בסיום הקורס תדעו לנהל תוכן דיגיטלי החל משלב בניית אסטרטגיה, דרך יצירת התוכן והתאמתו לפורמטים השונים, ועד לשימוש בכלים טכנולוגיים לניהול, הפצה, מדידה, בקרה וניתוח של ביצועי התוכן.
בסיום הקורס תדעו להקים ולנהל קמפיינים בכל הפלטפורמות הנלמדות ברמת ה- Hands-on, לנהל תקציבים, להוביל מהלכים ולהשיג תוצאות יותר טובות מספקי המדיה הדיגיטלית שלכם
בסיום הקורס תדעו לנהל תהליכי שיווק בחברות הייטק גלובליות, לנהל משפך שיווקי ומסעות לקוח. בקורס תלמדו על ההבדלים בין שיווק B2C ו-B2B. הקורס כולל הדרכה מעשית על HubSpot CRM וכלי אוטומציה שיווקית.
בסיום הקורס תכירו ברמה מעמיקה את כל הכלים הפרקטיים של עבודות השיווק היומיומיות, החל מיצירת ביקושים למותג: בניית אסטרטגיית תוכן ונקודות השקה עם קהל היעד, סוגי התוכן הקיימים ודרכי הפצתן באמצעות הרשתות החברתיות וכלה בקצירת הביקושים וניהול קמפיינים בדיגיטל, וניתוח נתונים
בסיום הקורס תדעו להקים ולנהל קמפיינים בכל הפלטפורמות הנלמדות ברמת ה- Hands-on, לנהל תקציבים, להוביל מהלכים ולהשיג תוצאות יותר טובות מספקי המדיה הדיגיטלית שלכם
בסיום הקורס תדעו להקים, למדוד ולנהל אתר eCommerce לעסק או לארגון שלכם
בסיום הקורס תדעו למדוד ולבקר את הפעילות הדיגיטלית שלכם, לנתח דוחות ולהסיק תובנות במטרה להגביר תנועה לאתר החברה ולשפר את יחסי ההמרה שלו
הזינו את הפרטים הבאים: