצועי ומנכ"ל Logos
    אבישי פרוינד - מנהל מקצועי
    קורס מנהלי קמפיינים PPC

    מנהל מקצועי של הקורס Google Advertising Professional
  • איילה רווח
    אילה רווח - מנהלת מקצועית
    קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית
    איילה רווח
    יועצת דיגיטל בכירה, לשעבר סמנכ"ל שיווק ותוכן בחברות מובילות

קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל - PPC Campaign Managers

קורס מעשי בקידום אתרים ממומן (PPC/SEM) וניהול קמפיינים בדיגיטל פותח בשיתוף עם החברות המעסיקות המובילות בישראל ועומדת בדרישותיהם.

אז בניתם אתר (או אפליקציה) והגיע הזמן לחשוף אותו לעולם ולהביא אליו לקוחות פוטנציאליים. איך נעשה זאת? היום משתמשים במערכות אוטומטיות לרכש וניהול מדיה, מערכות שעובדות על בסיס תוצאות ומאפשרות שקיפות ובקרה מלאה למפרסם.

בקורס הזה נלמד איך עושים את זה נכון תוך הבנה עמוקה של התנהגות הגולשים ברשת, הגדרת קהלי יעד וניתוח פעילות מתחרים. נלמד איך מגדירים יעדים כמותיים, איך מנהלים תקציב פרסום במגוון פלטפורמות דיגיטליות: Google AdWords ,Facebook Ads LinkedIn Ads ו- Outbrain. וכל זה תוך ניהול קמפיינים אמיתיים בתקציב אמיתי כבר במהלך הקורס. קורס כולל הכנה והגשה לבחינות הסמכה של Google Partner.

מידע כללי:

  • היקף הקורס: 100 שעות אקדמיות
  • מועד תחילת הקורס: 18.10.2015
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 15 מפגשים שבועיים, בימי ראשון, בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם Digitalent והסמכה בינלאומית של Google Partner (כפוף לציון מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח"י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: יכולת אנליטית ברמה גבוהה, אנגלית ברמה גבוהה (בדגש על קריאה וכתיבה), ידע בתוכנת ה-Excel, המועמדים יפגשו עם יועצת קריירה לראיון בכדי לבדוק את התאמתם לתחום
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס יגישו פרוייקט מעשי במהלכו יבנו אתר אישי ויקדמו אותו בתקציב אמיתי במנוע החיפוש של Google
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים במטה של Google Israel וכולל הרצאות של בכירי החברה, סיור ופאנל תעסוקה

נושאים מרכזיים בקורס

  • קידום במנוע החיפוש ובפלטפורמות הפרסום השונות של Google - כולל הגשה לבחינות ההסמכה של Google Partner
  • פרסום בפלטפורמות הפרסומיות של Facebook ו-Linkedin
  • הפצת תוכן באמצעות מערכת Outbrain
  • מיתוג ופרסום תדמיתי ב- YouTube
  • אנליזה במדיה הדיגיטלית - כולל Google Analytics
  • סטודיו להמרה – איך בונים עמודי נחיתה ממירים
  • User Experience חווית משתמש במנוף עסקי
  • קידום אורגני ב-(Google (SEO
  • מסחר אלקטרוני – E-commerce
  • פרסום במובייל ופרסום מבוסס מיקום (LBM)
  • Real Time Bidding
  • שיווק באמצעות תוכן Inbound Marketing
  • ניהול פרפורמנס באמצעות רשת שותפים (Affiliates)

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה:

  • ליווי אישי בתהליך חיפוש עבודה
  • מפגש עם יועצת קריירה אחד על אחד
  • Networking עם מובילי התעשייה
  • שדרוג קורות חיים
  • פרופיל LinkedIn מקצועי לצעד הבא בקריירה
  • כניסה למסלולי השמה ייחודיים
לפרטים והרשמה

קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית - Content & Social Media Marketing

קורס מעשי בניהול תוכן באתר ובמדיה חברתית (CMM/SMM) שנבנה בשיתוף מובילי התעשייה בישראל ומבוסס על המגמות החדשניות ביותר בענף.

עולם התוכן מתחיל בבית והוא נגזר מאסטרטגיה השיווקית של המותג. אתר הבית הינו נכס אסטרטגי עבור המותג ומטרתו היא הגדרת הזהות המותגית ברשת. בקורס הזה נלמד איך עושים זאת באמצעות תוכן וכיצד מפיצים את הזהות המותגית במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות.

בקורס לומדים כיצד לייצר, לערוך ולנהל תוכן באתר העסק, להביא לאתר טראפיק איכותי באמצעות מערך ניוזלטרים וקידום אורגני ב-Google, למדוד את התנהגות הגולשים באתר באמצעות Google Analytics, להקים ולנהל מערכת יחסים אפקטיבית עם הגולשים במדיה חברתית: YouTube, Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn ולקדם תוכן בתשלום (PPC) באמצעות מערכות הפצת תוכן מובילות בעולם: Facebook ו Taboola. וכל זה תוך ניהול תוכן עבור מותג אמיתי והתנסות מעשית לאורך כל הקורס.

מידע כללי:

    li>היקף הקורס: 100 שעות אקדמיות
  • מועד תחילת הקורס: 09.11.2015
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 14 מפגשים שבועיים, בימי חמישי, בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכה: תעודת גמר מטעם Digitalent
  • מיקום: רחוב הלח"י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: עברית, אנגלית ברמת שפת אם, יכולת התנסחות ברמה טובה מאוד, חשיבה יצירתית
  • פרויקט מעשי: בניית אסטרטגיית תוכן ונכסים דיגיטליים למותג: בלוג עסקי, עמודי אוהדים ברשתות חברתיות וקמפיינים ממומנים במערכות הפצה מובילות
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים במטה של Taboola Israel וכולל הרצאות של בכירי החברה, סיור ועוד

נושאים מרכזיים בקורס

  • בניית אסטרטגיית תוכן בערוצים דיגיטליים
  • ניהול תוכן באתר העסק: טקסט, ויז'ואל, וידיאו
  • כלים ושיטות לניהול ובקרת מערך תוכן Google Analytics
  • קידום תוכן אורגני ב-(Google (SEO
  • ניהול מדיה חברתית: Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest
  • Email marketing אפיון, בנייה ומדידה של מערך ניוזלטרים
  • קידום ממומן (PPC) ב- Facebook ובמערכת להפצת תוכן Taboola
  • User Experience חווית משתמש ותוכן ממיר
  • בניית בלוג עסקי ב- WordPress
  • יחסי ציבור וניהול משברים אונליין
  • סדנת כתיבה שיווקית וקופירייטינג
  • סדנת צילום ותוכן ויז'ואלי לדיגיטל
  • הגדרת פרסונות לשיווק תוכן בדיגיטל

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה:

  • ליווי אישי בתהליך חיפוש עבודה
  • מפגש עם יועצת קריירה אחד על אחד
  • Networking עם מובילי התעשייה
  • שדרוג קורות חיים
  • פרופיל LinkedIn מקצועי לצעד הבא בקריירה
  • כניסה למסלולי השמה ייחודיים
לפרטים והרשמה

אודותינו

  • ללמוד ב- Digitalent
  • אנחנו ב-Digitalent מאתרים ומכשירים אקדמאים למקצועות חדשניים בעולם הדיגיטל. המשימה שלקחנו על עצמנו – להקנות לבוגרים שלנו ידע מעשי ורלוונטי במקצועות הדיגיטל המתפתחים ולהעניק להם כלים פרקטיים לפיתוח וניהול קריירה מוצלחת. בזכות שיתוף פעולה עם מאות חברות דיגיטל בארץ ובהנחיית המרצים המקצועיים שלנו שמנהלים קריירה בתחום, אנו מזהים בזמן אמת את המגמות המקצועיות בשוק, עוקבים אחרי ההתפתחות והשינויים בדרישות המעסיקים ומאתרים ההזדמנויות הפתוחות בפני מחפשי העבודה. כך, אנו מפתחים תכניות לימוד חדשניות המכשירות את הבוגרים שלנו למקצועות המודרניים המתאימים להווה ולעתיד.
לפרטים והרשמה

קריירה ומסלולי השמה

  • בית הספר מפעיל יחידת השמה וליווי תעסוקתי שמזהה בזמן אמת את המגמות המקצועיות בשוק, עוקבת אחר ההתפתחות והשינויים בדרישות המעסיקים ומאתרת עבור בוגריה הזדמנויות תעסוקה חדשות.
  • בית הספר חרט על דגלו להכשיר תלמידים איכותיים ומקפיד על סינון המועמדים כבר בשלב הכניסה לשערי בית הספר מתוך הבנה שתלמידים איכותיים הופכים עובדים מצויינים.
  • יחידת ההשמה מלווה את התלמידים והבוגרים של בית הספר לאורך כל תקופת ההכשרה והרבה אחריה. הליווי כולל מפגש אישי עם יועצת קריירה, שדרוג קורות חיים, מיתוג וקידום אישי דרך LinkedIn, סדנאות Networking וסיורים בתעשייה.
  • בוגרי בית הספר משתלבים במגוון תפקידים בחברות דיגיטל מובילות, חברת הייטק ובאגפי שיווק בגופים עסקיים.
לפרטים והרשמה

פרטים והרשמה

הלימודים מתקיימים במתחם הלח"י, בסמוך לקניון איילון ברמת-גן,
תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
המחזור הקרוב של קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית יחל ב-9 לנובמבר 2015
המחזור הקרוב של קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל יחל ב-18 לאוקטובר 2015

לקבלת תכנית הקורס ולתיאום פגישת ייעוץ,

מלא פרטים או התקשר עכשיו: 073-787-7125