רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס Data Driven Marketing למנהלי שיווק ודיגיטל

16:30-21:30 | 9 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

ארז בן משה

ארז בן משה

יועץ ומומחה דאטה, DataGarage

עמית שגיא

עמית שגיא

אל על

עינת שמעוני

עינת שמעוני

STKI

ארנון ברזילי

ארנון ברזילי

Salesforce

דני צ'רניאק

דני צ'רניאק

Bakara

יורם ליכטנשטיין

יורם ליכטנשטיין

עו"ד, מומחה לקניין רוחני ואינטרנט

יעל קנדר

יעל קנדר

מנהלת מקצועית של הקורס

שירלי כגן

שירלי כגן

שופרסל

ירון כהן

ירון כהן

דלק

עליזה גברא

עליזה גברא

לאומי MAX לעסקים

גיא עמיעד

גיא עמיעד

אינסופ

ליז בורנשטיין

ליז בורנשטיין

Be2See

מה נלמד?

קורס מעשי ומתודולוגי, להכשרת מנהלי שיווק ודיגיטל לניהול מערכת יחסים עם הלקוחות באמצעות שימוש בדאטה וטכנולוגיה. הקורס מיועד למי שרוצה לפתח יכולות והבנה אסטרטגית על ניהול הדאטה של הארגון, להטמיע או לשפר עבודה ב- Marketing Automation ולייצר נאמנות לקוחות. בקורס נלמד על ניהול הדאטה ככלי לשינוי עסקי, נבין כיצד להתכונן לתהליך, לבנות את האסטרטגיה, להגדיר מדדים, להטמיע שיטות עבודה ולמדוד את ההצלחה. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונם של החברות המובילות במשק.

בסיום הקורס תדעו

  • להוביל פרויקט Data Marketing בארגון
  • לאפיין פרסונות ומסעות לקוח אסטרטגיים
  • לבנות תכנית עסקית לנאמנות לקוחות
  • לאפיין דו”ח מדידה לפרויקט Marketing Automation
  • לנהל אסטרטגיית מדידה באמצעות Google Analytics
  • לבחור מערכת Marketing Automation וכלים טכנולוגיים נוספים
  • לבנות בריף לניהול הטמעת המערכת בארגון

למי הקורס מיועד?

אנשי שיווק ודיגיטל המעוניינים להתפתח ולצמוח ברמה המקצועית, אנשים הרוצים להוביל את הארגון ממנו הם באים לחוד החנית של עולם השיווק ולהביא ערך אמיתי לשולחן הדיונים. ההכשרה תקנה יכולות מקצועיות לעיסוק בשיווק מבוסס DATA- מדידה, ניתוח נתונים, חילוץ תובנות וקבלת החלטות שיובילו לשיפור התוצאות העסקיות של הארגון.

 

מידע כללי

  • היקף הקורס: 70 שעות אקדמיות פרונטאליות+ 30 שעות פרויקט מעשי מודרך
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 14 מפגשים חד שבועיים בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות :תעודת גמר מטעם Digitalent והסמכה בילנאומית של Google Analytics (בכפוף לציון מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח”י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: רקע והיכרות מעמיקה עם עולם השיווק והדיגיטל, ניסיון של תפקיד או שניים בעולמות השיווק,
    פגישה לבחינת התאמה לקורס עם מנהלת בית הספר.
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס ינהלו תהליך מדידה של אתר אינטרנט במהלך הקורס
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

קהילת בוגרים ומרכז קריירה

  • חיפוש ומציאת עבודה- ביחד: כבר במהלך הקורס התלמידים יהנו מהיכרות עם מנהלת קהילת בוגרים ומרכז הקריירה, אשר תלווה אותם בתהליך חיפוש העבודה ותאפשר להם את החיבורים למעסיקים, תחשוף עבורם את מגוון המשרות הפתוחות, ותהווה מקום להתייעצויות בתקופת חיפוש העבודה.
  • בוגרי Digitalent יצטרפו בסיום הקורס לקהילת בוגרים גדולה, הכוללת מענה לשאלות מקצועיות בכל תחומי הדיגיטל, הצטרפות לפרויקט מנטורינג אישי, פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה, עדכון על משרות מובילות, הטבות ייחודיות לבוגרים ועוד.
  • בית הספר עובד בשיתוף פעולה עם כ-250 חברות מובילות בשוק העבודה, המקבלות באופן תדיר מידע אישי על בוגרינו, ומגייסות את המתאימים בהתאם לצורך.
  • בוגרינו נהנים מ-Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 170 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.

המאמרים שיעניינו אותך

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים