קורס מנהלי קמפיינים בדיגיטל PPC

16:30-21:30 | 18 מפגשים | 110 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי בקידום אתרים ממומן (PPC/SEM) וניהול קמפיינים בדיגיטל בפלטפורמות: Google Adwords, Facebook Ads, Outbrain, Taboola, Youtube, Artimedia כולל הגשה לבחינת ההסמכה של Google AdWords ולמידה של מערכת ה- Google Analytics. פותח בשיתוף עם החברות המעסיקות המובילות בישראל ועומד בדרישותיהם.

קורס Data Driven Marketing

16:30-21:30 | 9 מפגשים | 45 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי ומתודולוגי, להכשרת מנהלי שיווק ודיגיטל לניהול מערכת יחסים עם הלקוחות באמצעות שימוש בדאטה וטכנולוגיה. הקורס מיועד למי שרוצה לפתח יכולות והבנה אסטרטגית על ניהול הדאטה של הארגון, להטמיע או לשפר עבודה ב- Marketing Automation ולייצר נאמנות לקוחות. בקורס נלמד על ניהול הדאטה ככלי לשינוי עסקי, נבין כיצד להתכונן לתהליך, לבנות את האסטרטגיה, להגדיר מדדים, להטמיע שיטות עבודה ולמדוד את ההצלחה. ההכשרה מבוססת על מודל יישומי וניסיונם של החברות המובילות במשק.

קורס אסטרטגיה דיגיטלית למנהלים

15:00-19:30 | 6 מפגשים | 30 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

הכשרה ייעודית למנהלים המקנה הבנה ניהולית רוחבית על עולם הדיגיטל, במטרה להעניק את הידע הדרוש לבניית תכנית עבודה סדורה ויעילה לשיווק בערוצים דיגיטליים. הקורס כולל פרקטיקה ניהולית לבניית אסטרטגיית מדיה בדיגיטל, סקירת כלים ופלטפורמות לשיווק דיגיטלי, ניהול תוכן ונכסים דיגיטליים של מותג, מדידה ובקרה של מהלכי דיגיטל, ניהול של פרויקטי דיגיטל חוצי ארגון (eCommerce, Data marketing), ניהול ספקים ומדידת אפקטיביות.

קורס מנהלי אנליזה דיגיטלית

16:30-21:30 | 10 מפגשים | 50 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי להכשרת מנהלי אנליזה דיגיטלית (אנליסטים דיגיטליים) ב-Google Analytics וכלי מדידה ובקרה נוספים. הקורס כולל הגשה לבחינת הסמכה של Google Analytics ולמידה HANDS-ON על מערכות האנליזה השונות: Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar, Google Data Studio וסדנת Excel למתקדמים.

קורס eCommerce למנהלים – אסטרטגיית סחר בעידן דיגיטלי

16:30-21:30 | 9 מפגשים | 45 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי להכשרת מנהלי פרויקטים בכירים בתחום eCommerce באגפי שיווק ומובילי אסטרטגיית
מסחר חדשנית בארגון הכולל: בניית אסטרטגיה ומודל עסקי, טכניקות מתקדמות להקמת פעילות מסחרית
online, בניית קטלוג מוצרים וניהול מדף דיגיטלי, UX / UI ופרסונליזציה במכירה, הבאת טראפיק לדוגמת
SEO/RTB / PPC, ניתוח המרות ו-Analytics, נאמנות לקוח, ניהול Last mile ויציאה לשוק בינלאומי.

קורס ניהול תוכן בערוצים הדיגיטליים ובמדיה החברתית

16:30-21:30 | 14 מפגשים | 100 שעות | רח’ הלח”י 31 (סמוך לקניון איילון)

קורס מעשי להכשרת מנהלי תוכן בערוצים הדיגיטליים: הכולל בניית אסטרטגיית תוכן למותג, סטוריטלינג, יצירת תוכן מותגי, שיווק במדיות החברתיות: Facebook, Instagram, Linkedin, ניהול תוכן באתר, הקמה וניהול קהילות במדיה חברתית, שיווק באמצעות משפיענים, Email Marketing, מערכות Outbrain, Taboola, Playbuzz, ומדידת תוכן במערכת Google Analytics.

שינוי גודל גופנים