״דרושים לאיקומרס״, ״דרושים לניהול אתר איקומרס״, איפה שלא תסתכלו תראו עשרות משרות פתוחות לתחום האיקומרס. בין אם חברות ריטייל קטנות או יצרניות הענק בישראל, וכן גם בהייטק. כולם מפתחים דרכים שיאפשרו להם ליצור קשר ישיר עם הצרכן והדרישה לאנשים איכותיים שמבינים במסחר, בדיגיטל ובשיווק עולה מיום ליום.
ביקשנו מסהר שני סולומון, מנהלת אתר האיקומרס של רשת B.unique ומרצה בקורס מנהלי eCommerce ב- Digitalent, תשובות לשאלות השונות והאם זה תפקיד שמתאים לכל אחד?
אז מה זה אומר להיות מנהל אתר איקומרס?
1. אתם לא מפחדים ממערכות טכניות. אתם תחפרו לעומק בכל מערכת שתקבלו, תלמדו אותה ובעיקר תחשבו איך להוציא ממנה את המיטב, כך שתתאים לצרכים שלכם. ובכלל, אתם כאלו שתחפשו כל הזמן איך להשתמש בעוד פיצ'רים שהמערכת מאפשרת ואפילו להמציא אפשרויות חדשות שיכולות להקפיץ את האתר שלכם בזכות זה.
2. אתם לא מפחדים ממספרים. בשבילכם נתונים זה כמו סיפור שרק מחכה שיספרו אותו. נתונים הם הבסיס לכל החלטה שאתם מקבלים, ותמיד תעדיפו קודם כל לשאול שאלות, להוציא נתונים, לבדוק את התשובות ורק לאחר מכן לקבל כל החלטה שהיא.
3. אתם אוהבים חדשנות, ולא מפחדים לבדוק אפשרויות חדשות, לחקור אצל המתחרים, לשמוע רעיונות, לקבל הצעות, ולחשוב תמיד איך אפשר לשפר ולעשות חוויה קלה, נגישה ואחרת עבור הלקוחות שלכם.
4. אתם אוהבים אנשים. כן כן, אנשים. כי למרות שהיומיום שלכם הוא בעיקר מול מערכות טכניות- בסוף, הסיפור הוא מה מניע אנשים לקנות. מי הלקוחות שלכם, מה הם מחפשים, מה מרגיע אותם בתהליך הרכישה ומה יכול לחזק להם את הביטחון בקניה. וכמובן מה אתם כמנהלי האתר יכולים לעשות כדי להקל על הגולשים שלכם בתהליך הרכישה.
5. אתם אוהבים אתגרים. פשוט ככה. אתם יצירתיים, מאמינים שלכל אתגר יש מספר פתרונות ואוהבים לחפש את זה שהכי נכון עבורכם. אתם לא מפחדים מהם, אלא מבינים שהם אלו שיעזרו לכם לפתח אסטרטגיית דיגיטל מנצחת לגדול ולהתפתח.
6. וכמובן – אתם אוהבים לקנות אונליין. כי.. טוב זה ברור לא? 🙂
אז עכשיו כשאתם מכירים קצת יותר טוב את התפקיד, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולחקור את העולם המופלא והאינסופי של ה-eCommerce.