רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס מתקדם למנהלי eCommerce

16:30-21:30 | 9 מפגשים | לימודים ב-LIVE

נבחרת המרצים בקורס

מיכל חיון

מיכל חיון

מנהלת מקצועית של הקורס

רחלי רוט

רחלי רוט

רשת מלונות ישרוטל

מיכאל מיטרני

מיכאל מיטרני

סופר-פארם

דניאל קורן

דניאל קורן

שופרסל

ערן שיאון

ערן שיאון

מנהל מקצועי של הקורס

שירה לוי ברקן

שירה לוי ברקן

Fiverr

ברוך אנגל

ברוך אנגל

Bakara

מה נלמד?

קורס מקצועי להקניית כלים יישומיים למנהלי eCommerce בארגונים הפועלים בארץ ובחו”ל לשיפור ביצועים בפעילות האונליין. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונם של החברות המובילות במשק וכוללת: אסטרטגיה מסחרית דיגיטלית וחווית Channel-Omni ,כלים טכנולוגיים לשיפור המרה וניהול פעילות eCommerce בהתאם למטרות עסקיות וביניהן גיוס לקוחות, הגברת מכר, Retention ומדידה, סדנה למיקסום תקציבי המדיה לפעילות אונליין, סדנה מתקדמת לשיפור UI UX באתר, כלי מדידה ובקרת ביצועים והטמעת שגרות ניהול.

נושאי הלימוד העיקריים

  • אסטרטגיה מסחרית דיגיטלית וחווית Omni – Channel
  • סקירת מגוון כלים לניהול פעילות eCommerce בהתאם למטרות העסקיות
  • למידה של מגוון כלים לניהול הפעילות כולל תרגול מעשי: Bariliance, Remarkety ,Fixel ,פופטאין, Hot Jar ,אקטיבטרייל
    WhatsApp business ,WEBEYEZ, Flashy, StoreYa ועוד
  • אסטרטגיית מדיה לפעילות eCommerce כולל סדנה מעשית לבניית אסטרטגיית מדיה
  • כלים טכנולוגיים למדידת פעילות האונליין בדגש על Google Analytics
  • שגרות עבודה ניהול לפעילות eCommerce: ניתוח דו”חות מכר, מדדים, שלבי עבודה ותהליכים
  • סדנה UI/UX -יצירת חווית משתמש ופרסונליזציה במכירה

למי הקורס מיועד?

  • מנהלי אתרי ecommerce בארגונים הפועלים בארץ ובחו”ל
  • סמנכ”לי שיווק, מנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל עם ניסיון בזירה הדיגיטלית המעוניינים להתמחות בעולם eCommerce
  • פרילאנסרים בתחום הדיגיטל המעוניינים להעניק שירות ללקוחות בתחום ה-eCommerce
  • בעלי עסקים המתחזקים אתר eCommerce

מידע כללי

  • היקף הקורס: 45 שעות אקדמיות
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, חודשיים, 9 מפגשים פעם בשבוע בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם Digitalent (בכפוף לתנאי מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח”י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: רקע והיכרות מעמיקה עם עולם השיווק והמכירות, פגישה לבחינת התאמה לקורס עם מנהלת בית-הספר או מנהלת השיווק

קהילת בוגרים ומרכז קריירה

  • חיפוש ומציאת עבודה- ביחד: כבר במהלך הקורס התלמידים יהנו מהיכרות עם מנהלת קהילת בוגרים ומרכז הקריירה, אשר תלווה אותם בתהליך חיפוש העבודה ותאפשר להם את החיבורים למעסיקים, תחשוף עבורם את מגוון המשרות הפתוחות, ותהווה מקום להתייעצויות בתקופת חיפוש העבודה.
  • בוגרי Digitalent יצטרפו בסיום הקורס לקהילת בוגרים גדולה, הכוללת מענה לשאלות מקצועיות בכל תחומי הדיגיטל, הצטרפות לפרויקט מנטורינג אישי, פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה, עדכון על משרות מובילות, הטבות ייחודיות לבוגרים ועוד.
  • בית הספר עובד בשיתוף פעולה עם כ-250 חברות מובילות בשוק העבודה, המקבלות באופן תדיר מידע אישי על בוגרינו, ומגייסות את המתאימים בהתאם לצורך.
  • בוגרינו נהנים מ-Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 170 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים