רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס Data Driven Customer Experience למנהלי שיווק ודיגיטל

16:30-21:30 | 14 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

ארז בן משה

ארז בן משה

יועץ ומומחה דאטה, DataGarage

עמית שגיא

עמית שגיא

Zap group

עינת שמעוני

עינת שמעוני

STKI

מיכל בורנשטיין

מיכל בורנשטיין

נסטלה ישראל

דני צ'רניאק

דני צ'רניאק

Bakara

יעל קנדר

יעל קנדר

מנהלת מקצועית של הקורס

הדס גרוסמן

הדס גרוסמן

Mint

ליאור שבו

ליאור שבו

Universal McCann Digital

ליהי לוטן

ליהי לוטן

מומחית eCommerce UX

עדי ברזילי – כהן

עדי ברזילי – כהן

מגדל

מה נלמד?

קורס מעשי להכשרת אנשי שיווק לעולם ה-Big Data והתמקצעות בתחום ניתוח הדאטה מעולמות המדיה. בקורס נלמד להכיר ולמדוד את מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך המערכות הפנים ארגוניות, האוספות מידע על לקוחות החברה, ולקבל תמונה שלמה המאפשרת לנו להסיק מסקנות אופרטיביות ולמקסם את ביצועי השיווק.

הקורס היחיד שמחבר בין Data מעולמות המדיה (לא מזוהה) ל- Data מזוהה של צרכנים ממערכות ניהול הלקוחות (CRM), ושם דגש על חיבור בין קריאת הנתונים לזווית העסקית והאסטרטגית, לשימוש בשיווק מבוסס נתונים.

 

נושאי הלימוד העיקריים

  • היכרות ומדידה של מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך המערכות הפנים ארגוניות
  • מערכות מדידה של מדיה, קמפיינים ונכסים דיגיטליים באמצעות: Google Analytics, Hotjar, Data Studio
  • מערכות Marketing Automation
  • Customer Experience- חווית לקוח
  • Data organization- אסטרטגיית דאטה ודרכים לשלב עבודה עם דאטה בארגון
  • Leveraging Data to Actionable Business Decisions- קבלת החלטות עסקיות על בסיס נתונים ארגוניים
  • סגמנטציה ובניית מודלים לחיזוי התנהגות לקוח ואופטימיזציה של קשרי לקוחות
  • הקמה וניהול Database
  • Service Design
  • Big Data והקשר לאנליזה של נתונים

למי הקורס מיועד?

אנשי שיווק ודיגיטל המעוניינים להתפתח ולצמוח ברמה המקצועית, אנשים הרוצים להוביל את הארגון ממנו הם באים לחוד החנית של עולם השיווק ולהביא ערך אמיתי לשולחן הדיונים. ההכשרה תקנה יכולות מקצועיות לעיסוק בשיווק מבוסס DATA- מדידה, ניתוח נתונים, חילוץ תובנות וקבלת החלטות שיובילו לשיפור התוצאות העסקיות של הארגון.

 

מידע כללי

  • היקף הקורס: 70 שעות אקדמיות פרונטאליות+ 30 שעות פרויקט מעשי מודרך
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 14 מפגשים חד שבועיים בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות :תעודת גמר מטעם Digitalent והסמכה בילנאומית של Google Analytics (בכפוף לציון מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח”י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: רקע והיכרות מעמיקה עם עולם השיווק והדיגיטל, ניסיון של תפקיד או שניים בעולמות השיווק,
    פגישה לבחינת התאמה לקורס עם מנהלת בית הספר.
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס ינהלו תהליך מדידה של אתר אינטרנט במהלך הקורס
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה

  • ל-Digitalent מרכז השמה המאושר על-ידי משרד התמ”ת ומתמחה בהשמת עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • התלמידים בקורס יהנו ממפגש עם מנהלת מרכז ההשמה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה
  • Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 150 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.

המאמרים שיעניינו אותך

ערן שיאון

ערן שיאון

!2Do

מעיין טירנגל

מעיין טירנגל

Sport 888

עומר ליס

עומר ליס

Optimove

צביקה ג'רבי

צביקה ג'רבי

SWC Consulting

גיא עמיעד

גיא עמיעד

אינסופ

ניב קנטור

ניב קנטור

יועץ לטכנולוגיה שיווקית

טל זייברט

טל זייברט

SAP israel

רני ארגוב

רני ארגוב

Deloitte Digital

ירון כהן

ירון כהן

NessPRO

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים