רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס Data Driven Marketing למנהלי שיווק ודיגיטל

16:30-21:30 | 9 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נרשמים עכשיו, משלמים אחר כך

הטבה מיוחדת למצטרפים הראשונים

שומרים על הכושר המקצועי שלכם 

שומרים על הכושר המקצועי שלכם

הטבה מיוחדת למצטרפים הראשונים

נרשמים עכשיו, משלמים אחר כך

נבחרת המרצים בקורס

ארז בן משה

ארז בן משה

יועץ ומומחה דאטה, DataGarage

עמית שגיא

עמית שגיא

Zap group

עינת שמעוני

עינת שמעוני

STKI

מיכל בורנשטיין

מיכל בורנשטיין

נסטלה ישראל

דני צ'רניאק

דני צ'רניאק

Bakara

יעל קנדר

יעל קנדר

מנהלת מקצועית של הקורס

הדס גרוסמן

הדס גרוסמן

Mint

ליאור שבו

ליאור שבו

Universal McCann Digital

ליהי לוטן

ליהי לוטן

מומחית eCommerce UX

עדי ברזילי – כהן

עדי ברזילי – כהן

ישראל דיגיטלית

מה נלמד?

קורס מעשי ומתודולוגי, להכשרת מנהלי שיווק ודיגיטל לניהול מערכת יחסים עם הלקוחות באמצעות שימוש בדאטה וטכנולוגיה. הקורס מיועד למי שרוצה לפתח יכולות והבנה אסטרטגית על ניהול הדאטה של הארגון, להטמיע או לשפר עבודה ב- Marketing Automation ולייצר נאמנות לקוחות. בקורס נלמד על ניהול הדאטה ככלי לשינוי עסקי, נבין כיצד להתכונן לתהליך, לבנות את האסטרטגיה, להגדיר מדדים, להטמיע שיטות עבודה ולמדוד את ההצלחה. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונם של החברות המובילות במשק.

נושאי הלימוד העיקריים

  • מודל ניהול מערכת יחסים עם לקוחות באמצעות שימוש בדאטה וטכנולוגיה
  • בניית תכנית עבודה לפרויקט Marketing Automation/מועדון לקוחות
  • בניית אסטרטגיה הכוללת אפיון פרסונות ומסעות לקוח
  • בניית תכנית עסקית לתכנית נאמנות
  • איך מעשירים את הדאטה על הלקוחות של המותג
  • איך בוחרים את הטכנולוגיה התואמת את צרכי הארגון
  • כתיבת מסמך דרישות לספק (RFP) לבחירת טכנולוגיה מתאימה
  • הקורס מתבסס על מודל יישומי של חברות מובילות:

למי הקורס מיועד?

אנשי שיווק ודיגיטל המעוניינים להתפתח ולצמוח ברמה המקצועית, אנשים הרוצים להוביל את הארגון ממנו הם באים לחוד החנית של עולם השיווק ולהביא ערך אמיתי לשולחן הדיונים. ההכשרה תקנה יכולות מקצועיות לעיסוק בשיווק מבוסס DATA- מדידה, ניתוח נתונים, חילוץ תובנות וקבלת החלטות שיובילו לשיפור התוצאות העסקיות של הארגון.

 

מידע כללי

  • היקף הקורס: 70 שעות אקדמיות פרונטאליות+ 30 שעות פרויקט מעשי מודרך
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 14 מפגשים חד שבועיים בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות :תעודת גמר מטעם Digitalent והסמכה בילנאומית של Google Analytics (בכפוף לציון מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח”י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: רקע והיכרות מעמיקה עם עולם השיווק והדיגיטל, ניסיון של תפקיד או שניים בעולמות השיווק,
    פגישה לבחינת התאמה לקורס עם מנהלת בית הספר.
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס ינהלו תהליך מדידה של אתר אינטרנט במהלך הקורס
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

קהילת בוגרים ומרכז קריירה

  • חיפוש ומציאת עבודה- ביחד: כבר במהלך הקורס התלמידים יהנו מהיכרות עם מנהלת קהילת בוגרים ומרכז הקריירה, אשר תלווה אותם בתהליך חיפוש העבודה ותאפשר להם את החיבורים למעסיקים, תחשוף עבורם את מגוון המשרות הפתוחות, ותהווה מקום להתייעצויות בתקופת חיפוש העבודה.
  • בוגרי Digitalent יצטרפו בסיום הקורס לקהילת בוגרים גדולה, הכוללת מענה לשאלות מקצועיות בכל תחומי הדיגיטל, הצטרפות לפרויקט מנטורינג אישי, פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה, עדכון על משרות מובילות, הטבות ייחודיות לבוגרים ועוד.
  • בית הספר עובד בשיתוף פעולה עם כ-250 חברות מובילות בשוק העבודה, המקבלות באופן תדיר מידע אישי על בוגרינו, ומגייסות את המתאימים בהתאם לצורך.
  • בוגרינו נהנים מ-Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 170 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.

המאמרים שיעניינו אותך

ערן שיאון

ערן שיאון

!2Do

מעיין טירנגל

מעיין טירנגל

Sport 888

עומר ליס

עומר ליס

Optimove

צביקה ג'רבי

צביקה ג'רבי

SWC Consulting

גיא עמיעד

גיא עמיעד

אינסופ

ניב קנטור

ניב קנטור

יועץ לטכנולוגיה שיווקית

טל זייברט

טל זייברט

SAP israel

רני ארגוב

רני ארגוב

Deloitte Digital

ירון כהן

ירון כהן

NessPRO

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים