נעסוק בניהול מותגים ובתקשורת עם לקוחות במרחב הסושיאל הרב ערוצי. נלמד לצאת מהיעדים העסקיים ולתפור אסטרטגית תוכן שתשיג בולטות ותוצאות במרחב הקאוטי, המתעדכן והמשתנה של המדיה החברתית
נלמד להגדיר מה חשוב למדוד בים הנתונים שמסביב, איך לנתח דאטה ולהפיק תובנות שיביאו אותנו למטרות ול- KPI’s. נעסוק בהחלטות מבוססות נתונים שישפרו את הביצועים שלנו ושל הצוות שבאחריותנו
נעסוק בשיטות ליצירת אסטרטגית מדיה, בהצבת יעדים לקמפיין, במדידת ביצועים ובשיפור אפקטיביות. נלמד פרקטיקות ניהוליות לעבודה עם פרסום פרוגרמטי, לבחינת תמהיל מדיה ולניהול ולבקרת תקציבים
הזינו את הפרטים הבאים: