1. האם הספק עבד על מותגים בקטגוריה שלך? ניסיון של ספק בעולמות התוכן שלך יקל את הלמידה והכניסה שלו לעבודה השוטפת על המותג שלך, ויאפשר לך לקבל ממנו בנצ’מרק בתחום.
2. מי נותן למי הרשאות? שני עקרונות שצריכים להנחות אותך בבחירת ספק הם שקיפות וגמישות. חשבונות פרסום שמוחזקים “בידיים שלך” יאפשרו לך “לנדוד” בין ספקים בקלות במקרה של אי שביעות רצון ומבלי לאבד את כל העבודה שנעשתה. ספק המאפשר לך לפתוח באופן עצמאי את החשבונות ולהעניק לו הרשאות לעבודה הוא ספק שאינו חושש למעמדו וסביר להניח שיעשה עבודה טובה יותר.
3. האם יש לספק תכנית יעדים ושיפור יעדים? בעבודה נכונה גם הספק וגם אתם צריכים לשאוף לשיפור תוצאות מתמיד.
4. האם הספק מבין שיווק? צריכים לזכור שמערכות פרסומיות טכנולוגיות הן בסופו של דבר מערכות טכנולוגיות שצריך לנסוך בהן את השכל השיווקי.
5. האם הלקוחות מרוצים? והפעם לשם שינוי הכוונה לא ללקוחות שלכם. קבלו המלצות מלקוחות שהולכים דרך ארוכה עם הספק והתרשמו ממידת המקצועיות אך גם מרמת השירות והזמינות. והכי חשוב – דעו והכירו את המערכות עליהן עובד הספק לפחות כמוהו – דיאלוג מקצועי בין ספק ללקוח הוא המפתח לתוצאות מצויינות!