רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

קורס eCommerce למנהלים – אסטרטגיית סחר בעידן דיגיטלי

16:30-21:30 | 9 מפגשים

רחוב הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

נבחרת המרצים בקורס

מיכל חיון

מיכל חיון

מנהלת מקצועית של הקורס

יעל קנדר

יעל קנדר

!2DO

רחלי רוט

רחלי רוט

רשת מלונות ישרוטל

ליטל פרנקל

ליטל פרנקל

LALINE

ערן שיאון

ערן שיאון

מנהל מקצועי של הקורס

ברוך אנגל

ברוך אנגל

Factory 54

שירלי כגן

שירלי כגן

שופרסל

דביר כהן

דביר כהן

מייסד קהילת "אמאזון בקליק"

מה נלמד?

קורס מעשי להכשרת מנהלי פרויקטים בכירים בתחום eCommerce באגפי שיווק ומובילי אסטרטגיית מסחר חדשנית בארגון הכולל: בניית אסטרטגיה ומודל עסקי, טכניקות מתקדמות להקמת פעילות מסחרית online, בניית קטלוג מוצרים וניהול מדף דיגיטלי, UX / UI ופרסונליזציה במכירה, הבאת טראפיק לדוגמת SEO/RTB / PPC, ניתוח המרות ו- analytics, נאמנות לקוח, ניהול Last mile ויציאה לשוק בינלאומי.

נושאי הלימוד העיקריים

  • כלים ניהוליים להקמת פעילות eCommerce בארגון שלב אחרי שלב
  • התנסות ניהולית ומעשית- סדנה לבניית אסטרטגיית איקומרס בארגון
  • היכרות עם מגוון פלטפורמות קיימות לסחר אלקטרוני
  • בניית המערך הויזואלי – קטלוג מוצרים, מדף דיגיטלי, UX/UI
  • פרסום וקידום אתרי eCommerce ובניית תכנית מדיה
  • אסטרטגיית סחר באמזון וב-marketplaces עיקריים בעולם
  • מכירה מבוססת דאטה: מדידה, המרה ואנליטיקס באתרי מסחר אלקטרוני
  • חשיבות ה-Last Mile, ניהול מלאי, לוגיסטיקה, נאמנות לקוחות ועוד

למי הקורס מיועד?

  • סמנכ”לי שיווק, מנהלי שיווק ומנהלי דיגיטל בכירים בארגונים הפועלים בזירה הדיגיטלית והמתכננים להיכנס לעולם eCommerce
  • מנהלי ecommerce בארגונים הפועלים בארץ ובחו”ל
  • מנכ”לים ומנהלי חברות המעוניינים להיכנס לעולם האיקומרס, B2B או 2BC

מידע כללי

  • היקף הקורס: 45 שעות אקדמיות
  • שעות הלימוד: קורס ערב ממוקד, חודשיים, 9 מפגשים חד שבועיים בין השעות 16:30-21:30
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם Digitalent (בכפוף לתנאי מעבר)
  • מיקום: רחוב הלח”י, בסמוך לקניון איילון ברמת גן, תחנת רכבת במרחק הליכה, שפע של חניה למגיעים באמצעות רכב
  • תנאי קבלה: רקע והיכרות מעמיקה עם עולם השיווק והמכירות, פגישה לבחינת התאמה לקורס עם מנהלת בית-הספר או מנהלת השיווק

קהילת בוגרים ומרכז קריירה

  • חיפוש ומציאת עבודה- ביחד: כבר במהלך הקורס התלמידים יהנו מהיכרות עם מנהלת קהילת בוגרים ומרכז הקריירה, אשר תלווה אותם בתהליך חיפוש העבודה ותאפשר להם את החיבורים למעסיקים, תחשוף עבורם את מגוון המשרות הפתוחות, ותהווה מקום להתייעצויות בתקופת חיפוש העבודה.
  • בוגרי Digitalent יצטרפו בסיום הקורס לקהילת בוגרים גדולה, הכוללת מענה לשאלות מקצועיות בכל תחומי הדיגיטל, הצטרפות לפרויקט מנטורינג אישי, פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה, עדכון על משרות מובילות, הטבות ייחודיות לבוגרים ועוד.
  • בית הספר עובד בשיתוף פעולה עם כ-250 חברות מובילות בשוק העבודה, המקבלות באופן תדיר מידע אישי על בוגרינו, ומגייסות את המתאימים בהתאם לצורך.
  • בוגרינו נהנים מ-Networking עם מובילי התעשייה הכולל בתוכו את 170 המרצים הבכירים של בית הספר המגיעים מ-150 החברות המובילות בתעשייה ופותחים דלתות עבור בוגרי בית הספר ומועמדים חיצוניים הנמצאים כבעלי כישורים מתאימים בפרסום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות.

המאמרים שיעניינו אותך

eCommerce בישראל – ללמוד מהשוק הבינלאומי >>

3 חברות שעושות עבודת eCommerce מעולה >>

אופיר כהן

אופיר כהן

McCANN

יעל פירסט

יעל פירסט

שופרסל

ליהי לוטן

ליהי לוטן

מומחית eCommerce UX

דנה בקר

דנה בקר

Diplomat

נטלי רוקח

נטלי רוקח

טמפו

דן ויינשטיין

דן ויינשטיין

טמפו

יניב בהט

יניב בהט

UX & CRO עם דגש על eCommerce

כיתות הלימוד

שינוי גודל גופנים