כך תדעו אם ניהול תוכן ומדיה חברתית זה בדיוק בשבילכם

בעולם של היום, צריך לחיות מתחת לסלע כדי לא לדעת או להבין מה היא מדיה חברתית. היא בכל מקום ובעוצמות גבוהות מאי פעם. לנושאת הדגל, פייסבוק, הצטרפו עוד ערוצים שכל מטרתם היא תקשורת מיידית בין אנשים (או בין עסקים לאנשים): מלינקדאין ועד אינסטגרם וטיקטוק. תחשבו כמה פעמים נחשפתם למוצר חדש דרך משפיען, או שנזכרתם שמותג כלשהו קיים רק בזכות פוסט מגניב שלו בפייסבוק. הנוכחות של מותג ברשתות החברתיות הן תעודת הזהות שלו, הכלי שלו והחשיפה שלו לעולם באופן, הכי מיידי, ולעיתים גם הכי יעיל. לכן מנהלי מדיה חברתית הם כבר מזמן לא "בונוס" לעסק או מותג – הם חובה של ממש.
אנחנו לא מדברים על מנהלי PPC, שמעלים את הקמפיינים לפלטפורמות השונות ומקדמים אותו, וגם לא על קופירייטרים מסורתיים, שמלווים את המותג באסטרטגיית האופליין שלו (טלויזיה, רדיו, שלטי חוצות). מנהלי מדיה חברתית עושים, במילים פשוטות, ניהול תוכן באינטרנט. הם עוסקים בניהול תוכן דיגיטלי למותג והם האנשים שחושבים, יוצרים ומתכננים את האסטרטגיה של המותג ברשת, ובעצם מייצרים שיווק באמצעות תוכן רלוונטי. בין מדובר בליצור ולהעלות פוסטים/סטוריז/טיקטוקים מקוריים ומעניינים שיצרו שיח עם הלקוח, או להעלות את מספר העוקבים בערוצים השונים, לעבוד מול משפיעני רשת ובלוגרים, לענות על פניות לקוחות ובגדול, או בקיצור לייצר נוכחות חיובית ונרחבת ברשת – שת"פים, פעילות בקהילות, קבוצות ועוד.
אז מה כדאי שיהיה כשבוחרים בניהול מדיה דיגיטלית כמקצוע? תואר אקדמי הוא ממש לא חובה, אבל תעודה מקורס מנהלי מדיה חברתית או קופירייטינג יכולה לעזור מאוד. חשיבה יצירתית, יכולת ביטוי גבוהה בכתב, הבנה של טרנדים ותשוקה אמיתית לעולמות הדיגיטל, יכולים להפוך אתכם ממנהלי מדיה חברתית ממוצעים, למעולים.
אם עד כה הכל נשמע טוב, אפשר להתקדם לדיבורים על השכר: בשנה הראשונה מנהלי מדיה חברתית ירוויחו כ-7,320 ₪ בממוצע. בין שנתיים ל-4 שנים במקצוע, ישתכרו בכ-8,870 ₪ בחודש ובין 5-8 שנות וותק יקבלו כ-11,700 ₪. מי שנמצא בתחום 9 שנים ויותר, ירוויחו בממוצע כ-12,000 ₪. ואם תהיתם מאילו מקומות עבודה תוכלו לקבל את הסכומים האלה, מנהלי מדיה חברתית יכולים להשתלב בסוכנויות דיגיטל, מחלקות שיווק בהייטק ואפילו בחברות ובמותגים עצמם, שעושים את הפרסום שלהם אין-האוס.
מקצוע מבוקש, הייטק, יצירתיות, אבל רגע, איפה הקאץ'? עבודה סביב השעון, התמודדות עם מטלות רבות ופתרון בעיות: מסלול הקריירה של רבים מהעוסקים בשיווק די דומה, במיוחד השיווק הדיגיטלי. התחום שגדל ומתפתח מדי יום, בקצב מסחרר, דורש מאיתנו לעשות התאמות יומיומיות – מה שמביא אותנו למקומות עבודה שדורשים מאיתנו תוצאות מהירות ויעילות, ואם לא נעמוד בהן – פשוט נמצא את עצמנו מחפשים מקומות עבודה שוב ושוב.
אם יש לכם את המהירות והיצירתיות הדרושות למנהלי מדיה חברתית ואם כל מה שתיארנו למעלה נשמע לכם מאתגר אך לא בלתי אפשרי, יכול להיות שניהול מדיה חברתית הוא בדיוק המקצוע בשבילכם.

שתפו את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

הגיבו

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

כל מה שצריך לדעת על PPC

אם אי פעם התעניינתם בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, אנחנו מתארים לעצמנו שלא אחת נתקלתם בראשי התיבות ppc – ואולי לא תמיד הבנתם מה עומד מאחורי האותיות. אז ככה: המשמעות היא …

חמש דרכים להמציא את עצמכם מחדש בשוק העבודה

 במקרה של חוסר ודאות אנחנו נוטים להתנהג בצורה שמרנית – וקשה לנו להתחיל בדרך חדשה. למרות זאת, ניתן לאזן בין הצורך לשרוד לבין הצורך להגשים חלום. אירועים לא צפויים נוטים …

הסעיף האחרון בכל מודעת דרושים הוא זה שמעכב אתכם בקריירה

בטור זה אני רוצה לעסוק בסעיף האחרון בכל מודעת דרושים. סעיף שעל פניו מקבל פחות מקום ומופיע תמיד אחרון, אחרי רשימה מאוד מפורטת של מיומנויות מקצועיות, דרישות וניסיון. אבל, הסעיף …

קריירה בדיגיטל אחרי תואר ראשון

סיימתם תואר ראשון, חשבתם שקיבלתם כלים שיאפשרו לכם לעלות על הנתיב המהיר של קריירה מצליחה, התחלתם לחפש עבודה ואז הבנתם שאתם עומדים בפני שוקת שבורה. המעסיקים לא מחכים לכם. אין …

נגישות

אנחנו כאן לתת לך את כל הכלים להצליח בתחום!

כמה פרטים ואנחנו איתך.