רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס מנהלי אנליזה דיגיטלית

16:30-21:30 | 10 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

דני צ'רניאק

דני צ'רניאק

מנהל מקצועי של הקורס

רועי קאופמן

רועי קאופמן

Playbuzz

יהודה רייזנר

יהודה רייזנר

ThinkUser

מיכל בורנשטיין

מיכל בורנשטיין

נסטלה ישראל

יעל קנדר

יעל קנדר

!2DO

נועם ברגלסון

נועם ברגלסון

Business Executive

ליאור שבו

ליאור שבו

Universal McCann Digital

ליהי לוטן

ליהי לוטן

מומחית eCommerce UX

מה נלמד?

קורס מעשי להכשרת מנהלי אנליזה דיגיטלית (אנליסטים דיגיטליים) ב-Google Analytics וכלי מדידה ובקרה נוספים. הקורס כולל הגשה לבחינת הסמכה של Google Analytics ולמידה HANDS-ON על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Facebook Analytics, Google Data Studio וסדנת Excel למתקדמים.

נושאי הלימוד העיקריים

  • למידה Hands-On על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Facebook Analytics, Google Data Studio
  • הגדרת מטרות עסקיות ברמה האסטרטגית, יישום התכניות בפועל עם הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו והגדרת KPI למדידת הפעילות
  • הגשה לבחינת הסמכה של Google Analytics
  • סדנת אקסל למתקדמים: Pivot, Vlookup, Sumif סינון נתונים ופונקציות מתקדמות נוספות
  • שימוש בדאטה לקבלת החלטות עסקיות ובניית אסטרטגיית מדידה
  • שיפור ביצועים במדידה ואנליזה של נתונים
  • הבנת מסע הצרכן משלב המדיה אל תוך הנכסים הדיגיטליים של הארגון

למי הקורס מיועד?

  • אנשי PPC ואנליזה שרוצים להתמקצע ולהתקדם אל התפקיד הבא
  • אנשי שיווק ודיגיטל שרוצים לקבל כלים למדידה ובקרה של הפעילות הדיגיטלית של הארגון

מידע כללי

  • היקף הקורס: 50 שעות אקדמיות+ כ-20 שעות ליווי מתרגל ותרגולים פרונטאליים
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, חודשיים וחצי, 10 מפגשים חד שבועיים בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות :תעודת גמר מטעם Digitalent והסמכה בילנאומית של Google Analytics (בכפוף לציון מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח”י בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: רקע והיכרות מעמיקה עם עולם השיווק והדיגיטל, ניסיון של תפקיד או שניים בעולמות השיווק, פגישה לבחינת התאמה לקורס עם מנהלת בית הספר.
  • פרויקט מעשי: התלמידים בקורס ינהלו תהליך מדידה של אתר אינטרנט במהלך הקורס
  • ביקור בתעשייה: מפגש מסכם של הקורס מתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Google /Taboola /Microsoft /וואלה !NEWS ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור

ליווי תעסוקתי ומסלולי השמה

  • ל-Digitalent מרכז השמה המאושר על-ידי משרד התמ”ת ומתמחה בהשמת עובדים למקצועות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארגונים עסקיים, חברות הייטק, סטארט-אפים, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • התלמידים בקורס יהנו ממפגש עם מנהלת מרכז ההשמה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה
  • Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 170 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-170 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.
ערן שיאון

ערן שיאון

!2Do

מעיין טירנגל

מעיין טירנגל

Sport 888

עומר ליס

עומר ליס

Optimove

צביקה ג'רבי

צביקה ג'רבי

SWC Consulting

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים