בסיום הקורס תדעו לנהל תוכן דיגיטלי החל משלב בניית אסטרטגיה, דרך יצירת התוכן והתאמתו לפורמטים השונים, ועד לשימוש בכלים טכנולוגיים לניהול, הפצה, מדידה, בקרה וניתוח של ביצועי התוכן.
בסיום הקורס תדעו להקים ולנהל קמפיינים בכל הפלטפורמות הנלמדות ברמת ה- Hands-on, לנהל תקציבים, להוביל מהלכים ולהשיג תוצאות יותר טובות מספקי המדיה הדיגיטלית שלכם
בסיום הקורס תכירו ברמה מעמיקה את כל הכלים הפרקטיים של עבודות השיווק היומיומיות, החל מיצירת ביקושים למותג: בניית אסטרטגיית תוכן ונקודות השקה עם קהל היעד, סוגי התוכן הקיימים ודרכי הפצתן באמצעות הרשתות החברתיות וכלה בקצירת הביקושים וניהול קמפיינים בדיגיטל, וניתוח נתונים
בסיום הקורס תדעו להקים ולנהל קמפיינים בכל הפלטפורמות הנלמדות ברמת ה- Hands-on, לנהל תקציבים, להוביל מהלכים ולהשיג תוצאות יותר טובות מספקי המדיה הדיגיטלית שלכם
הזינו את הפרטים הבאים: