רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס מנהלי אנליזה דיגיטלית

16:30-21:30 | 10 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

דני צ'רניאק

דני צ'רניאק

מנהל מקצועי של הקורס

רועי קאופמן

רועי קאופמן

Playbuzz

יהודה רייזנר

יהודה רייזנר

ThinkUser

אלון הזה

אלון הזה

INTERACTION

יעל קנדר

יעל קנדר

!2DO

נועם ברגלסון

נועם ברגלסון

Business Executive

ליאור שבו

ליאור שבו

Universal McCann Digital

לירן פז

לירן פז

Playtika

מה נלמד?

קורס מעשי להכשרת מנהלי אנליזה דיגיטלית (אנליסטים דיגיטליים) ב-Google Analytics וכלי מדידה ובקרה נוספים. הקורס כולל הגשה לבחינת הסמכה של Google Analytics ולמידה HANDS-ON על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio וסדנת Excel למתקדמים.

נושאי הלימוד העיקריים

  • למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio
  • הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
  • הגשה לבחינת הסמכה של Google Analytics
  • סדנת אקסל למתקדמים: Pivot, Vlookup, Sumif סינון נתונים ופונקציות מתקדמות נוספות
  • שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
  • שיפור ביצועים במדידה ואנליזה של נתונים
  • הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון

למי הקורס מיועד?

  • אנשי PPC ואנליזה שרוצים להתמקצע ולהתקדם אל התפקיד הבא
  • אנשי שיווק ודיגיטל שרוצים לקבל כלים למדידה ובקרה של הפעילות הדיגיטלית של הארגון

מידע כללי

  • היקף הקורס: 50 שעות אקדמיות+ כ-20 שעות ליווי מתרגל ותרגולים פרונטאליים
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, חודשיים וחצי, 10 מפגשים חד שבועיים בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם Digitalent והסמכה בילנאומית של Google Analytics (בכפוף לציון מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח”י בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: רקע והיכרות מעמיקה עם עולם השיווק והדיגיטל, ניסיון של תפקיד או שניים בעולמות השיווק, פגישה לבחינת התאמה לקורס עם מנהלת בית הספר בהתאם לשיקול הצוות
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס ינהלו תהליך מדידה של אתר אינטרנט במהלך הקורס
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

קהילת בוגרים ומרכז קריירה

  • חיפוש ומציאת עבודה- ביחד: כבר במהלך הקורס התלמידים יהנו מהיכרות עם מנהלת קהילת בוגרים ומרכז הקריירה, אשר תלווה אותם בתהליך חיפוש העבודה ותאפשר להם את החיבורים למעסיקים, תחשוף עבורם את מגוון המשרות הפתוחות, ותהווה מקום להתייעצויות בתקופת חיפוש העבודה.
  • בוגרי Digitalent יצטרפו בסיום הקורס לקהילת בוגרים גדולה, הכוללת מענה לשאלות מקצועיות בכל תחומי הדיגיטל, הצטרפות לפרויקט מנטורינג אישי, פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה, עדכון על משרות מובילות, הטבות ייחודיות לבוגרים ועוד.
  • בית הספר עובד בשיתוף פעולה עם כ-250 חברות מובילות בשוק העבודה, המקבלות באופן תדיר מידע אישי על בוגרינו, ומגייסות את המתאימים בהתאם לצורך.
  • בוגרינו נהנים מ-Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 170 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.
צביקה ג'רבי

צביקה ג'רבי

SWC

אסף גורפינקל

אסף גורפינקל

Ynet

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים