קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC

16:30-21:30 | 20 מפגשים | 110 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי בקידום אתרים ממומן (PPC/SEM) וניהול קמפיינים בדיגיטל בפלטפורמות: Google Adwords, Facebook Ads, Outbrain, Taboola, Youtube, Artimedia כולל הגשה לבחינת ההסמכה של Google AdWords ולמידה של מערכת ה- Google Analytics ו-Google Data Studio. פותח בשיתוף עם החברות המעסיקות המובילות בישראל ועומד בדרישותיהם.

קורס ניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים ובמדיה החברתית

16:30-21:30 | 14 מפגשים | 100 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי להכשרת מנהלי תוכן בערוצים הדיגיטליים: הכולל בניית אסטרטגיית תוכן למותג, סטוריטלינג, יצירת תוכן מותגי, שיווק במדיות החברתיות: Facebook, Instagram, Linkedin, ניהול תוכן באתר, הקמה וניהול קהילות במדיה חברתית, שיווק באמצעות משפיענים, Email Marketing, מערכות Outbrain, Taboola, Playbuzz, ומדידת תוכן במערכת Google Analytics.

קורס אסטרטגיה דיגיטלית למנהלים

15:00-19:30 | 6 מפגשים | 30 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

הכשרה ייעודית למנהלים המקנה הבנה ניהולית רוחבית על עולם הדיגיטל, במטרה להעניק את הידע הדרוש לבניית תכנית עבודה סדורה ויעילה לשיווק בערוצים דיגיטליים. הקורס כולל פרקטיקה ניהולית לבניית אסטרטגיית מדיה בדיגיטל, סקירת כלים ופלטפורמות לשיווק דיגיטלי, ניהול תוכן ונכסים דיגיטליים של מותג, מדידה ובקרה של מהלכי דיגיטל, ניהול של פרויקטי דיגיטל חוצי ארגון (eCommerce, Data marketing), ניהול ספקים ומדידת אפקטיביות.

קורס מנהלי אנליזה דיגיטלית

16:30-21:30 | 10 מפגשים | 50 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי להכשרת מנהלי אנליזה דיגיטלית (אנליסטים דיגיטליים) ב-Google Analytics וכלי מדידה ובקרה נוספים. הקורס כולל הגשה לבחינת הסמכה של Google Analytics ולמידה HANDS-ON על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Facebook Analytics, Google Data Studio וסדנת Excel למתקדמים.

קורס ניהול חווית לקוח – Data Driven CX

16:30-21:30 | 9 מפגשים | 45 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי לניהול חווית לקוח מבוססת דאטה, המיועד למנהלים המעוניינים לפתח מגוון מיומנויות הכוללות: הבנת אסטרטגיית חווית לקוח, מודלים רלוונטיים, תכנית עסקית וכלי טכנולוגיים, מדידה, הטמעה ושיטות עבודה בתחום. בקורס נלמד על חוויית לקוח ככלי לשינוי עסקי, חשיבות ה-Engagement model, יצירה ומדידה של מסע לקוחות, יצירת תרבות ארגונית ממוקדת לקוח ועוד. הגישה בקורס היא גישה מעשית בניהול חוויית הלקוח בכדי למדוד ולשפר את נאמנות הלקוחות, המדמה התנעת תהליכים בתחום חווית לקוח בארגון.

קורס eCommerce למנהלים – אסטרטגיית סחר בעידן דיגיטלי

16:30-21:30 | 9 מפגשים | 45 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי להכשרת מנהלי פרויקטים בכירים בתחום eCommerce באגפי שיווק ומובילי אסטרטגיית
מסחר חדשנית בארגון הכולל: בניית אסטרטגיה ומודל עסקי, טכניקות מתקדמות להקמת פעילות מסחרית
online, בניית קטלוג מוצרים וניהול מדף דיגיטלי, UX / UI ופרסונליזציה במכירה, הבאת טראפיק לדוגמת
SEO/RTB / PPC, ניתוח המרות ו-Analytics, נאמנות לקוח, ניהול Last mile ויציאה לשוק בינלאומי.

קורס Sourcing Experts בתכנית טאלנט דיגיטלי

16:30-21:30 | 16 מפגשים | 100 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי המקנה כלים לאיתור מועמדים פסיביים ואקטיביים ברשתות החברתיות, לשימוש בכלי סורסינג מתקדמים, הכרת מונחים ושפות תכנות מתחום ההייטק, ניהול ופיתוח מקורות גיוס חדשים ומגוונים, בניית קמפיין מיתוג מעסיק ועוד. הקורס פותח במסגרת תכנית “טאלנט דיגיטלי” הפועלת להכשרת אולוסיות מגוונות למקצועות הדיגיטל והייטק, ולשילובם בתעשייה.

שינוי גודל גופנים