רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס ניהול חווית לקוח – Data Driven CX

16:30-21:30 | 9 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

מיכל חיון

מיכל חיון

!2DO

ארז בן משה

ארז בן משה

Data Garage

דני צ'רניאק

דני צ'רניאק

Bakara

ירון כהן

ירון כהן

NessPRO

יעל קנדר

יעל קנדר

מנהלת מקצועית של הקורס

עינת שמעוני

עינת שמעוני

STKI

עומר ליס

עומר ליס

Optimove

ליהי לוטן

ליהי לוטן

מומחית eCommerce UX

מה נלמד?

קורס מעשי לניהול חווית לקוח מבוססת דאטה, המיועד למנהלים המעוניינים לפתח מגוון מיומנויות הכוללות: הבנת אסטרטגיית חווית לקוח, מודלים רלוונטיים, תכנית עסקית וכלי טכנולוגיים, מדידה, הטמעה ושיטות עבודה בתחום. בקורס נלמד על חוויית לקוח ככלי לשינוי עסקי, חשיבות ה-Engagement model, יצירה ומדידה של מסע לקוחות, יצירת תרבות ארגונית ממוקדת לקוח ועוד. הגישה בקורס היא גישה מעשית בניהול חוויית הלקוח בכדי למדוד ולשפר את נאמנות הלקוחות, המדמה התנעת תהליכים בתחום חווית לקוח בארגון.

נושאי הלימוד העיקריים

  • איך להתניע מהלכים של חווית לקוח בארגון מא’ עד ת’
  • סדנאות מעשיות במהלך השיעורים: בניית מסע לקוח, אפיון פרסונות למותג, ועוד
  • עבודה נכונה עם דאטה ליצירת חווית לקוח מעולה
  • שימוש במודלים מובילים לבניית תכניות נאמנות
  • רתימת העובדים למהלך ומתודולוגיות Employee Wxperience
  • היכרות עם מתודולוגיית Service Design לפיצוח אתגרי חווית לקוח
  • היבטים טכניים בהקמת Database ועבודה עם מערכות Marketing Automation
  • אסטרטגיית מדיה בחווית לקוח
  • מדידת חווית לקוח ומעורבות צרכנים
  • מודל RFM, שווי לקוח עתידי LTV, מודל נטישה ועוד

למי הקורס מיועד?

קורס מותאם למנהלים המעוניינים לרכוש הבנה פרקטית ניהולית בהובלת מהלכי חווית לקוח בארגון, ניהול ספקים והטמעת הפרוייקטים בחברה: מנהלי שיווק, מנהלי דיגיטל, מנהלי מועדון לקוחות, מנהלי מותג, מנהלי פרוייקטים ועוד.

מידע כללי

  • היקף הקורס: 45 שעות אקדמיות הכוללות הרצאות פרונטליות ותרגולים מעשיים במהלך השיעורים
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, חודשיים וחצי, 9 מפגשים חד שבועיים בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם Digitalent
  • מיקום: רחוב הלח”י בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: רקע והיכרות מעמיקה עם עולם השיווק והדיגיטל, ניסיון של תפקיד או שניים בעולמות השיווק, פגישה לבחינת התאמה לקורס עם מנהלת בית הספר בהתאם לשיקול הצוות
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס יעברו סדנאות מעשיות ותרגול שיטות Service Design הכוללות: מחקר,פרסונות, מסע לקוח ועוד
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

ליווי תעסוקתי ומסלולי קריירה

  • ל-Digitalent מרכז קריירה המאושר על-ידי משרד התמ”ת ומתמחה בגיוס עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • התלמידים בקורס יהנו ממפגש עם מנהלת מרכז הקריירה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה.
  • Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 170 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-170 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.
גיא עמיעד

גיא עמיעד

אינסופ

יורם ליכטנשטיין

יורם ליכטנשטיין

עו"ד, מומחה לקניין רוחני ואינטרנט

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים