נלמד להגדיר מה חשוב למדוד בים הנתונים שמסביב, איך לנתח דאטה ולהפיק תובנות שיביאו אותנו למטרות ול- KPI’s. נעסוק בהחלטות מבוססות נתונים שישפרו את הביצועים שלנו ושל הצוות שבאחריותנו
נעסוק בשיטות ליצירת אסטרטגית מדיה, בהצבת יעדים לקמפיין, במדידת ביצועים ובשיפור אפקטיביות. נלמד פרקטיקות ניהוליות לעבודה עם פרסום פרוגרמטי, לבחינת תמהיל מדיה ולניהול ולבקרת תקציבים
נלמד כיצד לחבר את הדיגיטל ליעדים העסקיים, לנהל אסטרטגיה דיגיטלית ותוכנית עבודה שנתית, לפתח שרירי 'חשיבה ביקורתית דיגיטלית‘, לחדד את האינפוט הניהולי מול צוותי הדיגיטל
אנחנו מזמינים אותך לסדנה ממוקדת ויעילה בת 3 מפגשים שבהם גם תקבלי כלים פרקטיים וגם תקבלי השראה מסיפורי ההצלחה של החברות הגדולות בעולם L'Oreal, Coca-Cola, Adidas, Netflix ו- Starbucks.
* למען הסר ספק נבהיר כי גברים מוזמנים בהחלט להשתתף בסדנה
בית הספר Digitalent מציע קורסים מותאמים אישית לצרכי ומטרות הארגון. הקורסים במסלול מעניקים פרקטיקה מעשית, מרכזים את כל החידושים בתחום הנלמד ומאפשרים למידת עמיתים אפקטיבית באמצעות סדנאות מעשיות בכל מפגש.
הזינו את הפרטים הבאים: