רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס Data Driven Marketing

16:30-21:30 | 14 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

ארז בן משה

ארז בן משה

יועץ ומומחה דאטה, DataGarage

.

עמית שגיא

עמית שגיא

Zap group

עינת שמעוני

עינת שמעוני

STKI

מיכל בורנשטיין

מיכל בורנשטיין

נסטלה ישראל

דני צ'רניאק

דני צ'רניאק

GO interaction marketing

עדי ברזילי – כהן

עדי ברזילי – כהן

מומחית ויועצת בעולמות אסטרטגיית דאטא ושיווק מבוסס נתונים

יעל קנדר

יעל קנדר

מנהלת מקצועית קורס Data Driven Marketing

הדס גרוסמן

הדס גרוסמן

Mint

ליאור שבו

ליאור שבו

Universal McCann Digital

כפיר לוי

כפיר לוי

Yoyo

מעיין טירנגל

מעיין טירנגל

Sport 888

רני ארגוב

רני ארגוב

Deloitte Digital

מה נלמד?

קורס מעשי להכשרת אנשי שיווק לעולם ה-Big Data והתמקצעות בתחום ניתוח הדאטה מעולמות המדיה. בקורס נלמד להכיר ולמדוד את מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך המערכות הפנים ארגוניות, האוספות מידע על לקוחות החברה, ולקבל תמונה שלמה המאפשרת לנו להסיק מסקנות אופרטיביות ולמקסם את ביצועי השיווק.

הקורס היחיד שמחבר בין Data מעולמות המדיה (לא מזוהה) ל- Data מזוהה של צרכנים ממערכות ניהול הלקוחות (CRM), ושם דגש על חיבור בין קריאת הנתונים לזווית העסקית והאסטרטגית, לשימוש בשיווק מבוסס נתונים.

 

נושאי הלימוד העיקריים

מבוא

  • עולם הפרסום הדיגיטלי: סקירת מערכות פרסום, הגשה ומדידה
  • שינויים, טרנדים ומגמות בתחום Data Driven Marketing

מערכות מדידה של מדיה ונכסים דיגיטליים

  • Google Analytics: מושגים, פרופילים, חיבור האתר, ניהול מעקב אחר קמפיינים ואופטימיזציה, ניתוח נתיבי גלישה, סגמנטים, בניית פילטרים ברמת דו”חות וברמת חשבון, הוצאה וניתוח תובנות
  • מתודולוגיית עבודה מבוססת יעדים: הגדרת יעדים של קמפיין ומשפכי גלישה, בניית רשימות Re-Marketing
  • הכרת מערכות מדידה ואופטימיזציה מתקדמות: Data Studio, Hotjar- המשמשות לביצוע ניסויי A/B Testing, ניתוח מפות חום, תכנון ובניית עמודי נחיתה וניתוח ואופטימיזציה של אחוזי המרה

אנליזה של Data ו- Data Mining

  • Customer Analytics- סגמנטציה של לקוחות באמצעות RFM ו- Cohort Analysis, חישוב ערך לקוח- Life Time Value
  • אנליזה, ניתוח והסקת מסקנות מתוך Data מזוהה – Predictive Analytics, שימוש ב- Cluster Analysis לסגמנטציה של לקוחות, בניית מודל חיזוי נטישה, אופטימיזציה של קשרי לקוחות
  • Data Analytics and Visualization- שימוש בכלי אקסל מתקדמים לניתוח מהיר ומקיף של נתונים, כלים וכללים לוויזואליזציה של נתונים
  • Machine Learning – גילוי וחיזוי של שאלות מהותיות מתוך מסדי נתונים

איסוף, טיפול, תחזוקה וניהול לקוחות ב- Data warehouse

  • בניית מסלול צרכן (consumer journey) עבור מותג / חברה
  • הקמה, תחזוקה וניהול Data base ושימוש בכלים מתקדמים
  • בניית תוכנית שיווק ממוקדת consumer experience ומתודולוגיית עבודה עם מערכות Marketing Automation

למי הקורס מיועד?

אנשי שיווק ודיגיטל המעוניינים להתפתח ולצמוח ברמה המקצועית, אנשים הרוצים להוביל את הארגון ממנו הם באים לחוד החנית של עולם השיווק ולהביא ערך אמיתי לשולחן הדיונים. ההכשרה תקנה יכולות מקצועיות לעיסוק בשיווק מבוסס DATA- מדידה, ניתוח נתונים, חילוץ תובנות וקבלת החלטות שיובילו לשיפור התוצאות העסקיות של הארגון.

 

מידע כללי

  • היקף הקורס: 70 שעות אקדמיות פרונטאליות+ 30 שעות פרויקט מעשי מודרך
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 14 מפגשים חד שבועיים בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות :תעודת גמר מטעם Digitalent והסמכה בילנאומית של Google Analytics (בכפוף לציון מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח”י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: רקע והיכרות מעמיקה עם עולם השיווק והדיגיטל, ניסיון של תפקיד או שניים בעולמות השיווק,
    פגישה לבחינת התאמה לקורס עם מנהלת בית הספר.
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס ינהלו תהליך מדידה של אתר אינטרנט במהלך הקורס
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה

  • ל-Digitalent מרכז השמה המאושר על-ידי משרד התמ”ת ומתמחה בהשמת עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • התלמידים בקורס יהנו ממפגש עם מנהלת מרכז ההשמה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה
  • Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 150 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.

המאמרים שיעניינו אותך

ערן שיאון

ערן שיאון

2Do!

ירון כהן

ירון כהן

NessPRO

תמר רשף

תמר רשף

Datorama israel

צביקה ג'רבי

צביקה ג'רבי

SWC Consulting

גיא עמיעד

גיא עמיעד

אינסופ

ניב קנטור

ניב קנטור

יועץ לטכנולוגיה שיווקית

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים