כל מה שצריך לדעת על PPC

אם אי פעם התעניינתם בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, אנחנו מתארים לעצמנו שלא אחת נתקלתם בראשי התיבות ppc – ואולי לא תמיד הבנתם מה עומד מאחורי האותיות. אז ככה: המשמעות היא pay per click, כלומר תשלום לפי הקלקה, מה שהופך את מנהלי ה-ppc לאחראים על הפעילות השיווקית וניהול הקמפיינים של עסק, מותג או חברה, בפלטפורמות הדיגיטליות שעומדות לרשותו (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו׳).
מנהלי קמפיינים בונים אסטרטגיה דיגיטלית ללקוח ואחראים על העלאת הקמפיינים לרשתות, עושים עליהם בקרה, מנתחים את הנתונים, מסיקים מהם מסקנות ומבצעים שינויים בהתאם. בשורה התחתונה – מנהלי השיווק אוהבים אותם במיוחד, כי הם אלה שגורמים לקמפיין לעבוד בשטח ולהביא להם את התוצאות הרצויות, באופן יעיל, חכם ומשתלם, בעזרת הכלים הרבים והמגוונים שהאינטרנט מספק להם.

אם עד כה התפקיד נשמע לכם מעניין, תופתעו לדעת שכדי להתקבל אליו לא חייבים תואר בתקשורת, וקורס שיווק דיגיטלי בהחלט מספיק. את צעדיכם הראשונים בתחום תוכלו לעשות בסוכנויות דיגיטל וחברות פרסום, ואפילו בחברות שעושות את הפרסום שלהן ״בתוך הבית״, כלומר אצלן במשרדים. ואם חושבים רגע רחוק יותר, בהמשך דרככם תוכלו להתקדם לתפקידי מנהלי צוות, סמנכ״לי או מנהלי שיווק ואף לצאת לדרך עצמאית.
דבר נוסף שמנהלי קמפיינים חייבים להכיר (ואם לא לאהוב אז לפחות להסתדר) – אלה מערכות הפרסום השונות. גוגל אנליטיקס, גוגל adwords, טאבולה ואאוטבריין הן המערכות שמניעות את עולם הפרסום הדיגיטלי היום והן אלה שילוו אתכם בעבודה היומיומית כמנהלי קמפיינים. אל דאגה, עם קורס השיווק הדיגיטלי הנכון, אתם לגמרי בדרך לשליטה מלאה בהן.

דיברנו על מה חייבים שיהיה, ועכשיו – בואו נדבר על מה שלגמרי רצוי שיהיה, כדי שתהפכו למצוינים בתחום. גישה אנליטית, אהבה למספרים וגרפים, יצירתיות במציאת פתרונות ופתרון בעיות הם היתרונות הבולטים שייקחו אתכם קדימה בתחום הפופולרי הזה.

נמשיך לעוד יתרון בולט של מקצוע ניהול הקמפיינים – המשכורת. בניגוד למשכורות של תקציבאים במשרדי פרסום, לדוגמה, מנהלי קמפיינים מתחילים את הקריירה משכר גבוה יחסית שיכול להגיע לכ-8,500 ש״ח בחודש בשנה הראשונה. לאחר 3 שנים ישנה קפיצה לכ-11,240 ש״ח ואחרי 5-6 כבר אפשר להגיע ל-14,000 ש״ח ומעלה.

אבל רגע, עם כל כך הרבה יתרונות, איך זה שלא כולם עובדים כמנהלי ppc?! אז זהו, שיש גם אתגרים בדרך. עבודה סביב השעון, התמודדות עם מטלות רבות ולא מעט בל״תמים – עולם הדיגיטל גדל ומתפתח מדי יום ודורש מאיתנו לעשות התאמות יומיומית אליו. לחשוב מחוץ לקופסה, להכיר כלים חדשים, להתקדם במחשבה. אם לא תספקו תוצאות מהירות ויעילות, פשוט תמצאו את עצמכם מחפשים עבודה שוב ושוב.

אז אם יש בכם עניין ותשוקה לעולם הדיגיטל ואתם מוכנים לגדול, לזרום ולהשתנות איתו, אם אתם רואים את עצמכם מנהלים קמפיינים מצליחים ורווחיים, והמילים גוגל אדוורדס ואנליטיקס לא מפחידות אתכם – יכול להיות שעולם ה-ppc הוא בדיוק בשבילכם.

שתפו את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

הגיבו

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כך תדעו אם ניהול תוכן ומדיה חברתית זה בדיוק בשבילכם

בעולם של היום, צריך לחיות מתחת לסלע כדי לא לדעת או להבין מה היא מדיה חברתית. היא בכל מקום ובעוצמות גבוהות מאי פעם. לנושאת הדגל, פייסבוק, הצטרפו עוד ערוצים שכל …

חמש דרכים להמציא את עצמכם מחדש בשוק העבודה

 במקרה של חוסר ודאות אנחנו נוטים להתנהג בצורה שמרנית – וקשה לנו להתחיל בדרך חדשה. למרות זאת, ניתן לאזן בין הצורך לשרוד לבין הצורך להגשים חלום. אירועים לא צפויים נוטים …

הסעיף האחרון בכל מודעת דרושים הוא זה שמעכב אתכם בקריירה

בטור זה אני רוצה לעסוק בסעיף האחרון בכל מודעת דרושים. סעיף שעל פניו מקבל פחות מקום ומופיע תמיד אחרון, אחרי רשימה מאוד מפורטת של מיומנויות מקצועיות, דרישות וניסיון. אבל, הסעיף …

קריירה בדיגיטל אחרי תואר ראשון

סיימתם תואר ראשון, חשבתם שקיבלתם כלים שיאפשרו לכם לעלות על הנתיב המהיר של קריירה מצליחה, התחלתם לחפש עבודה ואז הבנתם שאתם עומדים בפני שוקת שבורה. המעסיקים לא מחכים לכם. אין …

נגישות

אנחנו כאן לתת לך את כל הכלים להצליח בתחום!

כמה פרטים ואנחנו איתך.