קריירה

8 שאלות נפוצות על קריירה בשיווק דיגיטלי

מאשה דשקוב – מייסדת ומנכ"ל Digitalent - - - השינויים התכופים בעולם התעסוקה מביאים איתם המון התלבטויות, בעיקר של הדור הצעיר, לגבי עתידם בשוק העבודה. מקצועות עוברים דיגיטליזציה ומאלצים אותנו להשתנות בהתאם. אז איך זה לעבוד בשיווק דיגיטלי, מהם המקצועות המבוקשים, והאם תואר...

קראו עוד

6 התמחויות חשובות שמגייסים מחפשים במנהלי השיווק של היום

עידית כהן ברגר - מנהלת שיווק, פרסום וערוצים דיגיטליים, סלקום- - - בואו נודה באמת – המהפכה הדיגיטלית אמנם הפכה את חיינו לקלים יותר, אבל שיבשה תפקידים ותעשיות שלמות. לא מפליא לגלות שהראשונים והאחרונים לחוות את השינוי אלו תמיד יהיו מנהלי השיווק, שמרגישים שהכיסא הבא שהם...

קראו עוד

אנליסט דיגיטל – תפקיד בצמיחה אדירה

מבלי ששמנו לב, לצד תפקידים נחשקים ומוכרים בעולם הדיגיטל, הלך וצמח לו תפקיד נוסף: אנליסט דיגיטלי (Analyst Digital). ייתכן וגם אתם נחשפתם למודעות הדרושים הרבות בתחום, במיוחד בקרב משרדי פרסום, חברות מדיה וארגונים גדולים. אז למה התפקיד כל כך מבוקש, למי הוא מתאים וכמה אפשר...

קראו עוד

איך הגעתי להיות מומחית אינסטגרם לעסקים

מסלול הקריירה של מומחית אינסטגרם לעסקים, אירה חרקובסקי-דותן, הצליח להפתיע אפילו אותה. במשך 10 שנים עבדה כמהנדסת בבנק בעבודה אפורה ושגרתית, עד שהחליטה יום אחד לחשב מסלול מחדש. כשהיינו קטנים, תמיד נשאלנו מה נרצה לעשות כשנהיה גדולים. מהר מאוד למדנו שיש מסלול אחד קבוע...

קראו עוד

מאחורי הקלעים של מרכז הקריירה Digitalent HR

למצוא עבודה זה עניין לא פשוט. בטח כשמדובר בתעשיית הדיגיטל – תעשייה שמשתנה כל יום ומצריכה ממועמדים להקפיד לשמור על הידע שלהם בתחום ולהתעדכן בדברים חדשים. מה התהליך שמועמד עובר במרכז הקריירה של Digitalent, ומה חשוב לעשות כדי להצליח בתהליך הזה?---בכל תהליך השמה יש תמיד 3...

קראו עוד

קריירה בדיגיטל | 5 כישורים שמעסיקים יחפשו אצלכם

הביקוש למשרות בתחום השיווק הדיגיטלי ממשיך לגדול במהירות שיא, והחיפוש אחר טאלנטים איכותיים עדיין מעסיק לא מעט מגייסים בעולמות הדיגיטל.אז איך תוכלו לבדל את עצמכם בין כל המועמדים? על מה מעסיקים הכי מסתכלים? גייסנו את מרכז הקריירה של בית הספר כדי לענות על השאלה - אילו 5...

קראו עוד

טיפים למנהלי שיווק- איך להישאר רלבנטיים בעולמות השיווק

  מסלול הקריירה של רבים מקרב אנשי השיווק דומה. שגרת היום יום גם היא בעלת מאפיינים דומים. את זה למדתי לדעת לאחר למעלה מ-7 שנים בהן אני עוסקת בתחום השיווק והפרסום ובעיקר בתחום הדיגיטל ומתוך מאות פגישות שאני מקיימת עם אנשי השיווק בארץ במהלך החודשים האחרונים. חלק...

קראו עוד

אנשי תוכן- Wake Up!

קרן מוססקו קריאל | דיגיטלנט כבר קראתם את סקר השכר של תעשיה.קום? כאנשי תוכן, הנתונים בטח לא מחדשים לכם הרבה, ועדיין, לראותם שחור על גבי פיקסל לא עושה נעים בעין, אם אתם נמנים על 25% מכותבי התוכן שמשתכרים פחות מ-5000 ₪ בחודש. אם אתם פרילאנסרים, סיכוי טוב שאתם חלק מ-85...

קראו עוד

60 שניות על התחלת קריירה בתעשיית הדיגיטל

המקצועות והתחומים הקיימים בתעשיית השיווק ובפרט בעולמות הדיגיטל הן אינסופיים ולעיתים גם מאוד מבלבלים. מה עושה מי שאחראי על רשתות חברתיות? והאם הוא צריך לדעת גוגל אדוורדס? ומה השכר? אז אני רוצה לעשות קצת סדר בבלאגן ולהתמקד בשני תפקידים התחלתיים ומבוקשים מאוד בתעשייה-...

קראו עוד

קריירה בעולם הדיגיטל

מעוניינים לפתח קריירה דיגיטלית? לפני שמחליטים ללמוד את התחום, או לנסות להשתלב בו - חשוב להכיר קצת יותר את העולם הזה ומה שהוא מביא איתו. אז, מוכנים לצלול פנימה? רוצים לדעת עוד פרטים? הכניסו את הפרטים כאן בטופס ויועצת תחזור אליכם   איזה...

קראו עוד

קריירה בדיגיטל אחרי תואר ראשון

סיימתם תואר ראשון, חשבתם שקיבלתם כלים שיאפשרו לכם לעלות על הנתיב המהיר של קריירה מצליחה, התחלתם לחפש עבודה ואז הבנתם שאתם עומדים בפני שוקת שבורה. המעסיקים לא מחכים לכם. אין עבודה וגם כשיש השכר נמוך מאוד. עשרות אלפים כמוכם יוצאים לשוק התעסוקה מידיי שנה והתורים של...

קראו עוד

מה הקשר בין שיווק דיגיטלי ליחסי ציבור ?

נתח התקציב השיווקי המוקדש לרשתות חברתיות הולך וגדל ואיתו חברות יחסי הציבור המבינות את הפוטנציאל. אנשי יחסי הציבור, שהם במהותם אנשי תוכן, יכולים למצוא בה את הזירה הביתית שלהם, כל עוד ידעו כיצד להשתמש בהן בצורה שתוכל למנף את עבודתם ולהזניק את הקריירה שלהם.

קראו עוד

זהירות קריאייטיב דיגיטלי לפניך

המדיה החברתית ממשיכה לצבור תאוצה ולקבל יותר ויותר תקציבי פרסום. בהתאם לכך, אנשי הקריאייטיב ייאלצו להתאים את עצמם לשינויים והתמורות של הענף ולהיות בעלי הבנה עמוקה בהתנהגות הצרכן הדיגיטלי. עליהם לרכוש את הכלים שישמשו אותם ביצירת קמפיינים למדיה הדיגיטלית ויובילו לצמיחת הקריירה שלהם

קראו עוד
מאמרים מקצועיים

מיהו הגולש האיכותי, ולמה חשוב כל כך להגדיר אותו?

אריק ישראלוב, מנהל תוכן וקידום תוכן, בנק לאומי, בוגר Digitalent- - - אחד היתרונות של עולם השיווק הדיגיטלי הוא היכולת למדוד ביצועים מקצה לקצה. נכון, זה לא תמיד קל וחד משמעי, אבל רוב המותגים ואנשי השיווק היום מבינים את חשיבות העניין. אבל מה קורה כשיוצאים במהלך של...

קראו עוד

5 כללי אצבע על ה-GDPR שכדאי לכם לזכור

יורם ליכטנשטיין, עו"ד; מוסמך הגנת הפרטיות באירופה CIPP/E.תאריך פרסום: 30.5.2019- - - רגולציית הגנת הפרטיות באירופה (ה-GDPR) כבר אינה דבר מה סודי שאיש אינו יודע מה משמעותו. מדובר ברגולציה שנטחנה עד דק בתקופה האחרונה. לכן, היום לא אציג בפניכם עוד מאמר מייגע בנושא אלא...

קראו עוד

מה החידושים הצפויים לנו ב-WhatsApp – גרסת 2020?

אסף דותן, מייסד ומנכ"ל חברת הייעוץ BO – Business Online- - - פרסום ותוכן – הפרד ומשול?עד לפני כמה שנים ישבנו בסלון, וכשצפינו בטלוויזיה, היה קל לדעת מתי מופיעה "הפסקת פרסומות", ואפשר לגשת למטבח להוריד שוט של אספרסו עד גמר "דבר המפרסם". גם כשגלשנו בערוצים הדיגיטליים,...

קראו עוד

איסוף מידע דרך המסנג’ר של פייסבוק

יאן (יאנקו) קוטליארסקי - סמנכ"ל דיגיטל Atreo- - - איסוף לידים דרך פייסבוק התחלק במשך זמן רב בין שתי אפשרויות: להוציא משתמשים לדף נחיתה חיצוני של החברה או לעבוד עם הכלים ה"טבעיים" (native) של פייסבוק. אופציה נוספת שהתווספה בשנה האחרונה היא איסוף לידים באמצעות המסנג'ר...

קראו עוד

TECH FOR GOOD

ענבר דותן - יועצת ושותפה, BO - Business Online- - - נראה שהנעשה הרבה שימוש במונח "TECH FOR GOOD" בחודש האחרון. בתחילת החודש אמר פוני מא, יו"ר ומנכ"ל טנסנט, ש-"TECH FOR GOOD"  יהיה חלק מהחזון והמשימה של החברה של החברה.טנסנט היא החברה שמחזיקה בוויצ'אט, אפליקציית מסרים...

קראו עוד

Latest and greatest of outbrain

איתמר גולדפלד - מנהל פעילות מפרסמים, Outbrain- - - בעולם בו הצרכן הופך להיות חכם ומתוחכם יותר ויותר, חשוב לנו המותגים לספר את הסיפור שלנו באופן הרלוונטי ביותר – הסיפור הנכון לאדם הנכון ברגע הנכון עם הפורמט המדויק.וידאו הוא דוגמא מצוינת לפורמט שצובר תאוצה, בוודאי בספרה...

קראו עוד

Speedovation – לשים גז על חדשנות

אריאלה דניאלי - יועצת לחדשנות- - - אנחנו חיים בעידן שבו חדשנות קמה תחת כל עץ רענן והחדשנות של היום כבר לא רלוונטית מחר. אבל בתוך כל העשייה הזאת מסתמנות כמה מגמות מאוד מעניינות. הנה חלק מהן:מגמה ראשונה, היא צמיחתם של היוניקורנים, חדי הקרן. חד קרן הוא ההגדרה לסטארט-אפ...

קראו עוד

9 תוספים לכרום שמנהלי תוכן חייבים להכיר

אלכסנדרה רוסקין, כותבת תוכן בדיגיטל, בוגרת ומתרגלת ב-Digitalent- - - בין אם אתם עוסקים באופן קבוע ביצירת תוכן, או נזקקים לכך מדי פעם כחלק מהיותכם אנשי שיווק, בטח כבר שמתם לב שיצירתיות לבדה אינה מספיקה. במאמר שלפניכם ריכזתי המלצות לכלים שנועדו להקל עליכם -  מנהלי...

קראו עוד

מאנשי שיווק לסטוריטלרים

מערכת Digitalent----------------------כמה פעמים חיפשתם את ה-X כדי לסגור את המודעה הקופצת שהשתלטה לכם על המסך? מתי בפעם האחרונה התייחסתם ברצינות לפופאפים שיווקיים? הגולשים היום עושים הכל כדי להתחמק מציד המפרסמים, ויותר מזה, קמים עוד ועוד פיצ'רים ותוספים שונים כמו ad...

קראו עוד

חווית לקוח – 4 מיומנויות שכדאי להכיר

חוויית הלקוח שמספקת חברה היא ההשתקפות של תרבותה והתהליכים שבה. לכן כדי לספק חווית לקוח משובחת, הארגון חייב להתחייב לשינויים מהותיים וארוכי טווח, ולא להסתפק בפלסטרים. אז מהי בדיוק חווית לקוח ולמה כל כך חשוב לעבוד בזה?   יעל קנדר | !Data & CX Partner, 2DO ומרצה...

קראו עוד

איך עובדים נכון עם אימייל מרקטינג?

טור אורח | ארז חורב- - -שמי ארז חורב, מנהל התוכן של אתר המסחר של רשת מלונות ישרוטל, ובוגר Digitalent בקורס ניהול תוכן ומדיה חברתית. משתמשים בניוזלטרים כחלק מאסטרטגיית התוכן שלכם? צברתם רשימות דאטה ואתם רוצים לפתח איתן קשר? הגעתם לכתבה הנכונה.האימייל מרקטינג כאן כדי...

קראו עוד

איך בונים אסטרטגיה דיגיטלית?

מה עולה לך לראש כשאומרים 'אסטרטגיה דיגיטלית'? כאשר מגיע הזמן לגבש אסטרטגיה, את רובנו המילה הגדולה הזאת די מפחידה ומשאירה עם הרבה סימני שאלה: איך עושים את זה? מאיפה להתחיל? אז כדי לא להישאר באפלה, גייסנו למשימה את אסף דותן וענבר דותן מחברת BO- Business Online, המתמחה...

קראו עוד

5 דרכים למנוע טעויות מביכות בעבודה עם Google Analytics

בעבודה עם מערכת מסועפת ומלאת דאטה כמו Google Analytics, קל מאוד לעשות טעויות, הרבה טעויות. החדשות הטובות הן שיש לא מעט אנשי דיגיטל שכבר עשו אותן לפניכם. אז קחו כמה דקות כדי לשמוע על הסיפורים שאני עברתי, שמהם אתם יכולים רק ללמוד. שמי דניאל צ׳רניאק ואני מומחה בתחום...

קראו עוד

3 חברות שעושות עבודת eCommerce מעולה

בין אם אתם מקימים כרגע מערך איקומרס בארגון, או בין אם רק התחלתם לפזול לכיוון, אין ספק שתמיד חשוב להציץ אל עבר החברות הגדולות. לא כי יש להן יותר משאבים, פשוט כי ייתכן שהניסיון שלהן- שווה עבורכם זהב, וללמוד מהטעויות או מההצלחות של כל אחת מהן תחסוך לכם בעתיד הרבה זמן...

קראו עוד

מילון המושגים שיסייע לכם לצלול אל עולם הדיגיטל

המושגים הרבים מעולם הדיגיטל יכולים לעיתים לבלבל ולהקשות על השפה המשותפת עם הספקים, הלקוחות או הצוות איתו אתם עובדים. אספנו עבורכם 24 מונחים מעולם הדיגיטל שכל איש שיווק חייב להכיר. מוכנים? A-H A/B Testing - טקטיקת פרסום שבמהלכה בודקים שתי גרסאות זהות בעלות שינוי  אחד...

קראו עוד

האתגר השיווקי של מחלקת הגיוס

התחרות על המועמדים, הכלים הדיגיטליים החדשים, הפיתוחים הטכנולוגיים, השינוי במערכות היחסים בין אנשים לארגונים – כל אלו ועוד הביאו לשינויים אדירים בגיוס עובדים. כאשר למועמדים מוכשרים יש מגוון אפשרויות לבחור מהן, על חברות לפעול באופן שיווקי על מנת לעניין ולהניע אותם להגיש...

קראו עוד

איך להפסיק לפחד- ולהתחיל לחשוב דאטה

המידע מקיף אותנו, אנשי השיווק, מכל עבר. אבל מה עושים עם כל המידע הזה? הראיון הבא עם עדי כהן, מומחית שיווק מבוסס נתונים, יחשוף אתכם לעולם הדאטה, היכולות שלו, היתרונות שלו, אבל בעיקר יסביר לכם למה אתם חייבים להפסיק לפחד - ולהתחיל לחשוב דאטה. היום כבר לא מספיקות תחושות...

קראו עוד

מתחילים לאגור: 7 טיפים יעילים ל-Data Driven Marketing

עולם ה- Data Driven Marketing ממשיך להתפתח ואיתו הולכת וגוברת הדרישה מאנשי שיווק ו-IT להכיר את התחום ולדעת כיצד לשפר את מערך ה- DATA של הארגון. במיוחד בשביל זה איגדנו עבורכם 7 טיפים שאפשר להתחיל ליישם כבר ממחר. 1. האם יש לך אסטרטגיית שיווק? דבר ראשון, לפני שמקימים...

קראו עוד
שינוי גודל גופנים