רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס יוצרי תוכן לדיגיטל – Digital Creators

16:30-21:30 | 14 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נרשמים עכשיו, משלמים אחר כך

הטבה מיוחדת למצטרפים הראשונים

שומרים על הכושר המקצועי שלכם 

שומרים על הכושר המקצועי שלכם

הטבה מיוחדת למצטרפים הראשונים

נרשמים עכשיו, משלמים אחר כך

נבחרת המרצות בקורס

ורד חורי

ורד חורי

ewise

שהר לוינשטיין

שהר לוינשטיין

Hooligans

דנה ישראלי

דנה ישראלי

מנהלת מקצועית של הקורס

מורן רוזנבאום

מורן רוזנבאום

פרסומאית ואשת קריאייטיב

מה נלמד?

קורס מעשי המעניק כלים פרקטיים ליצירת תכנים יצירתיים לדיגיטל ולרשתות החברתיות בצורה עצמאית ללא שימוש בגורמי הפקה, צילום ועריכה חיצוניים. מתן ידע בהתאמת קריאייטיב לדיגיטל, יצירת תוכן כתוב וויזואלי לרשתות החברתיות, ויציאה עם תיק עבודות אישי וייחודי עם מגוון תוצרי תוכן.

נושאי הלימוד העיקריים

  • קריאייטיב לדיגיטל: פיצוח בריף, בניית USP, חידוד הקהלים וניתוח מיקרו סגמנטים
  • צילום סטילס בנייד: יצירת סיפור והעברת מסר בפריים אחד בלבד
  • כתיבת קופי ומיקרוקופי לנכסים הדיגיטליים השונים
  • עיבוד תמונה: שימוש באפליקציות פשוטות ומקצועיות לעיבוד תמונות
  • סרטוני סטופ מושין (stop motion) – שלבים בהכנתם בצורה מקצועית: תכנון, הפקה, עריכה
  • צילום ועריכת וידאו: באמצעות הנייד ומערכת פילמורה
  • השראה ויצירתיות- מאיפה שואבים רעיונות ליצירה

למי הקורס מיועד?

  • אנשי שיווק ובעלי עסקים קטנים, שרוצים לקבל כלים פרקטיים ליצירת תכנים לדיגיטל ולרשתות החברתיות בצורה עצמאית וללא שימוש בגורמי הפקה, צילום ועריכה חיצוניים
  • ספקי דיגיטל ומדיה שמעוניינים להרחיב את סל השירותים ללקוחות ולהיות one stop shop בתחום הדיגיטל

מידע כללי

  • היקף הקורס: 100 שעות אקדמיות (כולל שעות פרונטליות ועבודה מעשית עצמאית)
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, 3 חודשים, 14 מפגשים חד שבועיים, בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם Digitalent
  • מיקום: רחוב הלח”י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: חשיבה יצירתית, יכולת התנסחות ברמה גבוהה בעברית
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס יגישו פרוייקט מעשי
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Outbrain /Taboola/ Playbuzz ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

קהילת בוגרים ומרכז קריירה

  • חיפוש ומציאת עבודה- ביחד: כבר במהלך הקורס התלמידים יהנו מהיכרות עם מנהלת קהילת בוגרים ומרכז הקריירה, אשר תלווה אותם בתהליך חיפוש העבודה ותאפשר להם את החיבורים למעסיקים, תחשוף עבורם את מגוון המשרות הפתוחות, ותהווה מקום להתייעצויות בתקופת חיפוש העבודה.
  • בוגרי Digitalent יצטרפו בסיום הקורס לקהילת בוגרים גדולה, הכוללת מענה לשאלות מקצועיות בכל תחומי הדיגיטל, הצטרפות לפרויקט מנטורינג אישי, פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה, עדכון על משרות מובילות, הטבות ייחודיות לבוגרים ועוד.
  • בית הספר עובד בשיתוף פעולה עם כ-250 חברות מובילות בשוק העבודה, המקבלות באופן תדיר מידע אישי על בוגרינו, ומגייסות את המתאימים בהתאם לצורך.
  • בוגרינו נהנים מ-Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 170 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים