מה עשתה הייניקן כשהבינה שהיא פשוט לא מכירה את הלקוחות שלה?

על ידי יול 18, 2019מאמרים מקצועייםאפס תגובות

אורי אינדורסקי, מנכ”ל ובעלים Hippocampus

– – – 

שנת 2018, הייניקן בארה”ב.
בארה”ב יצרניות הבירה אינן יכולות למכור ישירות לצרכן. הן מחויבות למכור דרך מפיצים, אשר מוכרים את הסחורה לריטיילרים אשר מוכרים לצרכן הקצה. הדבר מנע מהייניקן את האפשרות להכיר ולהבין את הצרכנים שלהם בארה”ב, לפנות אליהם בצורה אפקטיבית. בתחילה ניסתה הייניקן לחבור למפיצים ולקבל Data מתאימה, אך המהלך נכשל בעיקר מחוסר רצון לשיתוף פעולה מצד המפיצים.

במהלך מבריק הקימו היינקן אתר Ecomm אשר מכר את הסחורה באמצעות האתר, אך בפועל המפיצים היו אלה שמבצעים את המשלוח. בדרך זאת הייניקן לא הרוויחה שקל יותר, אבל הרוויחה דבר חשוב יותר (או לפחות בעל ערך גדול יותר – Data מזוהה של הלקוחות). הם חיברו את אתר ה-Ecomm למערכת CDP והתחילו לפלח את הקהלים בצורה מדויקת. התוצאה – 300% יותר אפקטיביות בקמפיינים שלהם ברשתות החברתיות!

רוצים לדעת עוד פרטים?

הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועץ/ת י/תחזור אליכם

מאשר/ת קבלת עדכונים מ Digitalent

מה זה CDP?
CDP הינה מערכת אשר מאגדת מידע מכל המקורות הנגישים לארגון: בין אם Online – נכסים דיגיטליים, מערכות CRM או DMP, רשתות חברתיות וכו’, ובין אם Offline – קופות פיזיות ו-POS. כלומר, המערכת שואבת את המידע מכל נקודות הממשק של העסק עם הלקוח ומסוגלת להפוך Data אנונימית למזוהה. בנוסף, המערכת מאפשרת למרקטר לפלח את המידע לפי צרכיו ולהפעיל קמפיינים חכמים וממוקדים יותר. הדבר החשוב ביותר מבחינתנו (המשווקים) הוא ש-CDP  הינה מערכת מכוונת שיווק בלבד, ומאפשרת למקרטר מבט 360 מלא על הלקוח, על כל נקודות הממשק שלו עם הארגון.

לפני שרצים – האם CDP מתאים לארגון שלכם? שתי שאלות עיקריות:

  1. האם ה-data שלכם נגישה?
  2. האם מחלקות ה-IT, שיווק, מכירות יודעות לעבוד יחד?

אם התשובה היא כן – אתם שם. אם התשובה היא לא – תעשו הכל כדי שהתשובה תהיה כן!

הטור מבוסס על הרצאתו של אורי אינדורסקי, מנכ”ל ובעלים Hippocampus, במסגרת מפגשי Digital Speedevent ללקוחות BO – Business Online ו-Digitalent

שינוי גודל גופנים