Speedovation – לשים גז על חדשנות

אריאלה דניאלי

אריאלה דניאלי

יועצת לחדשנות דיגיטלית
מרצה ב

אנחנו חיים בעידן שבו חדשנות קמה תחת כל עץ רענן והחדשנות של היום כבר לא רלוונטית מחר. אבל בתוך כל העשייה הזאת מסתמנות כמה מגמות מאוד מעניינות. הנה חלק מהן:

מגמה ראשונה, היא צמיחתם של היוניקורנים, חדי הקרן. חד קרן הוא ההגדרה לסטארט-אפ ששווי מוערך ביותר ממיליארד דולר. לאחרונה הצטרפו למועדון שני סטרטאפים מעניינים. הראשון, Rent the runway, שירות של השכרת בגדים (החל משמלות ערב וכלה בסווטשירט ועכשיו גם בגדי ילדים) שמבוסס על מנוי חודש.

השני, היא חברת המזוודות Away, שפיתחה סדרה מזוודות שמוטמע בה מטען לסלולרי שפותר את כל בעיית הטענת המכשירים בשדות התעופה.

מגמה מעניינת נוספת היא שמירה על איכות הסביבה. חברות רבות בונות מחדש מודלים עסקיים כדי להציל את הסביבה. הדוגמא הראשונה היא חברת האופנה Taylor Stitch שמשיקה בימים אלו שירות של מחזור בגדים. צרכנים יכולים לשלוח בגד, לתקן אותו ולקבל אותו חזרה וכך החברה מפחיתה את הזיהום הסביבתי.
מקדונלדס שבדיה לקחה על עצמה את האג׳נדה של שמירה על הדבורים, שהן בסכנת הכחדה, והיא מגדלת על גגות הסניפים שלה כוורות.

מגמה מעניינת נוספת היא עולמות המנויים ומועדוני הלקוחות שזוכים לעדנה. H&M משיקים מועדון חברים חדש שמקנה לצרכנים הטבות לא רק בחנות אלא גם מתרחב לשיתופי פעולה עם סלוני היופי Drybar. החברה גם השיקה את itsapark שירות של הצעת סטיילינג וייעוץ ממשפיענים גם באתר וגם באינסטגרם.

תופעה מעניינת נוספת היא האווטרים, דמויות וירטואליות שהופכות להיות משפיעניות באינסטגרם. גם KFC החליטה להצטרף לחגיגה והשיקה אווטר מבוסס בינה מלאכותית לטובת קמפיין.

בעולמות הטכנולוגיה כל נושא ה Face recognition, זיהוי פנים, תופס תאוצה. המעבדה של Samsung השיקה אפליקציה שעל סמך צילום פנים מאפשרת תנועה מלאה של הפנים כולל הדמיה של דיבור.

בעולמות התפעול, אמזון מכניסה גמיפיקציה לעבודת הליקוט כדי לעודד את העובדים לשנות את השגרה המשעממת של הליקוט ולזכות בפרסים. ואי אפשר לסיים בלי איזה גימיק. אמזון הודיעה שהיא משיקה פטנט של טכנולוגיה שמאפשרת זיהוי רגשות ואז תחבר לזה מבצעי מכירה. ועל זה נאמר…הדיכאון הולך לעלות לכם הרבה כסף.

המאמר מבוסס על הרצאתה של אריאלה דניאלי במסגרת מפגשי Digital Speedevent ללקוחות Digitalent ו BO – Business Online

שתפו את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

הגיבו

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

זהירות קריאייטיב דיגיטלי לפניך

המדיה החברתית ממשיכה לצבור תאוצה ולקבל יותר ויותר תקציבי פרסום. על פי התחזיות של משרדי הפרסום המובילים בישראל, בעוד הדיגיטל יהווה כ-60% מתקציבי הפרסום, התקציבים במדיה המסורתית ילכו ויתמעטו. בהתאם …

מה הקשר בין שיווק דיגיטלי ליחסי ציבור?

הרשתות החברתיות, המהוות חלק בלתי נפרד מהשיווק של מותג, מנוהלות בישראל כמעט לחלוטין על ידי משרדי הפרסום, שניכסו לעצמם את העבודה במדיה החברתית. משרדי הפרסום שהיו אמונים על רכש המדיה, …

קריירה בדיגיטל אחרי תואר ראשון

סיימתם תואר ראשון, חשבתם שקיבלתם כלים שיאפשרו לכם לעלות על הנתיב המהיר של קריירה מצליחה, התחלתם לחפש עבודה ואז הבנתם שאתם עומדים בפני שוקת שבורה. המעסיקים לא מחכים לכם. אין …

Content Marketing- לא מה שחשבתם

תחום השיווק באמצעות תוכן ממשיך להתפתח ועסקים רבים מבינים את החשיבות והיתרונות שהוא טומן בחובו. עם זאת, תוכן שיווקי בדיגיטל, של העולם הישן, שונה מאוד מהמושג Content Marketing-  שיווק תוכני. אז …

נגישות

אנחנו כאן לתת לך את כל הכלים להצליח בתחום!

כמה פרטים ואנחנו איתך.