Digitalent Courses

150 מומחי שיווק, דיגיטל וחדשנות ייקחו אותך לחזית המהפכה הדיגיטלית

הקורסים שלנו

16:30-21:30|28 מפגשים|135 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE
16:30-21:30
28 מפגשים
135 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE

בסיום הקורס תדעו לנהל תוכן דיגיטלי החל משלב בניית אסטרטגיה, דרך יצירת התוכן והתאמתו לפורמטים השונים, ועד לשימוש בכלים טכנולוגיים לניהול, הפצה, מדידה, בקרה וניתוח של ביצועי התוכן.

למידע נוסף
16:30-21:30|26 מפגשים|140 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE
16:30-21:30
26 מפגשים
140 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE

בסיום הקורס תדעו להקים ולנהל קמפיינים בכל הפלטפורמות הנלמדות ברמת ה- Hands-on, לנהל תקציבים, להוביל מהלכים ולהשיג תוצאות יותר טובות מספקי המדיה הדיגיטלית שלכם

למידע נוסף
16:30-21:30|9 מפגשים|45 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE
16:30-21:30
9 מפגשים
45 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE

בסיום הקורס תדעו לתכנן את תמהיל המדיה הדיגיטלית במגוון ערוצים, להכיר מגוון כלים ופלטפורמות לניהול תקציבי שיווק ולבנות תכנית עבודה סדורה לערוצים דיגיטליים

למידע נוסף
16:30-21:30|20 מפגשים|100 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE
16:30-21:30
20 מפגשים
100 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE

בסיום הקורס תדעו לנהל תהליכי שיווק בחברות הייטק גלובליות, לנהל משפך שיווקי ומסעות לקוח. בקורס תלמדו על ההבדלים בין שיווק B2C ו-B2B. הקורס כולל הדרכה מעשית על HubSpot CRM וכלי אוטומציה שיווקית.

למידע נוסף
16:30-21:30|55 מפגשים|340 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE
16:30-21:30
55 מפגשים
340 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE

בסיום הקורס תכירו ברמה מעמיקה את כל הכלים הפרקטיים של עבודות השיווק היומיומיות, החל מיצירת ביקושים למותג: בניית אסטרטגיית תוכן ונקודות השקה עם קהל היעד, סוגי התוכן הקיימים ודרכי הפצתן באמצעות הרשתות החברתיות וכלה בקצירת הביקושים וניהול קמפיינים בדיגיטל, וניתוח נתונים

למידע נוסף
16:30-21:30|23 מפגשים|140 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE
16:30-21:30
23 מפגשים
140 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE

בסיום הקורס תדעו להקים, למדוד ולנהל אתר eCommerce לעסק או לארגון שלכם

למידע נוסף
16:30-21:30|9 מפגשים|45 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE
16:30-21:30
9 מפגשים
45 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE

בסיום הקורס תדעו לשפר את הביצועים בפעילות האונליין במטרה להגביר את המכירות מאתר האיקומרס שלכם

למידע נוסף
16:30-21:30|13 מפגשים|65 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE
16:30-21:30
13 מפגשים
65 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE

בסיום הקורס תדעו למדוד ולבקר את הפעילות הדיגיטלית שלכם, לנתח דוחות ולהסיק תובנות במטרה להגביר תנועה לאתר החברה ולשפר את יחסי ההמרה שלו

למידע נוסף
16:30-21:30|9 מפגשים|45 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE
16:30-21:30
9 מפגשים
45 שעות
לימודים בקמפוס או ב-LIVE

בסיום הקורס תדעו להוביל פרויקט Data Marketing בארגון, לאפיין פרסונות ומסעות לקוח אסטרטגיים ולבנות תכנית עסקית שתגרום ללקוחות להישאר נאמנים למותג

למידע נוסף