רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC

16:30-21:30 | 15 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

אלירן בן יהודה

אלירן בן יהודה

Taboola

/

נעמי וולפנר

נעמי וולפנר

Universal McCann Digital

אור פיאלקוב

אור פיאלקוב

Fialkov Digital

רוצים להכיר את המרצה? לחצו כאן

דני צ'רניאק

דני צ'רניאק

Bakara

מיכאל מיטרני

מיכאל מיטרני

סופר-פארם

אופיר כהן

אופיר כהן

Universal McCann Digital

רוצים להכיר את המרצה? לחצו כאן

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

Atreo

ענבר דותן

ענבר דותן

BO – Business Online

.

רפאל ביטון

רפאל ביטון

Google

מירן פחמן

מירן פחמן

קופירייטר בכיר

.

מה נלמד?

קורס מעשי בקידום אתרים ממומן (PPC/SEM) וניהול קמפיינים בדיגיטל פותח בשיתוף עם החברות המעסיקות המובילות בישראל ועומדת בדרישותיהם.

אז בניתם אתר (או אפליקציה) והגיע הזמן לחשוף אותו לעולם ולהביא אליו לקוחות פוטנציאליים. איך נעשה זאת?
היום משתמשים במערכות אוטומטיות לרכש וניהול מדיה, מערכות שעובדות על בסיס תוצאות ומאפשרות שקיפות ובקרה מלאה למפרסם. בקורס זה נלמד איך עושים את זה נכון תוך הבנה עמוקה של התנהגות הגולשים ברשת, הגדרת קהלי יעד וניתוח פעילות מתחרים.
נלמד איך מגדירים יעדים כמותיים, איך מנהלים תקציב פרסום במגוון פלטפורמות דיגיטליות Google AdWords ,Facebook Ads LinkedIn Ads, Outbrain, Taboola וכל זה תוך ניהול קמפיינים אמיתיים בתקציב אמיתי כבר במהלך הקורס.

הקורס כולל הכנה והגשה לבחינות הסמכה של Google AdWords, תרגולים אונליין שבועיים ופרויקט מעשי בליווי מתרגל. מפגש סיום חגיגי יתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור.

נושאי הלימוד העיקריים

  • קידום ממומן במנוע החיפוש וברשת התוכן של Google באמצעות מערכת ה-Google Adwords – כולל הגשה לבחינות ההסמכה של Google AdWords
  • פרסום ממומן במערכות הפרסום של Facebook, כולל ניהול קמפיינים ב-Instagram
  • פרסום ממומן במערכת הפרסום של LinkedIn
  • מיתוג ופרסום תדמיתי ב- YouTube
  • אנליזה במדיה הדיגיטלית – כולל Google Analytics
  • שיווק באמצעות תוכן וקידום והפצת תוכן באמצעות המערכות Outbrain ו- Taboola
  • אוטומציה ברכש מדיה ופרסום במובייל
  • אסטרטגיה דיגיטלית בעידן רב ערוצי
  • מושגי יסוד ב- SEO
  • בניית עמודי נחיתה ממירים
  • כתיבת מודעות שמניעות לפעולה

למי הקורס מיועד?

  • בוגרי תואר ראשון המעוניינים לרכוש מקצוע חם בתעשיית הפרסום הדיגיטלי
  • אנשי שיווק שצריכים לקבל כלים בתחום הפרסום הדיגיטלי העדכני לתפקיד הנוכחי ולהמשך מסלול הקריירה
  • יזמים ובעלי עסקים עם נוכחות דיגיטלית המעוניינים לאסוף לקוחות דרך פלטפורמות דיגיטליות

מידע כללי

  • היקף הקורס: 105 שעות אקדמיות (75 שעות אקדמיות, 30 שעות תרגול ופרויקט מעשי בליווי מתרגל)
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 15 מפגשים חד שבועיים, בין השעות 16:30-21:30, מפגשי תרגול אונליין ומפגשי תרגול בכיתת מחשבים.
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם Digitalent והסמכה בינלאומית של Google AdWords (בכפוף לציון מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח”י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב.
  • תנאי קבלה: יכולת אנליטית ברמה גבוהה, אנגלית ברמה גבוהה (בדגש על קריאה וכתיבה), ידע בתוכנת ה-Excel. המועמדים יפגשו עם יועצת קריירה לראיון בכדי לבדוק את התאמתם לתחום.
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס יגישו פרוייקט מעשי במהלכו יבנו עמוד נחיתה ויקדמו אותו בתקציב אמיתי במנוע החיפוש של Google.
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /Universal McCan Digital ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור.

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה

  • ל-Digitalent מרכז השמה המאושר על-ידי משרד התמ”ת ומתמחה בהשמת עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • התלמידים בקורס יהנו ממפגש עם מנהלת מרכז ההשמה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה
  • Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 150 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.

המאמרים שיעניינו אותך

קרן וייזמן

קרן וייזמן

Cibus

/

זיו שיינפלד

זיו שיינפלד

Z Digital House

עמית פלג

עמית פלג

Rabak

.

אתגר שפיבק

אתגר שפיבק

כותב הספר "שיווק (בעידן) דיגיטלי"

רוצים להכיר את המרצה? לחצו כאן

ברוך אנגל

ברוך אנגל

המנהל המקצועי של הקורס

ליאור שונדר

ליאור שונדר

Domestic Clients

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים