רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס ניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים ובמדיה החברתית

16:30-21:30 | 14 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

אסף דותן

אסף דותן

מנהל מקצועי של הקורס

לירון אברהם

לירון אברהם

Outbrain

אילן צינמן

אילן צינמן

פיתוח עסקי ותוכן

טלי אלבז

טלי אלבז

Lime Digital

מירן פחמן

מירן פחמן

פונקט

ענבר דותן

ענבר דותן

מנהלת מקצועית של הקורס

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

יאן (יאנקו) קוטליארסקי

Atero

אורי אינדורסקי

אורי אינדורסקי

Hippocampus

אירה חרקובסקי

אירה חרקובסקי

מומחית אינסטגרם ושיווק באמצעות תוכן

יואב פרידור

יואב פרידור

Buzzilla

מה נלמד?

זהו הקורס המעודכן, המקיף והמעמיק ביותר להכשרת מנהלי תוכן בערוצים הדיגיטליים ובמדיה החברתית. במסגרת הקורס יוכשרו התלמידים לבניית אסטרטגיית תוכן וקישורה למטרות העסקיות של הארגון, יצירת תוכן בפורמטים השונים, כלים לניהול נכון של תוכן בפלטפורמות העומדות לרשותנו, הפצת התוכן ומדידה בפלטפורמות הרבות וכל זה תוך ניהול תוכן עבור מותג אמיתי והתנסות מעשית לאורך כל הקורס בליווי מתרגל.

נושאי הלימוד העיקריים

  • בניית אסטרטגיית תוכן רב ערוצית
  • Facebook- קידום ממומן וניהול תוכן
  • Instagram- קידום ממומן ואסטרטגיית תוכן
  • ניהול קהילות בדיגיטל
  • E-mail Marketing- שיווק באמצעות דיוורים
  • שיווק באמצעות וידאו, Youtube וארטימדיה
  • מדידת תוכן ב-Google Analytics
  • שיווק באמצעות משפיענים
  • LinkedIn- המדריך השלם לפעילות תוכן בלינקדאין
  • פלטפורמות ממומנות להפצת תוכן: Taboola, Outbrain, Playbuzz
  • התנהלות חוקית ברשת
  • ניהול משברים ברשת

למי הקורס מיועד?

  • בוגרי תואר ראשון המעוניינים לרכוש מקצוע חם בתעשיית הפרסום הדיגיטלי ובעלי זיקה לכתיבה
  • אנשי שיווק שצריכים לקבל כלים בתחום התוכן וניהולו, על מנת לקחת את הארגון צעד קדימה
  • יזמים ובעלי עסקים עם נוכחות דיגיטלית המעוניינים ליצור מערכות יחסים בעלות ערך ומשמעות עם הלקוחות שלהם

מידע כללי

  • היקף הקורס: 100 שעות אקדמיות (70 שעות אקדמיות, 30 שעות פרויקט מעשי בליווי מתרגל)
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 14 מפגשים חד שבועיים, בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם Digitalent
  • מיקום: רחוב הלח”י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: חשיבה יצירתית, יכולת התנסחות ברמה גבוהה בעברית
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס יגישו פרוייקט מעשי
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Outbrain /Taboola/ Playbuzz ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה

  • ל-Digitalent מרכז השמה המאושר על-ידי משרד התמ”ת ומתמחה בהשמת עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • התלמידים בקורס יהנו ממפגש עם מנהלת מרכז ההשמה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה.
  • Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 150 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.

המאמרים שיעניינו אותך

תומר צוקר

תומר צוקר

IBM

000

אליאב אללוף

אליאב אללוף

יועץ שיווקי בכיר ומנטור מדיה חברתית

000

עמרי אסטל

עמרי אסטל

ASTELO

עו"ד רווית כהן שיינר

עו"ד רווית כהן שיינר

בעלים של משרד עורכי דין

משה יחזקאל

משה יחזקאל

Artimedia

000

דניאל חן

דניאל חן

עיריית תל אביב יפו

000

סיון צור

סיון צור

Nestle Nutrition Israel

000

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים